http://www.depers.nl/spor(...)-op-Marcus-Berg.htmlquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:32 schreef toma het volgende:
Wat is de bron van je bericht Nashje?
Ik zie hem in ieder geval liever komen dan Elia. Buitenspelers hebben we genoeg, centrumspitsen daarentegen absoluut niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:40 schreef venomsnake het volgende:
Berg zou een top aankoop zijn voor Ajax.
Garantie voor (veel) doelpunten.
Het liefst gaat hij naar Lazio.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:41 schreef Kopbal het volgende:
Berg wil toch zelf naar het buitenland?
Die indruk kreeg ik ook na uitspraken van zijn zaakwaarnemer. Voor zoverre het daadwerkelijk zijn zaakwaarnemer is en niet weer een of andere Mafiosi die zich voordoet als zijn agent.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:41 schreef Kopbal het volgende:
Berg wil toch zelf naar het buitenland?
Suarez verkocht en Sulejmani op 't middenveld?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:43 schreef bloodysunday het volgende:
4-4-2 met Berg en Cvitanich? Zie dat nog wel gebeuren eigenlijk.
Suarez - Bergquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:43 schreef bloodysunday het volgende:
4-4-2 met Berg en Cvitanich? Zie dat nog wel gebeuren eigenlijk.
sulejmani kan gewoon op 't middenveld spelen. En Suarez zie ik nog wel vertrekken. De kans dat er 4-4-2 word gespeeld is best groot.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Suarez verkocht en Sulejmani op 't middenveld?
miki als reservespitsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Suarez verkocht en Sulejmani op 't middenveld?
jup, maar met Cvitanich zou ik het ook dodelijk vinden, die gozer is altijd in beweging.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Suarez - Berg
------Aissati
Behoorlijk dodelijk.
Dario Suarez en erachter aissati. Dat zou opzich ook leuke combinaties moeten opleveren, mits goed ingespeeld. Heb je miki altijd nog om in te laten vallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jup, maar met Cvitanich zou ik het ook dodelijk vinden, die gozer is altijd in beweging.
klopt en Sulejmani kan altijd nog links op middenveld. Middenveldje met Lindgren, Aissati, Gabri en Enoh ofzo? of is dat net weer te defensief?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:54 schreef s0k het volgende:
[..]
Dario Suarez en erachter aissati. Dat zou opzich ook leuke combinaties moeten opleveren, mits goed ingespeeld. Heb je miki altijd nog om in te laten vallen.
word kiezen tussen gabri en enoh vind ik. zie liever de jong voor 1 van die twee. er moet immers wel voetballend vermogen blijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
klopt en Sulejmani kan altijd nog links op middenveld. Middenveldje met Lindgren, Aissati, Gabri en Enoh ofzo? of is dat net weer te defensief?
Zelfde geldt voor Elia.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:39 schreef versteegrob het volgende:
Tevens is 10 miljoen niet zo duur voor Berg. Je weet bijna zeker als hij zich verder ontwikkeld hij met winst wordt door verkocht.
Ga jij nou maar lekker weg. Je zei ook dat er in diverse media stond dat HSV 12 miljoen geboden zou hebben. Hamburger Post heeft helemaal niet gemeld dat de transfer al bijna rond was.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
Boulahrouz volgens het AD dus niet haalbaar, daar waar de Hamburger Post steeds meldt dat het bijna rond is..
KOPEN!quote:FC Groningen vraagt 3 miljoen euro voor Andreas Granqvist die in de belangstelling van VfL Wolfsburg, Schalke 04 en Hamburger SV staat (Sportbladet).
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker weg. Je zei ook dat er in diverse media stond dat HSV 12 miljoen geboden zou hebben. Hamburger Post heeft helemaal niet gemeld dat de transfer al bijna rond was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |