Tis hier OUD nietquote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Niets mis met ouwehoeren over trouwen en kinderen.
Het zijn niet mijn favoriete onderwerpenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
Niets mis met ouwehoeren over trouwen en kinderen.Zolang ik het maar niet hoef te doen.
Is dat zo plaats gebonden?quote:
Over auto's praten is ook niet mijn favoriet en dat gebeurt hier ook vaak.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn favoriete onderwerpen
iddquote:
Als openingszin?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand nog leuke openingszinnen gehoord dit weekend?
Mijn leukste was: "Ik vind je lief, ben je getrouwd?"
En jouw reactie?" Zie je een ring om deze vinger?"quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer dat ik niet altijd zo goed luister.quote:
Die ga ik onthoudenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind hem wel grappig. Mits tactisch gebruikt.quote:
We have means of making you listenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
Jammer dat ik niet altijd zo goed luister..
.
Wanneer heb je tijd?quote:
Niets wat het niveau: Mooie ogen, neuken? ontsteeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn eerste 4 reacties waren: Wat? Huh? Wat zeg je nou? Ik kan er echt geen chocola van makenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
Als openingszin?
Ik zou echt zeggen "Hoe zou jij nou kunnen weten of ik lief ben of niet. Je hebt nog geen woord met me gewisseld."
Buiten gehoor van je partner bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef Litpho het volgende:
Ik vind hem wel grappig. Mits tactisch gebruikt.
Nu maar hopen dat je het eens kan gebruiken.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig. Mits tactisch gebruikt.
Tuuuuuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We have means of making you listen.
Een teamgenoot van me komt gewoon weg met "Hey, ik ken jou ergens van"... De lul.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Buiten gehoor van je partner bijvoorbeeld.
het verre verre oosten jaquote:
Wat ben je heerlijk cynisch!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niets wat het niveau: Mooie ogen, neuken? ontsteeg.
Beetje singles na 18.00 uur dus.
Dat is wel het minste.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh volgens mij komt de majoor vanmiddag/vanavond weer langs
Weer een stapje verder?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 22 juni 2009 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
Weer een stapje verder?
Ik ga mijn auto halen.![]()
Is t zo grappig?quote:
Volgende honkquote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je de honken even uitschrijft kan ik je morgen vertellen tot hoever ik ben gekomenquote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:
*poke* vergeet je je vrouw niet? Die ligt al 1,5 uur te wachten op jequote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kort en bondig:quote:Op maandag 22 juni 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je de honken even uitschrijft kan ik je morgen vertellen tot hoever ik ben gekomen
Dit hele avontuur + je gedrag daarom heen is wel grappig jaquote:
Ik zou hem iets uitgebreider doen, maar thats mequote:Op maandag 22 juni 2009 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kort en bondig:
Honk 1: Zoenen.
Honk 2: Borsten betasten/strelen onder kleren
Honk 3: Genitaliën betasten (handen)
Honk 4: Genitaliën betasten (mond)
Honk 5: Neuken.
Mijn gedrag eromheen?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dit hele avontuur + je gedrag daarom heen is wel grappig ja
Ik zou gewoon gelijk voor de homerun gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou hem iets uitgebreider doen, maar thats me
Er zijn maar 4 honken bij baseballquote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou hem iets uitgebreider doen, maar thats me
Dat is neem ik aan alle honken achter en door elkaar?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gelijk voor de homerun gaan.
Gelukkig spreken we dan niet over baseballquote:
Uhu, je doet dan wel beetje anders jaquote:
Komt een knuppel en een stel ballen bij kijken dus...quote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig spreken we dan niet over baseball
dus wel, en er zijn 4 honken!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah? hoe dan?quote:
Uhm er zijn ook maar 4 honken, ook in de metafoorquote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je begint wel op volgorde, maar zodra je alle honken gehad heb, ga je afwisselen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is neem ik aan alle honken achter en door elkaar?
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt een knuppel en een stel ballen bij kijken dus...
-1 Flauw
I know, kon ook niks leukers bedenken, sorry.quote:
En niet minder dan 9 innings.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
Komt een knuppel en een stel ballen bij kijken dus...
-1 Flauw
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
Totaal ander onderwerp:
Terugkoppeling gesprek vanmorgen; ze vonden me nuchter, ook vonden ze het positief dat ik al ervaring in het vakgebied heb en dat ik goed Engels spreek
ja of nee?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Sollicitatiegesprek gehad? (sorry, ik heb die 200 posts van afgelopen weekend niet teruggelezenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
Totaal ander onderwerp:
Terugkoppeling gesprek vanmorgen; ze vonden me nuchter, ook vonden ze het positief dat ik al ervaring in het vakgebied heb en dat ik goed Engels spreek
En nu ? ronde verder of krijg je dat nog te horen ?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
Totaal ander onderwerp:
Heh. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe baseball werkt, verder dan dat ze maar 4 bases hebben gaat m'n kennis niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
En niet minder dan 9 innings.
al is dat theoretisch wel mogelijk
Nou het is nog niet zekerquote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:50 schreef Catbert het volgende:
Sollicitatiegesprek gehad? (sorry, ik heb die 200 posts van afgelopen weekend niet teruggelezen)
Jeb, vanmorgen. Of ik een ronde verder ga weet ik nog niet, ze voeren eerst nog andere gesprekkenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:50 schreef mrbox het volgende:
En nu ? ronde verder of krijg je dat nog te horen ?
Ik heb een keer tijdens de eerste date eerst een vol glas bier over de jongeman in kwestie heen gegooid en daarna d eparkeerkaart kwijtgeraaktquote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Weer een ander onderwerp:
Gisteren ging ik met een leuke jongedame op pad in de Jordaan. Het was namelijk opentuin-dag en dan kun je diverse tuinen in de Jordaan bekijken. Bij de eerste de beste tuin schopte ze al een stenen zeemeermin een vijvertje in. Per ongeluk natuurlijk.
Wat is het onbenulligste dat jij ooit hebt meegemaakt op een date?
want?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou het is nog niet zeker
Maar ik ga nu naar huis
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
Totaal ander onderwerp:
En hoe heb je dat goedgemaakt?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een keer tijdens de eerste date eerst een vol glas bier over de jongeman in kwestie heen gegooid en daarna d eparkeerkaart kwijtgeraakt
Aaaahhhquote:
Oh kijk, gaat de goede kant op! Je hebt zo een nieuwe baan dusquote:Op maandag 22 juni 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nog meer goed nieuws
Het gesprek van vorige week. Ze vond met authentiek, open, no-nonsense houding hebben. Ik ga door voor de 2e ronde en de Office Manager gaat ervoor dat ik word aangenomen
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nog meer goed nieuws
Het gesprek van vorige week. Ze vond met authentiek, open, no-nonsense houding hebben. Ik ga door voor de 2e ronde en de Office Manager gaat ervoor dat ik word aangenomen
Jaa op naar een baan waar je geen tijd hebt om te fok!-enquote:Op maandag 22 juni 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nog meer goed nieuws
Studentjequote:
Meisje met wie ik op date was, was toen ik naar het toilet ging even bier wezen halen. Geen glazen maar een vol karaf (leuke meid: dronk bier per literquote:Op maandag 22 juni 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een keer tijdens de eerste date eerst een vol glas bier over de jongeman in kwestie heen gegooid en daarna d eparkeerkaart kwijtgeraakt
Inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2009 16:04 schreef mrbox het volgende:
Jaa op naar een baan waar je geen tijd hebt om te fok!-en
je hebt een puist op je neusquote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef dikkemongul het volgende:
Oeeh straks een date!
De zenuwen beginnen te komen![]()
Kan iemand me die er even uit praten aub.
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef dikkemongul het volgende:
Oeeh straks een date!
Helpt het als ik zeg dat het sowieso niks gaat worden, en je je dus nergens zorgen over hoeft te maken?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef dikkemongul het volgende:
Oeeh straks een date!
Waar maak je dan druk over? Tenzij je een tweede date hebt met dezelfde persoon...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:23 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Weet ik. Alleen de vorige date klikte voor geen meter daar komt het vandaan.
Haha dat leek me niet verstandig.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waar maak je dan druk over? Tenzij je een tweede date hebt met dezelfde persoon...
Wat is het ergste dat kan gebeuren?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:28 schreef dikkemongul het volgende:
Haha dat leek me niet verstandig.
Maar inderdaad ik moet er gewoon heen gaan en niet zo lopen te zeiken in mijn eigen kop.
Is dat het ergste?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef dikkemongul het volgende:
Dat we elkaar ineens geen zak meer te vertellen hebben.
daarom blijf ik maar praten...straks wil ze zoenen engquote:Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat het ergste?Nou ja als dat lang duurt, neem je gewoon afscheid van elkaar. Of je gaat zoenen, natuurlijk
Ach het zal allemaal wel loslopen, maar toch...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat het ergste?Nou ja als dat lang duurt, neem je gewoon afscheid van elkaar. Of je gaat zoenen, natuurlijk
Dan krijg je van die gesprekken waarbij je al vooruit aan het denken bent over het volgende onderwerp om het maar op gang te houdenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef dikkemongul het volgende:
Dan kap je met de date. Het doel is toch juist om erachter te komen of t klikt?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Hahahaha bangerdquote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef ArTiC het volgende:
daarom blijf ik maar praten...straks wil ze zoenen eng
Nee, maar ik zou, wat jij als het ergst ziet, niet als het ergste zienquote:Op maandag 22 juni 2009 16:38 schreef dikkemongul het volgende:
Ach het zal allemaal wel loslopen, maar toch...
Ben ik echt de enige die daar last van heeft?
Dat is echt heel irritantquote:Op maandag 22 juni 2009 16:39 schreef Catbert het volgende:
Dan krijg je van die gesprekken waarbij je al vooruit aan het denken bent over het volgende onderwerp om het maar op gang te houden
Nee hoor maar dan moet het wel een super interessant meisje zijn, wil ik dat gaan doenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:38 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ach het zal allemaal wel loslopen, maar toch...
Ben ik echt de enige die daar last van heeft?
Wat, zoenen?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:42 schreef mrbox het volgende:
Nee hoor maar dan moet het wel een super interessant meisje zijn, wil ik dat gaan doen
Wat zou jij als ergste zien dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha bangerd![]()
[..]
Nee, maar ik zou, wat jij als het ergst ziet, niet als het ergste zien![]()
[..]
Dat is echt heel irritant
Ergste zou zijn dat ze niet op komt dagen lijkt me...quote:
Nou dat is het ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee hoor maar dan moet het wel een super interessant meisje zijn, wil ik dat gaan doen
Hoe ging het vandaag?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:43 schreef Q. het volgende:
Er is eigenlijk niet zoveel wat ik als ergste zie, het is gewoon de lol van het daten die ik leuk vind en kan wel zenuwachtig zijn maar verder..quote:
Dat zou je denken.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ergste zou zijn dat ze niet op komt dagen lijkt me...
Het is meer een gezonde spanning dan echt nerveus. Net zoals wanneer je een belangrijke presentatie moet geven ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Er is eigenlijk niet zoveel wat ik als ergste zie, het is gewoon de lol van het daten die ik leuk vind en kan wel zenuwachtig zijn maar verder..
Whahahah ja het kan inderdaad allemaal nog wel een tikkeltje erger ja! Als dat gebeurt haal ik van het geld dat ik uitgetrokken heb voor de date een krat pils en lal ik vanavond hier nog wel wat in dit topic!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou je denken.
Tot je er achter komt dat ze wel op komt dagen, maar met haar andere date in het kader van tijdsbesparing.
Ik ben op ParkPop, dat wel. Weet nog niet of ik naar de meet komquote:
Als haar andere date een vrouw is is het niet het slechtste wat je kan overkomenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef Litpho het volgende:
Dat zou je denken.
Tot je er achter komt dat ze wel op komt dagen, maar met haar andere date in het kader van tijdsbesparing.
Ja idd zoiest doe je pas bij hoge uitzonderingquote:
Precies. Als ze gewoon alleen leuk is ga je alleen maar neukenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:56 schreef mrbox het volgende:
Ja idd zoiest doe je pas bij hoge uitzondering
ach, ik zal vast wel ergens boven het veld uitstekenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben op ParkPop, dat wel. Weet nog niet of ik naar de meet kom
Rip is er ookquote:Op maandag 22 juni 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ja, kan er even een parkpop overzichtje komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rip is er ookEerst even weten wie er komt. En zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:56 schreef mrbox het volgende:
Ja idd zoiest doe je pas bij hoge uitzondering
Ik herken je wel. En dan ren ik heel hard wegquote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
ach, ik zal vast wel ergens boven het veld uitsteken
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik herken je wel. En dan ren ik heel hard weg
quote:
Ik dacht serieus dat het nog zondag was.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alweer een paar uurtjes
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het nog zondag was.
Zeker student?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het nog zondag was.
Hehequote:Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik herken je wel. En dan ren ik heel hard weg
een verwend muppetinnetjequote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
Oke, het is nu officieel. Ik ben een verwend kind.
Wat heb je nu weer gekregenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
Jaaaa! Die zijn tof hè?quote:
Een Fossil armband... Voor mijn verjaardag,quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
en je bent nog lang lang lang niet jarigquote:Op maandag 22 juni 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa! Die zijn tof hè?
[..]
Een Fossil armband... Voor mijn verjaardag,
Ik heb hem alleen al aan & nu zei de verkoopster; "Ja, er horen ook nog oorbellen bij"
Zegt mijn "vader" net; Dan krijg je die oorbellen voor je verjaardag
Mama: Ehhh die armband was er toch al voor?
Vader: Ja, maar die oorbellen horen er ook bij.
Nee, dat is dus het mooiste... Ik zei; Nee, ik wacht wel, want ik vind het leuk om met mijn verjaardag ook iets te krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en je bent nog lang lang lang niet jarig
Ja, ik ben al aan het proberen. Dat adres werkt alleen niet in FF of IE.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoi, je hebt mail, en beter verwend dan verwaarloosd
Je boft maar met zo´n paquote:Op maandag 22 juni 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa! Die zijn tof hè?
[..]
Ik heb hem alleen al aan & nu zei de verkoopster; "Ja, er horen ook nog oorbellen bij"
Wat dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
Mja & het is officieel mijn stiefvader, maar dat klinkt nooit zo fijn vind ik, haha.quote:
wel liefquote:Op maandag 22 juni 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is dus het mooiste... Ik zei; Nee, ik wacht wel, want ik vind het leuk om met mijn verjaardag ook iets te krijgen.
Vader; Ja, maar dan is hij misschien weg! Kom, we lopen wel terug.
Ik; Oke
Ik was daarnet in de stad & toen kreeg ik een armband "voor mijn verjaardag"quote:
Mja, zeker lief!quote:
Ik geef het eerlijk toe, vanaf nuquote:
Tof joh! Dat had je niet meer verwacht danquote:Op maandag 22 juni 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nog meer goed nieuws
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik was daarnet in de stad & toen kreeg ik een armband "voor mijn verjaardag"
En eerst had ik ook al een goud tientje (zo'n muntstuk uit 1912) "afgetroggeld"... Of naja, ze gingen oud-goud inleveren, maar ik vond het wel tof om dat gouden tientje te hebben, dus ik vroeg aan die man; "Wat brengt zoiets op?"
"Ja, ¤110,- is de munt waard & er zit ook een gouden rand om, dus dat is ook nog wat waard."
Ik; Ik bewaar hem nog even
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoi, je hebt mail, en beter verwend dan verwaarloosd
jemigquote:Op maandag 22 juni 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa! Die zijn tof hè?
[..]
Lief, verwent en eerlijk best vreemde combinatiequote:Op maandag 22 juni 2009 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, zeker lief!
ik weet het
[..]
Ik geef het eerlijk toe, vanaf nu
Ik vind het wel tof als die munt 100 jaar mag worden, dan is hij antiekquote:
Nee echt niet meer.. Maar die directrice was met vakantie, daarom duurde het langer dan verwacht..quote:Op maandag 22 juni 2009 17:46 schreef automatic_ het volgende:
Tof joh! Dat had je niet meer verwacht dan
Ooo zo! Wel apart dan!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee echt niet meer.. Maar die directrice was met vakantie, daarom duurde het langer dan verwacht..
Ja 2 inderdaad.. Dat weet ik niet precies..quote:Op maandag 22 juni 2009 17:48 schreef automatic_ het volgende:
Ooo zo! Wel apart dan!
Dus nu zijn er twee door of niet? En hoe zit het dan met beginnen, omdat ze zeiden dat ze eigenlijk vandaag al iemand nodig hadden?
Dat is namelijk wel een beetje apartquote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja 2 inderdaad.. Dat weet ik niet precies..
Auto!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof als die munt 100 jaar mag worden, dan is hij antiek
Uhuh, maar mama's ook hoor! Alleen mijn mama "zucht" soms graag en dan zegt de papa; Mama, niet zo zeuren!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, maar mama's ook hoor! Alleen mijn mama "zucht" soms graag en dan zegt de papa; Mama, niet zo zeuren!
In mijn ervaring letten mama´s en zusjes niet zo op prijskaartjes als ze niet met hun eigen creditcard betalenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]Mama's moeten altijd wel op de prijskaartjes letten... Maar verder zijn mama's ook lief!
Hehequote:Op maandag 22 juni 2009 17:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
In mijn ervaring letten mama´s en zusjes niet zo op prijskaartjes als ze niet met hun eigen creditcard betalen
Mama's hebben ook te snel verwende kindjes doorquote:Op maandag 22 juni 2009 17:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]Mama's moeten altijd wel op de prijskaartjes letten... Maar verder zijn mama's ook lief!
Zusjes letten nooit op prijskaartjes, als ik me portemonnee maar bij me hebquote:Op maandag 22 juni 2009 17:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
In mijn ervaring letten mama´s en zusjes niet zo op prijskaartjes als ze niet met hun eigen creditcard betalen
Waarschijnlijk wil die directrice ook vergelijken en dat snap ik wel. De Office Manager was iig enthousiastquote:Op maandag 22 juni 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:
Dat is namelijk wel een beetje apart
Maar het is toch tof! Wanneer begint de tweede ronde?
Spannend!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil die directrice ook vergelijken en dat snap ik wel. De Office Manager was iig enthousiast![]()
Geen idee, eigenlijk.. Eind deze week hoor ik meer
Oooow spannend!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
Waarschijnlijk wil die directrice ook vergelijken en dat snap ik wel. De Office Manager was iig enthousiast![]()
Ook nog aan de hond gedacht? of was je lekker ego bezigquote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Jannuk het volgende:
Ik heb vandaag niet op de prijskaartjes geletlekker geshopt! (scheelde wel dat er overal uitverkoop was)
goed zo...goed die economie stimulerenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Jannuk het volgende:
Ik heb vandaag niet op de prijskaartjes geletlekker geshopt! (scheelde wel dat er overal uitverkoop was)
Nemen je zeker op je looks aanquote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vervelend is dat hè. Tenzij je mama zover krijgt om iets te gaan doen wat ze zelf ook leuk vindt.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mama's hebben ook te snel verwende kindjes door
quote:
Barneyquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed zo...goed die economie stimuleren![]()
1m84
Haha. Ach... Mijn mama valt wel meequote:Op maandag 22 juni 2009 17:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vervelend is dat hè. Tenzij je mama zover krijgt om iets te gaan doen wat ze zelf ook leuk vindt.![]()
Ernstig egoïstisch, tuurlijk!!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ook nog aan de hond gedacht? of was je lekker ego bezig
*zaagt stukje schoenzool af*quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef ArTiC het volgende:
goed zo...goed die economie stimuleren![]()
1m84
neequote:
quote:
niet?quote:
quote:
geen IPHtjequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:02 schreef Jannuk het volgende:
@thrust: heb je mn lijstje met lengtes nog aan kunnen vullen gisteren?
quote:
Ach, mag best een keertje, ik heb 10 van de 12 maanden niks om de economie mee te stimulerenquote:
spuit 11quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
de mooiste moeder, van het westelijk halfrond
*noteertquote:
ik zie er kei jong uitquote:
ze bukt maarquote:Op maandag 22 juni 2009 18:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dan pak je er toch ff een stoel bij.
quote:
hoezo?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Voor mij is maandag pas net begonnen
ze bukt maarquote:
bijna weekend...lol...nu al aant aftellen?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leef nog enzo, en weer bijna weekend
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:08 schreef Flena het volgende:
[..]
bijna weekend...lol...nu al aant aftellen?
quote:
Jij ziet er inderdaad jong uitquote:Op maandag 22 juni 2009 18:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie er kei jong uit
en woest aantrekkelijk natuurlijk![]()
ja dan moet je wat idd jaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet toch wat doen met me tijd, saai op het werk
en?quote:
klein duimpje...hehehequote:Op maandag 22 juni 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kluts is klein en duim ook - misschien dat die wat idealer zijn
oh mevrouw stelling graag, de ideale lengte?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kluts is klein en duim ook - misschien dat die wat idealer zijn
Nog een keer dan, 1.90 of langerquote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh mevrouw stelling graag, de ideale lengte?
Dá's voor de mannen he? De lengte van dames maakt me niet zoveel uitquote:
De wattus??quote:
Wat is het gemiddelde eigenlijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:15 schreef halfbearad het volgende:
Heb ik ff pech/geluk dat ik op het Nederlandse gemiddelde zit.
Thnxxx, beetje blondquote:
Ik zou wel graag een vriend hebben die ongeveer net zo lang is als ik ben, of nog iets langerquote:Op maandag 22 juni 2009 18:15 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd waarom mensen het wel belangrijk vinden eigenlijk?
Oke, ben benieuwd!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
1.83
Maar die is wel oud, over een paar weken weet ik de nieuwe.
Mooie lange benenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
ik zou wel eens een vriendin willen hebben die wat groter is.. ik ben nu 1m60-1m70 gewend
1m80 zou wel leuk zijn
Geef mij maar lang.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het leuk als hij iets groter is, maar het is geen big issue als hij iets kleiner is
Dan helpt een stukje van mn schoenen afzagen ook niet, dan wordt het een stuk van mn benen (mn hoofd kan ook, maar dat denkt zo rottig)quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
ik zou wel eens een vriendin willen hebben die wat groter is.. ik ben nu 1m60-1m70 gewend
1m80 zou wel leuk zijn
quote:
Check!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
1m80 zou wel leuk zijn
Mja, bij mijn ex deed ik eigenlijk nooit hakken aan, omdat wij even groot waren hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geef mij maar lang.Vooral is ik op mijn hoogste hakken nog niet groter ben... Kleiner lijkt me eigenlijk niets.
bukkenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:21 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan helpt een stukje van mn schoenen afzagen ook niet, dan wordt het een stuk van mn benen (mn hoofd kan ook, maar dat denkt zo rottig)
En waarom is dat zo belangrijk voor je? En zou je een man afkeuren op zijn lengte?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een vriend hebben die ongeveer net zo lang is als ik ben, of nog iets langer
rolstoelquote:
komen we toch weer bij die IPH uitquote:
Dat doe ik inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
En waarom is dat zo belangrijk voor je? En zou je een man afkeuren op zijn lengte?
de huidige date is overigens echt lang, dat heeft ook wel wat.
Maar jij bent ook mega kieskeurigquote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad.Zeker als hij kleiner is dan ik ben.
Makkelijker dragen misschien?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
grappig eigenlijk, jannuk - jij staat niet dus een lengteverschil valt niemand op. Hoezo hecht je toch aan die lengte eigenlijk?
Echt? Dus een man die leuk, lief en knap is, wijs je af als ie 1.65 is?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad.Zeker als hij kleiner is dan ik ben.
nogal jaquote:
Beterschap.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word echt knettergestoord van de hoofdpijn
Haha, dat deed ik netjes hè?quote:
ik zou willen zeggen: neem een pijnstillerquote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word echt knettergestoord van de hoofdpijn
Ik prefereer vrouwen die toch wel minimaal een kop kleiner zijn eigenlijk. En die heb ik trouwens meestal ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
1m80 zou wel leuk zijn
Heb ik gedaan. Ook nog steken ergens andersquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef ArTiC het volgende:
ik zou willen zeggen: neem een pijnstiller
maar dat heb je vast al gedaan
Waarom dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik prefereer vrouwen die toch wel minimaal een kop kleiner zijn eigenlijk. En die heb ik trouwens meestal ook.
Kus & rustig aan doenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Ook nog steken ergens andersZo nog maar een ibu.
Geen idee. Heb ik altijd al leuker gevonden. Natuurlijk is het ook goed voor mn superioriteitsgevoel.quote:
Ikzelf heb ze liever iets korter, maar mocht ik een lieve die langer is tegenkomen is dat geen probleem.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik prefereer vrouwen die toch wel minimaal een kop kleiner zijn eigenlijk. En die heb ik trouwens meestal ook.
Ja. Denk het wel. Het is denk ik niet eens afwijzen maar meer op afknappen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Dus een man die leuk, lief en knap is, wijs je af als ie 1.65 is?
Omdat ik ook wel eens op "gelijke hoogte" met iemand wil staan/zitten/liggen i.p.v. altijd omlaag te moeeten kijken. Ook wil ik wel eens wegkruipen bij iemand, dat gaat niet echt bij iemand die 20-30 cm kleiner isquote:Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
En waarom is dat zo belangrijk voor je? En zou je een man afkeuren op zijn lengte?
de huidige date is overigens echt lang, dat heeft ook wel wat.
Ook daar heb ik geen probleem mee, de belangrijkste vrouw van de afgelopen tijd was 'slechts' 10 cm kleiner maar dat was geen probleem. Ik ben zelf 1.90, dan zijn vrouwen al snel een stuk kleiner.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ikzelf heb ze liever iets korter, maar mocht ik een lieve die langer is tegenkomen is dat geen probleem.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen probleem mee, de belangrijkste vrouw van de afgelopen tijd was 'slechts' 10 cm kleiner maar dat was geen probleem. Ik ben zelf 1.90, dan zijn vrouwen al snel een stuk kleiner.
quote:
Thnx bijna gemist!!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Jannuk, opletten Q 1meter90 *noteert
Omdat ik ook nog wel eens met krukken sta/loopquote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
grappig eigenlijk, jannuk - jij staat niet dus een lengteverschil valt niemand op. Hoezo hecht je toch aan die lengte eigenlijk?
Ik laat me niet dragenquote:
1m90...pfff das wel heel grootquote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen probleem mee, de belangrijkste vrouw van de afgelopen tijd was 'slechts' 10 cm kleiner maar dat was geen probleem. Ik ben zelf 1.90, dan zijn vrouwen al snel een stuk kleiner.
*zuchtquote:
wel ff op de rem zetten danquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef Ripley het volgende:
Het scheelt natuurlijk ook dat ik een redelijk gemiddelde lengte heb - een man is niet snel een heel stuk kleiner. Alleen soms wel een stuk groter
dag damequote:
Hoiiiquote:
ene ex-basketballersquote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar heb je basketballers en volleyballers voor.
*checkquote:
quote:
Ik ben 1.90quote:
Mensen van 1meter90 zijn juist hele leuke mensenquote:
Ik denk, dus ik leeferworstquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al zou de majoor wel langskomen.. alleen kon hij niet meer
Hehequote:Op maandag 22 juni 2009 18:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik denk, dus ik leeferworst![]()
![]()
hmja mn batcave is stuk.. dus ik kom hier even crashen
nee, dat komt morgen of later wel weer..quote:
aaah ok..ja dan ben je grootquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Flena het volgende:
[..]
aaah ok..ja dan ben je groot![]()
maar ik bedoelde het niet verkeerd healleen moet ik wel op een trappie staan als ik met iemand praat die zo groot is want anders krijg ik het gelijk in me nek denk ik
Ik bedoelde voor vanavond.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, dat komt morgen of later wel weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |