Alweer? Dat was bij de vorige update al, ik wil meer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef ZoneKill het volgende:
Firmware 2.80 verschijnt morgen
Nieuws | 23 juni 2009 - Sony zal morgen een kleine firmware-update beschikbaar stellen voor de PS3. Een officiële post over de update is nog niet gemaakt maar deze wordt vanavond of morgen vroeg nog verwacht.
Het zal een kleine update betreffen. Genoemde verbeteringen zijn o.a. versnelde laadtijden in het hoofdmenu en snellere Trophy-synchronisatie.
Maar dat is niet de Wednesdayton die ik bedoelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef ZoneKill het volgende:
Firmware 2.80 verschijnt morgen
Nieuws | 23 juni 2009 - Sony zal morgen een kleine firmware-update beschikbaar stellen voor de PS3. Een officiële post over de update is nog niet gemaakt maar deze wordt vanavond of morgen vroeg nog verwacht.
Het zal een kleine update betreffen. Genoemde verbeteringen zijn o.a. versnelde laadtijden in het hoofdmenu en snellere Trophy-synchronisatie.
komt morgen je ps3? ofzo, kan niet online dus weet niet of je alweer online bent geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is niet de Wednesdayton die ik bedoel
hebbe hebbequote:
IK WIST Tquote:Geachte Klant,
Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation bestelling P1224067 verzonden is.
Deze email is naar u gestuurd ter bevestiging van de bestelling. Bewaar deze bevestigingsemail daar uw bestelgegevens en bestelnummer hierin vermeld staan
Wat wist je?quote:
Ik gebruik Home alleen om gewonnen items te innen. Het concept is briljant, de uitwerking en gebruiksvriendelijkheid laat te wensen over.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Scarify het volgende:
Gebruikt hier iemand eigenlijk PS Home?Vind het zo zwaar nutteloos
Zijn er eigenlijk al spellen aangekondigd voor de Playstation Wand dinges? of is elke ontwikkelaar nu aan het brainstormen wat ze ermee kunnen
Jazeker!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Scarify het volgende:
Gebruikt hier iemand eigenlijk PS Home?Vind het zo zwaar nutteloos
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:38 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand het infamous kostuum voor home al? Amerika heeft het al sinds de 16e, lopen wij echt zo achter?
hij wist dat hij hem deze topique terug zou krijgen ^^, dus nu allemaal snel spammen krijgt ie hem toch niet terugquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat wist je?
Wel kut dat je niet je eigen terug krijgt...
ik was blij met mijn gerefurbishte ps3 60 gig hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat wist je?
Wel kut dat je niet je eigen terug krijgt...
Helemaal mee eens, ik snap ook niet waarom iedereen zo gek van deze game is.. In mijn ogen gewoon een standaard Run& Shoot game..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:13 schreef Agiath het volgende:
Ik heb Uncharted geleend van een vriend van me maar het valt me toch een beetje tegen, ik verwachte meer puzzels en speurwerk, maar het is nu vooral heel veel schieten, wat ik nou niet echt heel spannend vind.
Jammer.
Gehad, je kan er bijna alles mee wat een pc ook kan, maar slomer (hij pakt maar 1 van de 7 cores voor linux) dus heb m dr weer af gegooit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:40 schreef satecl het volgende:
zijn hier trouwens mensen die Linux op een PS3 hebben..? Zoja, wat kan je er eigenlijk allemaal extra mee..?
Jammer dat Ghosts I-IV instrumentaal is....quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Fallen, Ghostbusters-review staat gepland voor morgen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jammer dat Ghosts I-IV instrumentaal is....
Lijkt me echt een generic kut platformer. Wie wil er als godsnaam nou als Jack Black spelenquote:
Alleen is het geen platformerquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:25 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Lijkt me echt een generic kut platformer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |