Huur een panda in.quote:
Nu verwijderen en vóór middernacht weer terug is sneller.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je vroeg snelst groeiend. Ik vind vandaag verwijderen overmorgen weer terug behoorlijk snelgroeiend.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je vroeg snelst groeiend. Ik vind vandaag verwijderen overmorgen weer terug behoorlijk snelgroeiend.
quote:Bamboos are the fastest growing woody plants in the world. Their growth rate (up to 60 centimeters (24 in.)/day) is due to a unique rhizome-dependent system, but is highly dependent on local soil and climate conditions.
Het derde couplet van het lied dat ooit begon met 'Deutschland Deutschland über alles', het Deutschlandlied. Om begrijpelijke reden gebruiken ze de eerste niet meer, en de tweede was wellicht ook wat te, euh, Duits.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef ScottTracy het volgende:
Einigkeit und recht und freiheit
Kom daar maar eens om met dat onkruid. Kom je 's avonds thuis van je werk, kun je niet meer bij je voordeur.quote:
Dat is het haar op de bovenlip van mijn overbuurvrouw. Shit dat had ik moeten zeggen....quote:Op maandag 22 juni 2009 22:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nu verwijderen en vóór middernacht weer terug is sneller.
There can be only one!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Scott gaat eerst nog een nieuwe vraag formuleren![]()
Ik wil nog op 6-6 kunnen komen dit topic
Uiteraardquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef De_Hertog het volgende:
Scott, Komt jouw naam eigenlijk van de Thunderbirds?
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef qonmann het volgende:
Dementieva
Je mag niet twee keer gokken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |