Gefeliciteerd.. Ik zit op ... 500 ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef mstx het volgende:
[..]
5 sept, de week voor q-base
tevens is dit mijn 10.000e post![]()
![]()
Mjah z'n makker Wildstylez kan da altijd nog beterquote:Op maandag 22 juni 2009 19:56 schreef ElDani het volgende:
Met de vriendelijke groeten van de eeuwige equalizer: Headhunterz!
Zoals hier op de foto te zien niet altijd even hoorbaar.
http://www.dumpert.nl/med(...)eadhunterz_fail.html
Deze schijnt tijdens hun set op Defqon uitgedeeld te zijn.quote:Tracklist:
01: Luna meets Crypsis - Choices
02: Hyperdrive - the punishment
03: Beat Providers - Magnetik
04: Floorcrushers - Psycho Stylez
05: Zatox & Avtivator - Oxygen
06: Williams Syndrome - Emotions
08: Beat Providers - Defqon.1 Special
09: Tat & Zat - Skleroxx
10: Dark Oscillators - Food 4 Woofers (Ivan Carsten remix)
11: Wildstylez - Revenge
12: Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge (Beat Providers remix)
13: Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
14: Star Creatorz - Killzone (Hunter remix)
15: Beat Providers - Abandoned
Klopt, heb hem hier liggen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:46 schreef ElDani het volgende:
Wat ben ik Channel KGB's trouwens een leuke plaat gaan vinden! Tevens hebben we nu op HT een gratis CD van de Beat Providers te download!
[..]
Deze schijnt tijdens hun set op Defqon uitgedeeld te zijn.
Niet jouw smaak? Afgelopen zaterdag waren ze weer heerlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef ElDani het volgende:
van mij hoeven ze helemaal niet te komen, maar goed
Als ze net zo draaien als op bijna ieder groot feest, en dat wil zeggen alle eigen hits + 3 andere tracks, dan ben ik er niet bij..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:24 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Niet jouw smaak? Afgelopen zaterdag waren ze weer heerlijk
Die oudere tracks van hun vind ik nog wel aardig maar van die nieuwe cd een paar nummers op DefQon gehoord maar niet mijn stijl.. Als ik ze ergens in een discotheek draaien doen ze het altijd wel aardig..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Als ze net zo draaien als op bijna ieder groot feest, en dat wil zeggen alle eigen hits + 3 andere tracks, dan ben ik er niet bij..
Als ze gewoon een leuk en gevarieerd setje neerzetten vind ik het prima! Heb ze een x in de Outland gezien, toen ze net bij Scantraxx zaten, toen hadden ze variatie in de set en dat was gewoon fijn om te horen..
gelukkig staan ze nu, in de gerectificeerde timetable, van 18:00 – 19:00 ingeplandquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:24 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Niet jouw smaak? Afgelopen zaterdag waren ze weer heerlijk
Vind het sowieso al een chille CD. ongeacht welk weer, maaar dit zomerse geeft wel een extra sfeertje mee jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:01 schreef Koepert het volgende:
Sms DRINKHEMD AAN!! naar 0615..
Voor dit zomerse weer (terrasje, Coronatje, mooie vrouwen kijken) is cd3 van DefQon trouwens een prima sfeer cd-tje
Inderdaad, echt onnozel op wat voor pitch die dingen worden geript tegenwoordig!quote:
Vraag me af of dat wel zo hoort... :Squote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:22 schreef 16meter het volgende:
waarom zit er zo'n domme distortion om de bass in Push that feeling
had ik nog niet gehoord..![]()
Lijkt er maar op dat de gain ofzo te hard staatquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
Showtek draaide tijdens Black 2008 het nummer Showtek - Early Sounds (Remix) en die bass ging helemaal los in de auto gisteren
iemand YT-filmpje ofzo?
Mijne wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Congratz EL_D & eMeS-TeeIKS, bevalt de bolide nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |