een wat?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef Bootje84 het volgende:
Quapo!
4e postquote:
Ze is anti.. Dan mag hetquote:
Dus de OP telt tegenwoordig als fipoquote:
Dan mag dat ook niet.quote:
Het was gewoon een fail van Bootje, net als dat het een fail van L.no was om zo langzaam te zijn met het openen van een nieuw deel.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus de OP telt tegenwoordig als fipo![]()
?
Ik zie geen regels erbij staan, dus niet gaan janken svp.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag dat ook niet.een nieuw topic dient binnen 60 tot 120 seconden geopend te zijn.
Ik probeerde het iig nog wat subtieler te brengenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was gewoon een fail van Bootje, net als dat het een fail van L.no was om zo langzaam te zijn met het openen van een nieuw deel.
Suck my 9quote:Op maandag 22 juni 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag dat ook niet.een nieuw topic dient binnen 60 tot 120 seconden geopend te zijn.
quote:
Kom nou, 45 is toch écht wel de limiet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
pics or it didn't happenquote:
als je niet op de hoogte bent van de regels. Dien je die eerst tot je te nemen. En dat de regels niet in de OP staan, wil niet zeggen dat je er ook niet aan hoeft te houden.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie geen regels erbij staan, dus niet gaan janken svp.
De ware penislengte op Fok! wordt berekend door deze formule toe te passen:quote:
ze deed er 6 minuten overquote:Op maandag 22 juni 2009 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom nou, 45 is toch écht wel de limiet hoor.
Oh, sorry. Dat zal ik eerst even doornemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je niet op de hoogte bent van de regels. Dien je die eerst tot je te nemen. En dat de regels niet in de OP staan, wil niet zeggen dat je er ook niet aan hoeft te houden.
Spring je er ff voor, wil je?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze deed er 6 minuten overEn mijn internet wil niet altijd meewerken, daarom heb ik er 120 seconden van gemaakt.
Maar ik ga nu naar mijn bus, anders mis ik die nog
Voor jou een vraag, voor L.no en mij een weetquote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Waarom moet ik een maand wachten op een speciale dag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |