Eens, onterecht suggereren dat alle software downloads illegaal zijn is fout.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb hem ingevuld.
Wat ik even wilde meegeven, je weet dat je ook legaal software mag downloaden? Dat is oa de kracht van Linux/Open Source Software.
Omdat ikzelf over het algemeen Open Source Software gebruik is dat in mijn geval hetgeen wat ik download. Vandaar dat ik die benoemdequote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef CasualMark het volgende:
[..]
Eens, onterecht suggereren dat alle software downloads illegaal zijn is fout.
Waarom altijd het Linux/Open source gebeuren erbij gehaald moet worden is mij een raadsel. Alsof zij de enige zijn die legale software gratis beschikbaar stellen.
Er is, naast open source, genoeg legale closed source beschikbaar op het internet imo.
Mijn doelgroep is eigenlijk studenten, maar je mag hem best invullen. misschien dat ik er wat aan heb, als ik te weinig student heb.quote:
ja ik weet dat er software is dat je legaal mag downloaden, het gaat mij voornamelijk om het software dat illegaal wordt gedownload.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik even wilde meegeven, je weet dat je ook legaal software mag downloaden? Dat is oa de kracht van Linux/Open Source Software. Ik heb dan ook meerdere malen software gedownload de afgelopen maanden, echter volkomen legaal. Daarnaast ben ik benieuwd wat de uitkomsten zijn van je onderzoek, en vooral ook het doel van je onderzoek. Aangezien die persoonlijkheidsvragen mij los lijken te staan van de wetgeving. Wil je kijken of mensen die downloaden bepaalde karaktereigenschappen hebben? Daarover lijkt het mij moeilijk om een valide uitspraak doen, aangezien je hier een heel selectief publiek aan studenten treft.
Er word vanuit gegaan dat downloaden slecht is. Dus de mensen die downloaden zullen slechte mensen zijn die vaak en makkelijk risico's nemen.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:25 schreef ChevyVanDude het volgende:
maar wat hebben je persoonskenmerken met je down/upload gedrag te maken?
Waarom kan je daar maar 3 cijfers invullen?quote:Hoeveel liedjes en/of video’s heb je ongeveer in de afgelopen maand gedownload?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |