Dat scheelt enorm idd. Maar ik hoop nog wat anders van haar te horen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
Het blijft natuurlijk niet zo'n sterk nummer...maar het wordt wel beter zonder die zeikstem van die vent van de KoL
Het is een uitstapje in je muziekale voorkeurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Mensen kennen me blijkbaar niet goed. Krijg alleen maar verbaasde blikken toegeworpen als ik meld da'k me uitstekend vermaakt heb bij de Pet Shop Boys.
Dat is het dus niet. Alleen weten zij dat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is een uitstapje in je muziekale voorkeur
Heb je tegen hen ook verteld dat je vorige week Notting Hill hebt gekeken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Mensen kennen me blijkbaar niet goed. Krijg alleen maar verbaasde blikken toegeworpen als ik meld da'k me uitstekend vermaakt heb bij de Pet Shop Boys.
Dat zal mij de komende dagen waarschijnlijk ook nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Volgens het boekje inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vrij nietszeggend en erg commercieel dit.
Je hoort gewoon Justin hierin , alleen dan de vrouwelijke vormquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vrij nietszeggend en erg commercieel dit.
Nou, ik hoor de laatste tijd wel veel gaydars afgaan bij mij in de buurt...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je tegen hen ook verteld dat je vorige week Notting Hill hebt gekeken?Mss dat ze ineens een heul ander beeld van je krijgen
.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik hoor de laatste tijd wel veel gaydars afgaan bij mij in de buurt...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gokt dat Sersjee dan nu ook wel ronddanst met dit plaatje op de radio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |