Of Bowien.quote:
Bowien heeft plastic tietenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:57 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Of Bowien.
Maar da's wel heul lang geleden
Maar ze maakte Der Ludo wel blind toch?quote:
Oh, hey, positieve aandacht.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:54 schreef plank_ het volgende:
[..]
Nog een voorbeeld user die een eigen adoratie draad heeft verdiend
Nee joh, dat was Roxy!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:59 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Maar ze maakte Der Ludo wel blind toch?
Bij dat binnenzwembad![]()
wat erg dat ik dat weet
Of je leest het topic eens goed door, analfabetische baggerclownquote:
Doodzwijgen is lastiger dan je denkt hè?quote:
Zou ik nooit doen, love of my life.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doodzwijgen is lastiger dan je denkt hè?
Ik had afgelopen dagen wel die indruk?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen, love of my life.
IK WACHT DAN OOK NOG STEEDS OP EXCUSESquote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had afgelopen dagen wel die indruk?
Ik ook. Je gedrag was ronduit schandalig.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IK WACHT DAN OOK NOG STEEDS OP EXCUSES
quote:
En nu?quote:Je bent nu ingelogd als 3lmo.
Je kunt op diverse manieren uitloggen. Kies een methode en druk op de knop om uit te loggen.
hier zit geen draad in, kortgesloten contactdoosquote:Op maandag 22 juni 2009 19:15 schreef plank_ het volgende:
[..]
Of je leest het topic eens goed door, analfabetische baggerclown![]()
De essentie van een draad ontgaat je wel eens vaker
Hij is ook niet in braille, blinde baggerschuitquote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef muay-toy het volgende:
[..]
hier zit geen draad in, kortgesloten contactdoos
Je bent in de war met jezelfquote:Op maandag 22 juni 2009 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook. Je gedrag was ronduit schandalig.
Kwaliteit is uit ONZ verdwenen, waarde Ludoquote:Op maandag 22 juni 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
De opkomst stemt mij enigszins droevig. Ik had meer waardering verwacht.
Ja, dat zou toch.. Anders wezen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef Heatseeker het volgende:
FOK! zonder LudoSanders is als Goede tijden, slechte tijden zonder Ludo Sanders.
LudoSanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Nee, enkel verdriet om het verlies LS. ONZ zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:03 schreef plank_ het volgende:
[..]
Deze kwam van diep SuperwormJim![]()
Speur ik hier enige vorm van jaloezie?
klopt, ONZ zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, enkel verdriet om het verlies LS. ONZ zal nooit meer hetzelfde zijn.
Jezus 2.0? beta?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben een verbeterde versie van Jezus, ik herrijs namelijk meerdere keren per jaar.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben een verbeterde versie van Jezus, ik herrijs namelijk meerdere keren per jaar.
En zijn briljante opmerkingen hier op FOK! dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Het enige minpuntje van Ludo, zijn tanden, hij mag ze wel laten corrigeren en meteen even bleken o.i.d.
Maar verder................ik vind het leuk als hij (met onderkoelde geirriteerde stem) roept "JEANINE!"
Ow, shoot, ik bedoel de echte hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef plank_ het volgende:
[..]
En zijn briljante opmerkingen hier op FOK! dan?
*zucht
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, shoot, ik bedoel de echte hoor.
Hoezo, is de LudoSanders als user ook Eric Vogel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:25 schreef plank_ het volgende:
[..]
zijn ze niet allebeide een en de zelfde?
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo, is de LudoSanders als user ook Eric Vogel?
wie weetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Nu zitten jullie te dollen, ik geloof er niets van.
Your lossquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Nu zitten jullie te dollen, ik geloof er niets van.
Iedereen moet ergens beginnen meneer Jim!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
laatste bezoek: 20 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
We hebben het een keer uitgezocht en het bleek daadwerkelijk zo te zijn. Het hoe en wat weet ik niet meer maar tja. Ook GTST mensen hebben internetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie had dat verwacht hè, geweeeeeeeeldige acteurs mét internet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef jogy het volgende:
[..]
We hebben het een keer uitgezocht en het bleek daadwerkelijk zo te zijn. Het hoe en wat weet ik niet meer maar tja. Ook GTST mensen hebben internet.
Ow, dat vind ik wel weer leuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef jogy het volgende:
[..]
We hebben het een keer uitgezocht en het bleek daadwerkelijk zo te zijn. Het hoe en wat weet ik niet meer maar tja. Ook GTST mensen hebben internet.
[/quote]quote:[quote]Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef plank_ het volgende:
[..]
En zijn briljante opmerkingen hier op FOK! dan?
*zucht
Ludoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb hem op mijn hyves, weet niet of dat de echte is.
Hij is niet voor niets Ex-Mod.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ludo
Wanneer wordt je weer MOD op ONZ?
Heel jammer, want als iemand ONZ kan redden.................quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets Ex-Mod.
En verzuurd14.gif.
Is ludo het niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef plank_ het volgende:
[..]
Heel jammer, want als iemand ONZ kan redden.................
ZarGon.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef plank_ het volgende:
[..]
Is Ludo het wel, maar het zal te laat zijn
Ik ben er niet voor niets mee gestopt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ludo
Wanneer wordt je weer MOD op ONZ?
Klopt. zG.quote:
Het maakt de uitdaging natuurlijk wel een stuk aantrekkelijker Ludoquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor niets mee gestopt.
[..]
Klopt. zG.
Wereldvrede realiseren ook, maar daar waag ik mij ook niet aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef plank_ het volgende:
[..]
Het maakt de uitdaging natuurlijk wel een stuk aantrekkelijker Ludo
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wereldvrede realiseren ook, maar daar waag ik mij ook niet aan.
Ya can't blame me for tryin';)quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wereldvrede realiseren ook, maar daar waag ik mij ook niet aan.
Hij is ook de figuur die ONZ ten onder heeft gebracht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef plank_ het volgende:
[..]
Heel jammer, want als iemand ONZ kan redden.................
Bullcrapquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:36 schreef beverton het volgende:
[..]
Hij is ook de figuur die ONZ ten onder heeft gebracht.
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:36 schreef beverton het volgende:
[..]
Hij is ook de figuur die ONZ ten onder heeft gebracht.
wie ben jij? je gedraagt je als een vrouwelijke het_huptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef plank_ het volgende:
Ludo for ONZ mod
En aan de telefoon heeft hij ook al zo'n zwoele stem
God zal wel alles wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:35 schreef Vader_van_God het volgende:
[..]
wie ben jij? je gedraagt je als een vrouwelijke het_hupt
Klopt. Alleen wanneer heb jij dit mogen ervaren?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef plank_ het volgende:
Ludo for ONZ mod
En aan de telefoon heeft hij ook al zo'n zwoele stem
Dat blijft ons geheimpjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt. Alleen wanneer heb jij dit mogen ervaren?
Vooralsnog is het vooral jouw geheimpje geloof ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef plank_ het volgende:
[..]
Dat blijft ons geheimpje
Informatie waar de andere users niets van hoeven te weten, confidentieel zeg maar
Laat dat bos hout nou gewoon in de waan johquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vooralsnog is het vooral jouw geheimpje geloof ik.
Ludo!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vooralsnog is het vooral jouw geheimpje geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |