quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
en haat je baantjes van 9 tot 17? en vindt je dat iedereen zich de hele week uit de naad werkt en totaal gestressed wordt?
en wil je ook het groene spul roken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:12 schreef mstx het volgende:
Klopt allemaal! En ik bloed voor de hardere stijlen.
Komt nog..quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Kan 'm nergens vinden, moet ie nog uitkomen?
en leef je voor hardstyle? en voor hardstyle babies?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en wil je ook het groene spul roken?
Jongens het is vandaag donderdag, woensdag is Showtek bash dagquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
en leef je voor hardstyle? en voor hardstyle babies?
reactie: zie onderquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jongens het is vandaag donderdag, woensdag is Showtek bash dag
en dan ook nog...quote:
tot Freshtival, of wat?quote:
ze kunnen het dus welquote:Het laatste weekend van Juni zal het Brabantse dorp Veghel totaal op zijn kop staan als de Eindhovense broers van het duo Showtek geheel belangeloos zullen optreden tijdens de grootste inzamelingsactie in de geschiedenis van de Nederlandse afdeling van WARchild.
Summerfestivalquote:
word ik keihard naar beneden gemodquote:showteksorry but shit cant be called hardstyle no more
welke grap?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:13 schreef Koepert het volgende:
Kijkt nou iedereen over die grap heen of ben ik de enige die m leuk vind?
ik had mijn post al aangepast, gezien??quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:07 schreef Koepert het volgende:
The Fags on Bass icm dat t gelooft wordt dat ie zo heet en wanneer die uitkomt...
Ga voor het eerst naar Brothers in Bunnik met Frontlinnaahh en Wildestijlen.... en daarna rustig aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:43 schreef RiKe het volgende:
Heren, zaterdag al iets te doen?
Ik moet openen samen met een maatje van me in de Rodenburg in Beesd
same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga voor het eerst naar Brothers in Bunnik met Frontlinnaahh en Wildestijlen....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had mijn post al aangepast, gezien??
Nou vooruit dan, dat eerste nummer is:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |