abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70444906
27 Juli op vinyl en ietsjes later op WEB via Hardcopy..
De nieuwe Grandmaster Q! En wat is hij toch weer heerlijk! Beter gaat deze vaak gedraaid worden!

B-Kant is een Josh & Wesz Remix
Mixes onder de naam Khadber
pi_70447223
Was net even op site van D&S aan het kijken, een of andere gek uit Australie heeft deze tatoeage laten zetten:

zondag 28 juni 2009 @ 14:55:02 #228
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70447470
quote:
Op zondag 28 juni 2009 04:34 schreef 16meter het volgende:
wat heeft Frontliner met foute Showtek en Mr. Puta platen?

Wildstylez is wel een held dat hij BLACK anthem draait, maar na 't intro (het enige interessante aan die plaat) snel doormixt naar de volgende plaat. Lees hij soms mee hier?

verder weinig te beleven in brothers, weet nu wel weer waarom ik er al 1,5 jaar niet meer geweest was... echt zo'n tent waar ze je vreemd aankijken als je los staat te gaan. Veel slechte platen gehoord ook vooral gedraaid door die huis DJ die totaal niet kan mixen. Ik bedoel.. ga je Control the mind draaien maar dan alleen intro.. huh.. om daarna FTS of Shoutout te draaien.
Frontliner was echt matig. Vage platenkeus, en nu we de discussie hebben gehad over het "scantrekje" ging ik erop letten en het is gewoon vet irri, hij heeft er ook zo'n 'gay' armpje bij als ie aan de knopjes zit...
Maar hij draaide dus veel showtek plaatjes wat me de strot uit kwam....
Tevens laat hij zijn platenkoffer draaien door zijn eigen chickie.....

De huis DJ had wel een interessante platenkeus, mixtechnisch minder, maar dat mocht de pret niet drukken, toen kwam ik er eindelijk in. Tot die tijd ook boven gestaan beetje rondgekeken en met 1 of andere gast lekker lopen discussiëren over plaatjes enzo, dus dat is dan weer vermakelijk.

Dan Wildstylez, held van de avond, draaide Kickin' the Editz, dus dan heb je mijn avond gemaakt. Daarna nog een babbeltje met 'm gemaakt zowel binnen als buiten. En natuurlijk gevraagd hoe het zat met die Scantrekjes, hij heeft ook toen bekend waarom ze dat doen, dus ik weet het....
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Boy bedankt voor de sms een duidelijkere uitleg kan ik me niet wensen

Ja ik moest het iemand vertellen..

Ow en Wildstylez rijdt een vette bak zeg... stond buiten te kijken, want ik wou 'm eerst ook als leasebak, maar te duur..... blijkt die Wildstylez kid 'm gewoon te rijden
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 28 juni 2009 @ 14:57:36 #229
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_70447523
quote:
En natuurlijk gevraagd hoe het zat met die Scantrekjes, hij heeft ook toen bekend waarom ze dat doen, dus ik weet het....
En de reden is?
There is no rehab for stupidity.
  zondag 28 juni 2009 @ 14:58:26 #230
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70447543
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:04 schreef ElDani het volgende:
27 Juli op vinyl en ietsjes later op WEB via Hardcopy..
De nieuwe Grandmaster Q! En wat is hij toch weer heerlijk! Beter gaat deze vaak gedraaid worden!

B-Kant is een Josh & Wesz Remix
Gino
  zondag 28 juni 2009 @ 15:04:31 #231
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_70447684
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

En natuurlijk gevraagd hoe het zat met die Scantrekjes, hij heeft ook toen bekend waarom ze dat doen, dus ik weet het....
[..]

Ow en Wildstylez rijdt een vette bak zeg... stond buiten te kijken, want ik wou 'm eerst ook als leasebak, maar te duur..... blijkt die Wildstylez kid 'm gewoon te rijden
[ afbeelding ]
Nou... waarom doen ze dat? En anders PM je iedereen hier maar even Ik gok zelf op een combi van automatisme en verveling

Mooie auto ja, maar dan heeft ie denkelijk wel dikke inkomsten met het draaien en produceren. Normaal gesproken doen ze met zo'n onzeker beroep toch wel moeilijk over een lease-contract... DB&STF rijden ook al zo'n dikke SUV. Dacht dat ik toen het Cadillac logo op het stuur zag in het interview op Q-dance.
Of zal Ome Dov ze goed sponsoren?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 28 juni 2009 @ 15:06:32 #232
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zondag 28 juni 2009 @ 15:44:27 #233
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_70448559
quote:
fusionrecords Editting SummerFestival footage of The Pitcher & Dozer and Noisecontrollers... Soon online on the Fusion Youtube Channel!!

Van hun Twitter
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 28 juni 2009 @ 15:44:30 #234
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70448562
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef LeonH het volgende:

[..]

Nou... waarom doen ze dat? En anders PM je iedereen hier maar even Ik gok zelf op een combi van automatisme en verveling

quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

En de reden is?
Met platen moest het veel gedaan worden, maar nu het allemaal digitaal is enzo, is het dus echt een kwestie van verveling....

Kan ik me ook wel voorstellen, ik sta liever ook met een biertje in de hand op de dansvloer dan met de handen in mijn zakken
  zondag 28 juni 2009 @ 15:46:13 #235
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70448597
Zo, system Koepert is ook weer up and running..
Gisteren dus naar Club Hard geweest in The Palace(Gr), leuk feestje

Line Up
23:00 - 00:30 Silvio Aquila (niet gezien, nog niet binnen)
00:30 - 02:00 Scope DJ
02:00 - 04:00 Showtek ..... ......
04:00 - 05:15 Frontliner
05:15 - 06:00 Crip (ergens in deze set vertrokken voor de after in Klup)

K moest tot 17uur werken die dag, zou met een collega naar Groningen reizen (vanuit Emmen) en dan naar Club Hard, maar collega bleek verjaardagen te hebben. Dus zou ik alleen heen moeten. Eigenlijk weinig zin in, maar toch de spreekwoordelijke stoute schoenen aangetrokken (ze zitten nl prima en luisteren bijna altijd naar me) en afgereisd naar Groningen, daar gemeet met n paar maten, eventjes chillen, mensen moesten nog hun drugsding doen... Ik ging echter clean en nuchter mee, wat eigenlijk best komisch is vooral omdat meerdere mensen bij Club dat niet geloofden en vervolgens flink respect kregen over hoe ik dan clean los ging en bleef gaan (music charges my battery )

Anyhoe, wij dus tegen half 1 naar Club Hard. Rij veel mee, normale controle (poortje, fouilleren, relaxed allemaal) en de rij ging redelijk soepel, vooral waarschijnlijk omdat er nog niet zoveel mensen waren.Even een idee van de locatie.. Het is een 3 verdiepingen pand, met een dansvloer in t midden op de begane grond, met een paar barretjes en kleinere vloertjes eromheen, waarbij de bovenliggende verdiepingen een soort aaneengeschakelde balkons zijn met uitzicht op de dj en dansvloer.. Als t er druk is, is dat erg naar want moet je overal oppassen voor randjes, trapjes, op- en afstapjes..Kelder= Toilet en bovenste verdieping (deel) is rokershol. Genoeg over de locatie..

Eenmaal binnen was Scope DJ net begonnen met draaien.. En dat was lekker! A Kay A, A Dj's Life, wel een paar breaks, maar op de goede momenten en lekkere breaks dus dat was ok.
Meer platen heb ik niet onthouden/genoteerd want ik stond volle bak los te gaan! Zweten als een otter, maar what the hell what the hey, I'm having fun so its okey! Toen kwam Showtek.... Eerste 3 nummers.. Party Lover, Colours of the Harder Style en Dominate (die er wel HARD opklapte) maar k zag de bui al hangen, Veren in Aars setje. Maar tijdens Dominate werd het volume echt omhoog gedraaid, onvrijwillig tandenklapperen vanwege het gedreun.. En toen, onverwachts en onaangekondigd... Early Soundz, Re-generate It en WTF... Wat ik op dat moment dus ook dacht.. WTF? Goede platen? Dus rambambam Ik ging weer uit mn pan!

- I Neeed Voiiiices!!!
- (waarna er fucking BALLONNEN!! Vanaf t plafond naar beneden komen, ik had t niet meer..
- La Vida Narcotica
- A Kay A (olé de 2e keer)
- Dat Payback nummer in HSversie, vergeet titel altijd
- Black Anthem
- A Dj's Life (2e keer)
-Nieuwe KGB's plaat
- Shoutout
- HHZ & Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
- Double Dutch Darkies
- Hold Us Back
- Rock Civilization
- Put Some Grace
- IQ - Ctrl Alt Delete (2e keer)
- Yerba Diabolika

Samenvatting: Positief verrast door Showtek, maar goede platen voor de 2ex draaien en afwisselen met draken is nog steeds geen topper... Veel Dagjesmensen die n beetje de dansvloer doorkruisen of stilstaan.. Al met al wel los kunnen gaan, maar geen topper.. (en ja ik heb bij Showtek bewust meer platen in n sms-concept genoteerd )

en dan.. Frontliner... Blijkbaar heeft ie de moeite genomen een andere set mee te nemen naar The Palace, want ik heb eigenlijk geen Showtek plaat gehoord (ook btje lullig als je na de jongens draait misschien?) ..

Openen met Summer of the Harder Styles, waarbij t volume weer omhoog was gekrikt.. Screeches, oldschool sound, Heldenplaat om 'in t echie' te horen.. De stijl bleef n beetje gehandhaafd, hardere platen, wat eigen werk, erg lekker allemaal, volle bak losgaan.. Vergelijkbare 'stijl' als de J&W set op Fresh Fm van afgelopen keer.. De 'speed'freaks waar ik mee was kregen steeds meer respect voor t feit dat ik nog steeds als hardste van ons stond los te gaan maar aan t eind van de Frontliner set merkte ik toch dat ik idd de stoute schoenen had aangetrokken, want mijn voetjes wilden niet helemaal meer wat mijn hoofd nog wel wilde.. Dus kort nadat Crip begon te raggen (klonk erg lekker overigens, beetje die slow-bass hardcore) zijn wij ff naar de maat zn huis gegaan (zij moesten 'bijvullen' ) waarna we toch nog maar ff naar de Afterparty in Klup zijn gegaan..

Mwa dat was niet wat, te warm, te laat, te moe, snel weer weg hier! Als t dan niet helemaal meer relaxed is protesteert je lichaam toch wat duidelijker dat t niet meer wil... Dus ik maar richting mijn nestje.. En nu weer lekker fit en relaxed.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_70449506
Mooi verslagje! Volgens mij is Showtek ook wel redelijk dingen aan het doen met de "kritieken" die ze op internet lezen. Tuurlijk zeggen ze van niet, maar je kan er moeilijk omheen om maar zo te zeggen. Ik denk dat het wel goed komt..

Maar echt ook dat ze "bij willen vullen".. Bizar.. Ik ga zelf ook niet aan de drugs op het moment.. Hoe ziet zo'n afterclub er eigenlijk uit? Volgens mij staan daar zoveel mensen een beetje uit te brakken ofzo..

En als al die Scanntraxx lui zich zo vervelen achter de booth, waarom gaan ze dan niet een paar vinyltjes meenemen? Word door de fans denk ik ook wel gewaardeerd .
Mixes onder de naam Khadber
pi_70449876
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:46 schreef Koepert het volgende:
Zo, system Koepert is ook weer up and running..
Gisteren dus naar Club Hard geweest in The Palace(Gr), leuk feestje

Line Up
23:00 - 00:30 Silvio Aquila (niet gezien, nog niet binnen)
00:30 - 02:00 Scope DJ
02:00 - 04:00 Showtek ..... ......
04:00 - 05:15 Frontliner
05:15 - 06:00 Crip (ergens in deze set vertrokken voor de after in Klup)

K moest tot 17uur werken die dag, zou met een collega naar Groningen reizen (vanuit Emmen) en dan naar Club Hard, maar collega bleek verjaardagen te hebben. Dus zou ik alleen heen moeten. Eigenlijk weinig zin in, maar toch de spreekwoordelijke stoute schoenen aangetrokken (ze zitten nl prima en luisteren bijna altijd naar me) en afgereisd naar Groningen, daar gemeet met n paar maten, eventjes chillen, mensen moesten nog hun drugsding doen... Ik ging echter clean en nuchter mee, wat eigenlijk best komisch is vooral omdat meerdere mensen bij Club dat niet geloofden en vervolgens flink respect kregen over hoe ik dan clean los ging en bleef gaan (music charges my battery )

Anyhoe, wij dus tegen half 1 naar Club Hard. Rij veel mee, normale controle (poortje, fouilleren, relaxed allemaal) en de rij ging redelijk soepel, vooral waarschijnlijk omdat er nog niet zoveel mensen waren.Even een idee van de locatie.. Het is een 3 verdiepingen pand, met een dansvloer in t midden op de begane grond, met een paar barretjes en kleinere vloertjes eromheen, waarbij de bovenliggende verdiepingen een soort aaneengeschakelde balkons zijn met uitzicht op de dj en dansvloer.. Als t er druk is, is dat erg naar want moet je overal oppassen voor randjes, trapjes, op- en afstapjes..Kelder= Toilet en bovenste verdieping (deel) is rokershol. Genoeg over de locatie..

Eenmaal binnen was Scope DJ net begonnen met draaien.. En dat was lekker! A Kay A, A Dj's Life, wel een paar breaks, maar op de goede momenten en lekkere breaks dus dat was ok.
Meer platen heb ik niet onthouden/genoteerd want ik stond volle bak los te gaan! Zweten als een otter, maar what the hell what the hey, I'm having fun so its okey! Toen kwam Showtek.... Eerste 3 nummers.. Party Lover, Colours of the Harder Style en Dominate (die er wel HARD opklapte) maar k zag de bui al hangen, Veren in Aars setje. Maar tijdens Dominate werd het volume echt omhoog gedraaid, onvrijwillig tandenklapperen vanwege het gedreun.. En toen, onverwachts en onaangekondigd... Early Soundz, Re-generate It en WTF... Wat ik op dat moment dus ook dacht.. WTF? Goede platen? Dus rambambam Ik ging weer uit mn pan!

- I Neeed Voiiiices!!!
- (waarna er fucking BALLONNEN!! Vanaf t plafond naar beneden komen, ik had t niet meer..
- La Vida Narcotica
- A Kay A (olé de 2e keer)
- Dat Payback nummer in HSversie, vergeet titel altijd
- Black Anthem
- A Dj's Life (2e keer)
-Nieuwe KGB's plaat
- Shoutout
- HHZ & Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
- Double Dutch Darkies
- Hold Us Back
- Rock Civilization
- Put Some Grace
- IQ - Ctrl Alt Delete (2e keer)
- Yerba Diabolika

Samenvatting: Positief verrast door Showtek, maar goede platen voor de 2ex draaien en afwisselen met draken is nog steeds geen topper... Veel Dagjesmensen die n beetje de dansvloer doorkruisen of stilstaan.. Al met al wel los kunnen gaan, maar geen topper.. (en ja ik heb bij Showtek bewust meer platen in n sms-concept genoteerd )

en dan.. Frontliner... Blijkbaar heeft ie de moeite genomen een andere set mee te nemen naar The Palace, want ik heb eigenlijk geen Showtek plaat gehoord (ook btje lullig als je na de jongens draait misschien?) ..

Openen met Summer of the Harder Styles, waarbij t volume weer omhoog was gekrikt.. Screeches, oldschool sound, Heldenplaat om 'in t echie' te horen.. De stijl bleef n beetje gehandhaafd, hardere platen, wat eigen werk, erg lekker allemaal, volle bak losgaan.. Vergelijkbare 'stijl' als de J&W set op Fresh Fm van afgelopen keer.. De 'speed'freaks waar ik mee was kregen steeds meer respect voor t feit dat ik nog steeds als hardste van ons stond los te gaan maar aan t eind van de Frontliner set merkte ik toch dat ik idd de stoute schoenen had aangetrokken, want mijn voetjes wilden niet helemaal meer wat mijn hoofd nog wel wilde.. Dus kort nadat Crip begon te raggen (klonk erg lekker overigens, beetje die slow-bass hardcore) zijn wij ff naar de maat zn huis gegaan (zij moesten 'bijvullen' ) waarna we toch nog maar ff naar de Afterparty in Klup zijn gegaan..

Mwa dat was niet wat, te warm, te laat, te moe, snel weer weg hier! Als t dan niet helemaal meer relaxed is protesteert je lichaam toch wat duidelijker dat t niet meer wil... Dus ik maar richting mijn nestje.. En nu weer lekker fit en relaxed.
Mooi verhaal Koepert

Ben zelf ook een keer in The Palace geweest en dat was denk ik ook de laatste keer van mijn leven, werd toen R&B en Hip-Hop gedraaid ik zag alleen maar zwart voor ogen..
Voor de rest wel leuke locatie behalve zoals je al aangaf al die op en afstapjes, toen aardig wat mensen zien vallen..
  zondag 28 juni 2009 @ 17:04:13 #238
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_70450630
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef ElDani het volgende:
En als al die Scanntraxx lui zich zo vervelen achter de booth, waarom gaan ze dan niet een paar vinyltjes meenemen? Word door de fans denk ik ook wel gewaardeerd .
Denk dat veel clubs niet eens meer de apparatuur ervoor hebben
pi_70452247
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Frontliner was echt matig. Vage platenkeus, en nu we de discussie hebben gehad over het "scantrekje" ging ik erop letten en het is gewoon vet irri, hij heeft er ook zo'n 'gay' armpje bij als ie aan de knopjes zit...
Maar hij draaide dus veel showtek plaatjes wat me de strot uit kwam....
Tevens laat hij zijn platenkoffer draaien door zijn eigen chickie.....

De huis DJ had wel een interessante platenkeus, mixtechnisch minder, maar dat mocht de pret niet drukken, toen kwam ik er eindelijk in. Tot die tijd ook boven gestaan beetje rondgekeken en met 1 of andere gast lekker lopen discussiëren over plaatjes enzo, dus dat is dan weer vermakelijk.

Dan Wildstylez, held van de avond, draaide Kickin' the Editz, dus dan heb je mijn avond gemaakt. Daarna nog een babbeltje met 'm gemaakt zowel binnen als buiten. En natuurlijk gevraagd hoe het zat met die Scantrekjes, hij heeft ook toen bekend waarom ze dat doen, dus ik weet het....
[..]

[ afbeelding ]
Hij is echt een groot bewonderaar van Showtek, dat kan niet anders. Laatste paar keren altijd minstens party lovah, green stuff of puta madre (gister weer).

Wildstylez knalde lekker idd, maar belachelijk vroege sluitingstijd daar.

Ik zag op de parkeerplaats nog een mooie Scirocco nog staan, w.s. van Wildstylez dus. Mooie bak idd.
pi_70452377
Vraagje trouwens raakt Decibel altijd snel uitverkocht? of is het feest nog nooit uitverkocht geweest?
pi_70452453
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:46 schreef Koepert het volgende:
- I Neeed Hear Voiiiices!!! = TBY - Rage
- Dat Payback nummer in HSversie, vergeet titel altijd = Wildstylez - Revenge?
-Nieuwe KGB's plaat = Channel KGBs?
Leuk verslag.
Veel dezelfde platen gehoord ook gister. The summer of hardstyle ook 2x, blijft heerlijk die reversed bass. Graag meer van dat soort producties, minder geouwehoer, meer beukeng.

edit: Decibel raakt in de weken voor het feest uitverkocht. Vorig jaar volgens mij wel dik een maand voor aanvang.
  zondag 28 juni 2009 @ 18:32:30 #242
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_70452785
ElDani: AfterKlup is n feestje met wat meer steviger werk (ruigere HS en HC), in n donkere kroeg met eigenlijk voor zn formaat n belachelijk goede geluidsinstall. Waar idd voornamelijk de laatste restjes energie eruit gestampt worden..

Poiuytr: Tegenwoordig zijn t meer de mooiboys die The Palace bevolken op n normale stapavond, dit soort feestjes (wat steeds vaker in groningen plaats vind ) is t wat meer HS-publiek en dagjesmensen. De 'donkere' tijden van de palace zijn n beetje geweest.. Normale stapavonden is verschoven naar Club/House muziek ipv R&B

16Meter: Dat was t mooie dus: 3/4 mensen (en vast wel meer) om me heen I NEED horen zingen ipv I Hear.. Ja, mensen kennen de platen wel... Andere 2: Correct en Correct..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 28 juni 2009 @ 19:47:48 #243
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_70454674
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
Vraagje trouwens raakt Decibel altijd snel uitverkocht? of is het feest nog nooit uitverkocht geweest?
Ja, ik zou opschieten als ik jou was.
Was laatst een bericht op PF dat het bijna uitverkocht was.
There is no rehab for stupidity.
  zondag 28 juni 2009 @ 22:52:02 #244
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_70461526
Freshtival was vet.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 28 juni 2009 @ 23:26:48 #245
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_70462857
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:37 schreef poiuytr het volgende:
@ Rip kom je ook in het mooie Overijssel wonen?
Neej Drenthe wordt mn nieuwe thuis-plaat
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Lekker hard en rauw, vind deze zeker te versmaden
quote:
verslag over stoute schoentjes, neuzen & klapperrende tanden
Koepertnicus; netjes kerel
quote:
Freshtival was vet.
ook 'n net verslag

Mijn weekend bestond uit tikken, tikken, tikken en nogmaals tikken. Heb continue verslagen lopen tikken met de eerder genoemde setjes over de koptelefoon. Feel Good blijft Good en die Dragan met Imitate vink ook echt zooo'n lekker zomers nummertje ... decibellekes zin in!!!!!

En op dat Acti-album staan me ook een paar hoop pareltjes. Heerlijk die niet-standaard-HS sound, ouwe bekende geluiden, uplifting melo's e.d. ... zal 'm later 's wat specifieker ontleden.
Ik meende een keer na Acti @ de XX gezien te hebben dat ik hier vroeg naar een track .. iets met geld steken in je stereo-installatie ... dat was dus 'Fucking Noize'

Komende week gaat Crypsis met mn hamer op mn aambeeld & stijgbeugel hengsten...
Wat je vindt, ...
  maandag 29 juni 2009 @ 00:05:10 #246
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_70464182
news-flash

Hoorde net het gedicht Boere-Charleston
met de regel: want dit is geen pavane of geen sarabande meer

sarabande in google --> mexicaanse drie-kwarts dans

Tevens is Sarabande een werk uit het oratorium Messiah van Händel .... impressive shit

en een andere versie hievan is gebruikt in Stanley Kubrick's ( ) "Barry Lyndon"
Wat je vindt, ...
  maandag 29 juni 2009 @ 01:24:50 #247
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_70466325
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Da_Ripper het volgende:
news-flash

Hoorde net het gedicht Boere-Charleston
met de regel: want dit is geen pavane of geen sarabande meer

sarabande in google --> mexicaanse drie-kwarts dans

Tevens is Sarabande een werk uit het oratorium Messiah van Händel .... impressive shit

en een andere versie hievan is gebruikt in Stanley Kubrick's ( ) "Barry Lyndon"
toch wel vet, hoevaak van die klassieke hedendaags hergebruikt kan worden en er niet eens slechter op word
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 29 juni 2009 @ 10:47:21 #248
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_70471266
Zo het Crypsis album is beluisterd maar ben ik niet wild enthousiast. De nummers zijn opzich los van elkaar wel lekker maar een uur naar dezelfde (trance)sound luisteren ging me na een poosje wel vervelen. Voorderest leuk van de Grandmaster Q release die er aan gaat komen. De plaatjes van die producer kan ik altijd wel waarderen. Op Qountdown draaide Deepack deze plaat van hem:

Die is/wordt helaas niet gereleasd. Ging wel goed los toen

Dan wil ik nog even deze plaat delen:

Wat een lekkere ontwikkeling binnen de scene dat mids steeds dikker worden

[ Bericht 0% gewijzigd door NLS04 op 29-06-2009 10:54:36 ]
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_70471359
Zo rijbewijs even gehaald Werd ook wel tijd naar 3 jaar geen zin te hebben aan rijles
Alles in de eerste keer gehaald, woensdag ook nog even mijn diploma van school ophalen week kan dus niet beter beginnen voor mij

Ik beloon mezelf mooi met Decibel kaartjes
  maandag 29 juni 2009 @ 10:50:43 #250
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_70471371
kut en dan vergeet ik ook nog de preview van nc - unbroken:

Bekijk deze YouTube-video

Bij deze
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')