K-Swiss zijn bazenschoenen gekquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
K-Swiss
Nee maar welcome to da club Roy. Eindelijk.Had je al toegevoegd zoals je waarschijnlijk al zag.
I know, i know. Grapte maar.quote:
quote:Rockstar's Agent "Very, Very Different" From GTA
What do we know about Rockstar North's PlayStation 3 exclusive title Agent? Not much, other than that Rockstar founder Sam Houser believes that Agent, set in the 1970s and full of delicious espionage, will be "the ultimate action game."
Take-Two CEO Ben Feder sheds a little more light on the mysterious PS3 game to Eurogamer, saying that Agent will feature "very, very different storylines, very different character development" from the wildly successful Rockstar North series Grand Theft Auto.
"It's a game about espionage, set in the 1970s. GTA is obviously more about an urban experience, a typically rags to riches experience," Feder says. "It's going to be very fresh for gamers."
The Take-Two CEO doesn't have much to share beyond that, opting to opine "I think gamers will be blown away by it."
Officially, Take-Two says that "Agent takes players on a paranoid journey into the world of counter-intelligence, espionage and political assassinations during the height of the Cold War at the end of the 1970s."
As to whether it's truly a third-party exclusive to one particular console, as almost no games are these days, Feder doesn't say, instead offering "we don't disclose anything beyond what we've already said."
Yup, jammer dat ze ze nooit in mijn maat hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
I know, i know. Grapte maar.
[ afbeelding ]
Deze zitten verdomd lekker.Had twee exemplaren gehaald in de laatste twee jaar. Voor in de zomer.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, jammer dat ze ze nooit in mijn maat hebben
Niet zo zeuren Victorquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:00 schreef Gamer_V het volgende:
Eigen naamtopics
Mensen die Tim Schafer dissen
Mensen die Zero Punctuation niet snappen
* Gamer_V komt het volgende deel wel weer terug
Valentijn is gewoon een beetje jaloersquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zo zeuren VictorIk heb echt niet mijn eigen naamtopic gemaakt
Nee serieus, er was net een nieuwe Sneakers in Alphen aan den Rijn geopend. Ik werkte toendertijd in Alphen dus ik ben direct naar de winkel gescheurd voor ik naar m'n 9-to-5er ging. Zeg tegen dat meisje achter de balie "ik wil die schoen, maat 46 of 47." Ze gaat het magazijn in, "nee sorry meneer, die hebben we allebei niet."quote:
Zo te zien wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zo zeuren VictorIk heb echt niet mijn eigen naamtopic gemaakt
ik ga m halen, ik heb m nog nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zou je dan toch moeten weten?
PS3-topic, geen o-ze-hadden-niet-de-schoentjes-die-ik-wou-wat-nu-mijn-leven-is-verwoest-topic.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee serieus, er was net een nieuwe Sneakers in Alphen aan den Rijn geopend. Ik werkte toendertijd in Alphen dus ik ben direct naar de winkel gescheurd voor ik naar m'n 9-to-5er ging. Zeg tegen dat meisje achter de balie "ik wil die schoen, maat 46 of 47." Ze gaat het magazijn in, "nee sorry meneer, die hebben we allebei niet."
Srsly, WAT DE NEUK! Sindsdien heel K-Swiss opgegeven en overgestapt op Vans, Timberland en 80's style Adidas.
Als ik weer eens in de VS ben haal ik wel weer een paar K-Swissjes.
Klagen kan hierquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef Gkhn het volgende:
[..]
PS3-topic, geen o-ze-hadden-niet-de-schoentjes-die-ik-wou-wat-nu-mijn-leven-is-verwoest-topic.
Ik wist niet dat hij Full Throttle gemaakt had, respect voor deze man. Brutale legende kan niet meer fout gaan!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Say what?!
Tim Schafer, even schamteloos uit de wiki:
1995 Full Throttle, writer, designer, project leader (LucasArts)
Allemaal games die ik met heel veel plezier heb gespeeld (muv Brütal Legend (obviously)).
O je weet dus wel waar t moet.quote:
Omdat het kan. Trouwens, tis hier een PS3 topic, niet een "klagen over users die klagen over schoenen"-topicquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Gkhn het volgende:
[..]
O je weet dus wel waar t moet.
Waarom doe je t hier dan?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
ik ga m halen, ik heb m nog nietweet jij wel wanneer die uitkomt dan?
quote:Twitteren, een bezigheid die de laatste maanden enorm aan populariteit heeft gewonnen. Naast veel gamers zijn de ook mensen van de industrie zelf aan het 'twitteren' geslagen, en dat levert soms enkele interessante feitjes op. Zo liet Alain Quinto, EA Sport's Community Manager, onlangs op zijn Twitter pagina doorschemeren dat Fight Night Round 4 al op 30 juni in de winkels moet liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |