TS kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 22 juni 2009 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ts was zijn horizon wat aan het verbreden (zou je niet denken he). Afijn, ik stuitte op het artikel ''de aarde gaat eraan'' waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe de aarde ten onder zal gaan. Anyway komt erop neer dat we binnen 5 miljard jaar het loodje zullen leggen. En vluchten is ook geen mogelijkheid want onze zon wordt steeds groter waardoor alle planeten verzwolgen zullen worden
(kut zon).
Kan gewoon niet tegen die doemdenker theorieën van quest ook altijd. Ze mochten ook wel een keer een verhaaltje typen dat we 100duizend jaar oud zullen worden en heel rijk, of iets in die trant.
Klacht doemdenker verhalen.
Anti klacht Ts lees verheffende dingen.
Sub klacht 5 euro voor zo'n blaadje. Overigens wel een puik blaadje.
Nee Quest kan niet omgaan met optimisme.quote:
Hoeveel theorieën zijn er zo al niet geweest?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:02 schreef MervinMinky het volgende:
Achja, sommigen zeggen dat we zelfs in 2012 deaud gaan, ergens in December ofzo net voor Kerst
Jij je zinquote:Op maandag 22 juni 2009 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee Quest kan niet omgaan met optimisme.
Dat miste het topic nogquote:
Scheelt me weer pensioenpremie en belastingen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:02 schreef MervinMinky het volgende:
Achja, sommigen zeggen dat we zelfs in 2012 deaud gaan, ergens in December ofzo net voor Kerst
Dat dan weer welquote:Op maandag 22 juni 2009 13:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Scheelt me weer pensioenpremie en belastingen.
Talpaquote:
Ja dan zijn we wel mooi de sjaak.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:09 schreef Leerf het volgende:
Topic gepost in het jaar 2009.
Verwachte ondergang in het jaar 5000000000.
Quest is dan ook voor MBO-ers die interessant willen doen op feestjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
Hmmz, niemand op fok die Quest leest. En ik nog wel denken dat iedereen die op fok zat HBO of UNI deed. Niet dus
Je weet dat de Donald Duck onder hoogopgeleiden het meest gelezen blad is?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
Hmmz, niemand op fok die Quest leest. En ik nog wel denken dat iedereen die op fok zat HBO of UNI deed. Niet dus
Ik neem linea rekte abonnement eropquote:Op maandag 22 juni 2009 13:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je weet dat de Donald Duck onder hoogopgeleiden het meest gelezen blad is?
Ja, ik krijg er ook al angstaanvallen van... stel dat ik 5 miljard jaar oud wordt...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ts was zijn horizon wat aan het verbreden (zou je niet denken he). Afijn, ik stuitte op het artikel ''de aarde gaat eraan'' waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe de aarde ten onder zal gaan. Anyway komt erop neer dat we binnen 5 miljard jaar het loodje zullen leggen. En vluchten is ook geen mogelijkheid want onze zon wordt steeds groter waardoor alle planeten verzwolgen zullen worden
(kut zon).
Kan gewoon niet tegen die doemdenker theorieën van quest ook altijd. Ze mochten ook wel een keer een verhaaltje typen dat we 100duizend jaar oud zullen worden en heel rijk, of iets in die trant.
Klacht doemdenker verhalen.
Anti klacht Ts lees verheffende dingen.
Sub klacht 5 euro voor zo'n blaadje. Overigens wel een puik blaadje.
Doorgaans zijn dat niet de meeste interessante blaadjes voor pubers. Je kan ze zo'n ding wel in de hand drukken, maar zie ze maar is aan het lezen te krijgen. Is hele andere kwestie.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:11 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er ook al angstaanvallen van... stel dat ik 5 miljard jaar oud wordt...![]()
Maar genoeg optimistische berichten in Quest hoor.
Als het aan mij lag, zou iedereen in het voortgezet onderwijs ( van vmbo tot vwo ) dit ook verplicht moeten lezen voor school. Het zou de algemene ontwikkeling enorm ten goede komen. Al was het alleen maar omdat men dan leert dat de wereld nog niet zo eenvoudig in elkaar zit als het 'zwart/ wit' denken van hen gewend is.
Daar is fok wel de bakermat vanquote:Op maandag 22 juni 2009 13:13 schreef Salvad0R het volgende:
Er zijn mensen die hun eigen inferioriteit dusdanig projecteren op de rest van de mensheid, dat zij de mensheid het liefst zien uitsterven.
Dat soort mensen moeten gewoon eerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |