Oh, dan is het goedquote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Dakduif het volgende:
[..]
Nee, ik dacht laat ik wachten tot na het weekend.!
Wees blij dat er mensen zijn die buschauffeur zijn, anders had je met je pauperkop je rotlichaam op een fiets kunnen sleuren..quote:Op maandag 22 juni 2009 15:37 schreef Dakduif het volgende:
Whehehe wat een rasmieten zijn over het algemeen die buschauffeurs toch ook. Vind je het gek dat die af en toe hun tanden mogen oprapen?![]()
Laat ik van even van tevoren vermelden dat ik zelf graag ook nen jonko rook, vandaar het mij niet stoorde.
In ieder geval, ik zat vrijdagavond in de stadsbus in Lelystad die niet erg gevuld was.
Stappen er op een gegeven moment een paar bazen de bus in die rustig een jointje beginnen te smorren, en die buschauffeur het selectief negeren. Ik kan me aardig voorstellen dat andere medereizigers het als niet heel prettig ervaren. Zulks nen pussy!!
!
![]()
![]()
!
!
!
Dat dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef F04 het volgende:
Die buschauffeur wil natuurlijk ook heel thuiskomen.
Fietsen is voor latente homo's.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wees blij dat er mensen zijn die buschauffeur zijn, anders had je met je pauperkop je rotlichaam op een fiets kunnen sleuren..
Ben jij een kloon van pragmatisch?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:37 schreef Dakduif het volgende:
Vind je het gek dat die af en toe hun tanden mogen oprapen?![]()
Ja en een auto kan jij niet betalen of je bent nog niet oud genoeg. Waarschijnlijk beide. Ach, neem jij maar stoer een trekje van je jonkoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |