Tis hier OUD nietquote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Niets mis met ouwehoeren over trouwen en kinderen.
Het zijn niet mijn favoriete onderwerpenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Niets mis met ouwehoeren over trouwen en kinderen.Zolang ik het maar niet hoef te doen.
Is dat zo plaats gebonden?quote:
Over auto's praten is ook niet mijn favoriet en dat gebeurt hier ook vaak.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn favoriete onderwerpen
iddquote:
Als openingszin?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand nog leuke openingszinnen gehoord dit weekend?
Mijn leukste was: "Ik vind je lief, ben je getrouwd?"
En jouw reactie?" Zie je een ring om deze vinger?"quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer dat ik niet altijd zo goed luister.quote:
Die ga ik onthoudenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind hem wel grappig. Mits tactisch gebruikt.quote:
We have means of making you listenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
Jammer dat ik niet altijd zo goed luister..
.
Wanneer heb je tijd?quote:
Niets wat het niveau: Mooie ogen, neuken? ontsteeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn eerste 4 reacties waren: Wat? Huh? Wat zeg je nou? Ik kan er echt geen chocola van makenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
Als openingszin?
Ik zou echt zeggen "Hoe zou jij nou kunnen weten of ik lief ben of niet. Je hebt nog geen woord met me gewisseld."
Buiten gehoor van je partner bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef Litpho het volgende:
Ik vind hem wel grappig. Mits tactisch gebruikt.
Nu maar hopen dat je het eens kan gebruiken.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig. Mits tactisch gebruikt.
Tuuuuuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We have means of making you listen.
Een teamgenoot van me komt gewoon weg met "Hey, ik ken jou ergens van"... De lul.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |