![]()
[/img]
Zie hier mijn score en dit hebben we x3 gescoord. 18 x tandpasta, 23 x andrelon, 5x persil, 7 taartjes, een plant en 11 euro!!!
Nou Nou dit was gezellig met mijn zus en vriendin op stap!!! Nadat we vorige week niet geslaagd waren met de cola en de edet, d8en we we gaan lekker op stap om 8:30 en het heeft ons geloond. Silan was bij ons overal al aangepast helaas!!!
AH1 Wij nemen hier 6x tandpasta + taartkaartje. Na wat overleg tussen de 2 dames achter de counter, krijgen wij ons zin. De hoogvliet folder was voldoende. In eerste instantie wilde ze het originele bedrag retour geven van iets meer als 15 euro. Gezien het feit dat dit 'onze' Appie is hebben we dat eerlijk gezegd en kregen we netjes 10 euro terug + een extra taartbon.
AH2 ( hier hebben we vorige week ruzie gehad om de Edet) 3x tandpasta en 3x Andrelon. De ass. manager werd erbij gehaald en die werd net als vorige week heel nerveus. na enig gezeur kregen wij netjes ons geld en de taartbon. So far so good. Hier kregen wij overigens ook het restant in cash aangevuld 2,50 wuro ( ze betaalden ons 12, 50 lol, en wij 10 afgerekend!!)
AH3 Deze was heel erg dom, zonder gemekker gelijk geld retour. Taartje + 6x andrelon (ze keek niet eend naar de folder en geloofde ons zo) en hier kregen we 1,50 eurie bonus!!
AH4 we kregen de smaak te pakken lol Hier weer 3x tandpasta en 3 x andrelon. Nou dat werd gezeur. Eerst gaan alle mensen die sigaretten willen achter je zeuren dat het te lang duurt enz. Maar wij natuurlijk lekker volhouden!!! Manager erbij. Ook weer zeuren, rekenen, tekenen en neeeee dat kan echt niet. Nou dat ken echt wel en ja hoor kassa!!!! de spullen + taartbon en 1 euro winst. zo grappig dat ze overal de prijsen verschillend in de PC hebben staan.
AH5 De eerste dame die oplet!!! Wij alledrie 6x andrelon zegt ze. Nee deze folder was tot zaterdag. Wij ow verkeerd gezien sorry. Toveren we de nieuwe folder uit ons tas, zegt ze nee die is morgen. Wij een hele discussie over de ovverlappingsperiode bla bla bla. nee hoor doen we echt niet. Nou geef dan ons geld maar terug. Ok. Wij de winkel weer in en ja hoor natuurlijk wij kregen voor de tandpastatubes x6 x3 netjes ons geld terug zonder moeilijk doen en een taartbon. Wel een heeeel zuur gezicht.
Na een kleine pauze bij mijn zus, zagen we hier dat iemand tch persil had gescoord dus wij dachten what the hell gaan we ook doen.
AH6 Ze hadden geen 18 flessen persil meer dus namen we er 15 van de 16 + 3 andrelon. Wij naar de service. Staat echt een dommie. Nou ik snap het niet en weet het niet. uuuuhm Zij de hoofdassiere erbij roepen. Nou dat gaat niet bla bla bla. Andrelon telt niet, bij kruidvat is een 4-pack bla bla bla. Dat mens bleef ratelen over de andrelon. Ik verwijs haar naar de voorwaarden op de site zij chekt ze gelijk op ah.nl en ja hoor de aanbieding hoeft niet hetzelfde aantal te zijn en wordt per fles teruggerekend. Nou toen kon het ineens wel. Haar reactie op de persil was zoooow dat scheelt, wij ja he dat scheelt. begint ze te rekenen, optellen aftrekken enz. nou en er kwam me een bedrag uit meer als al onze bonnen bij elkaar. Wij haar maar helpen met neeee het is 15 x 6,99 + 1x5. oooow ja nu snap ik het je krijgt alles terug. Wij snel de winkel uit en persil gescoord en natuurlijk een appeltaart!!
AH7 weer persil geprobeerd, maar al snel werd er gegild dat de prijs niet klopte enz enz. was een andere verpakking bij de hoogvliet enz enz enz. gingen we maar weer voor de andrelon. 6x + 1 taart hahahahaha. en 6 euro kassa!!!
AH8 nou nou na veel gestrubbel en gezeur kregen we niks mee. de manager (ik schat hem 21) liep helemaal rood aan. Persil lukte niet, wij proberen de tandpasta, deeze was aangepast, dan maar de andrelon. Begint ie weer over het 4-pack en dat deze een andere streepjescode heeft. Nou die hadden we nog niet gehoord. Streepjescode gepasseerd, begon ie ze zijn in een plastick pak gesealed. nou ook die kregen we eruit zegt ie, ja maar die aktie is morgen, dus kom maar morgen terug, maar dan pas ik de prijs wel even aan. Dus wij zeggen, nou je kan hem nu al halen voor 4,99. Zegt hij ok als je mij een bon overlegt met 4,99 met de andrelonen datum vandaag. Dan doe ik het. Kruidvat zit daar 2 deuren verder dus wij halen het op. Komen we terug.Staat er ineens een of andere doos die zegt nou ik weet wat jullie komen doen en we trappen er niet in. De verpakking en streepjescode zijn anders dus jullie hebben pech. Wij vragen om de manager we hebben immers een afspraak en bellen ondertussen zelf het HK, vond die doos te veel moeite. HK geeft ons gelijk, maar vraagt de manager aan de foon. hij vertelt het verhaal over het plastick en de code bla bla. Krijgen we het niet mee. Wij natuurlijk weer boos, afspraak is afspraak. Mochten we een plant of boeket als 'sorry' uitzoeken. Nou je begrijpt (zie foto) wij hebben een plant genomen van 12,- lol dus hebben we ze nog eens 2 euro uitgeknepen hahahaha. en morgen haal ik alsnog daar de andrelon. lol
AH9 laatste AH hier hebben we maar 12 flessen met z'n 3en gescoord rest was gewoon al op. Deden eerst heeel mieilijk maar toch gelukt. Taartbon was op!!!
Nou het was me het dagje wel hahahah maar dit is echt een leuke sport om met vriendinnen te doen. We konden nog verder maar waren het zat!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Marjojotje op 22-06-2009 23:18:57 (The plant rules!!!) ]