quote:Ja inderdaad.. Misschien is t een oplossing om een lijst van 96 albums te maken zodat je een finale krijgt met 3 albums?
Op donderdag 18 april 2002 14:31 schreef Zander het volgende:[..]
Da's niet echt handig, denk ik. Bij de vorige rondes hebben we een veelvoud van 2 gebruikt, dus 64 albums (da's weer weinig) of 128 (das misschien te veel).
1993 Home Invasion
1991 Original Gangsta
1989 The Iceberg
1988 Power
1987 Rhyme Pays
Als het tenminste allemaal hip-hop is, en geen heavy metal ofzo, wat'ie ook nog wel eens deed.
quote:Het free-ride principe is het makkelijkst denk ik (zie voor een voorbeeld The Beatles Tournament
Op donderdag 18 april 2002 14:35 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Ja inderdaad.. Misschien is t een oplossing om een lijst van 96 albums te maken zodat je een finale krijgt met 3 albums?
Mobb Deep - The Infamous & Hell on Earth
Cappadonna - The Pillage
Ghostface Killah - Iron Man
GZA/Genius - Liquid Swords
Raekwon - Only Build 4 Cuban Linx
C.N.N - Album met T.O.N.Y. (kom ff niet op)
Gravediggaz - Witte kaft.. (kom ff niet op)
tot nu toe ff deze...
quote:Dutchmasterrzzzzzzzzzzzzzzzz ROELEEEEEEEEEEEERT - ffies in me bandjuhs graven
Op donderdag 18 april 2002 19:05 schreef dunniecash het volgende:
Over Villa 65 & Shy Rock.. ik heb hier op mp3 nog een oude twelve inch van Shy genaamd "Pops Blows The Nine" .. verder heb ik ook nog iets van 6 afleveringen van Villa65 op mp3 + een show van DJ Mass op Villa 65 (zonder gelul 'r doorheen) .. wel dope sheeit al zeg ik het zelf
quote:Je was er ook vroeg bij.
Op donderdag 18 april 2002 19:05 schreef dunniecash het volgende:
Over Villa 65 & Shy Rock.. ik heb hier op mp3 nog een oude twelve inch van Shy genaamd "Pops Blows The Nine" ..
quote:
Op donderdag 18 april 2002 22:04 schreef Thanos het volgende:
Hoe oud was je toen je begon met rap?
quote:die miste ik ook al, vooral e-life(die heeft trouwens een nieuw nummer!)
Op donderdag 18 april 2002 00:32 schreef Thanos het volgende:
Representing Rotterdam City:E-Life - Eleven
Postmen - Documents
nog iets: waarom heeft niemand, die zo ff 20 albums ophoest:
Talib Kweli & Hi-Tek(Reflection Eternal) - Train Of Thought
(tja ik ken niet zoveel underground ish hoor maar dit album is toch wel meesterlijk)
quote:Dat was idd al lang bekend.. Hij heeft haar relocated uit Den Haag naar Rotterdam
Op zondag 21 april 2002 17:45 schreef dunniecash het volgende:
BTW: Die Stotijn (The Anonymous Mis) heeft een kindje met Anouk hé? Phet leip, sinds gisterenr ofzo, ik zag 't op teletekst ik d8 whutttttthefck die shit had'k niet verw8 of was het al zo lang bekend dat zij wat hadde hahahhaha
quote:Rotterdam rules
Op zondag 21 april 2002 17:51 schreef Premo het volgende:[..]
Dat was idd al lang bekend.. Hij heeft haar relocated uit Den Haag naar Rotterdam
.
quote:Ooh, je bedoelt 'One Word Extinguisher', de 'Endtroducing...' van dit decennium.
Op maandag 15 april 2002 18:40 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Prefuse 73 : Vocal Studies + Uprock Narratives
quote:Dat zijn idd legendarische albums
Op maandag 30 juni 2003 14:48 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zou zeggen : ill communication of paul's boutique van de Beastie Boys
Ik zeg maar weer 's 'the critical beatdown' van Ultra Magnetic MC's
quote:FOK! Hiphop Album Top 100
Op dinsdag 25 november 2003 13:54 schreef SvenThaMan het volgende:Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers)
op de voet gevolgd door:GZA - Legend of the Liquid Sword
doe gezellig mee zou ik zeggen
Deze is ook erg vet idd. Had ik ook wel in mijn lijstje kunnen plaatsen eigenlijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:41 schreef Laton het volgende:
Jeru da damaja..- the sun rises in the east.. Dit album kan bij mij niet stuk. Waanzin producties van premier..en lyrics absolute top. Verveelt nooit.
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:01 schreef Foxxy het volgende:
[afbeelding]
Charizma - Big Shots. Ook erg fijn.
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
Digable Planets - Reachin'
Bijna vergeten ja!quote:Op maandag 10 januari 2005 16:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
De La Soul - 3 feet high & rising
Lijkt mij totaal niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:23 schreef Everett het volgende:
2Pac - All Eyez On Me.
Duidelijke zaak, lijkt mij.
ouwe gek, Wu tang forever kan je toch niet serieus beter vinden dan 36 chambers?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:18 schreef Tony_diNovo het volgende:
Hmm.... bij mij komen deze in me op:
Wu-Tang Clan - Wu-tang Forever
Public Enemy - There's a Poison Goin on
Das EFX - Dead Serious
Makaveli - The Don Killuminati
Yep.. 36 Chambers is zeker ook goed, maar naar mijn mening net wat minder.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ouwe gek, Wu tang forever kan je toch niet serieus beter vinden dan 36 chambers?
Pops blows the nine! shyrock! die bassline in die track is zooo vet.quote:Op donderdag 18 april 2002 19:05 schreef dunniecash het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |