daar staat mijn Lada ook wel eensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:59 schreef Erasmo het volgende:
Foto van mijn eendje incl mindfuck![]()
[ afbeelding ]
Mooie bak manquote:Op zondag 28 juni 2009 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Was gezellig gister in Benschop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gesprokenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooie bak man![]()
Heb je m'n broertje gesproken ofzo? Quote: "Er was ook een groep mensen uit het oosten die speciaal kwamen om foto's te maken... Hebben ze niets beters te doen??"
Ik weet wel dat je niet uit het oosten komt, maar voor mij is alles na Arnhem Duitsland, en voor hem is alles na Amersfoort "het oosten". Wie gaf je die rondleiding dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet gesprokenWe komen trouwen sniet uit het oosten. Even kijken...
2 Urkers
3 Friezen
2 Assenaren
1 Limburger
3 Hollanders
1 Gelderlander
En er hebben in het begin nog even 2 Duitsers met ons (als in : de mensen die via BuzzyBee kwamen) meegelopen. Wat wel erg leuk was dat we niet met de reguliere rondleiding meehoefden, maar een eigen rondleiding kregen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:22 schreef PeuRac het volgende:
tering, vandaag ruim 1000km gereden. Een navigator uit Breda voor een rit in Groningen is nietnooit handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik krijg de crossauto van m'n vriendin niet meer goed aan het lopen. Start moeizaam, bokt en stoot, proberen gas te geven en gaat heel even veel toeren draaien, bok en stoot nog een paar keer en valt uit.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef BroesWillems het volgende:
Het topic is niet dood, zondag is de cross dus maandag kan ik vertellen dat ik de nieuwe kampioen ben...
Er zijn maar een paar systemen die met je toerental knoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik krijg de crossauto van m'n vriendin niet meer goed aan het lopen. Start moeizaam, bokt en stoot, proberen gas te geven en gaat heel even veel toeren draaien, bok en stoot nog een paar keer en valt uit.
1 ) je ontsteking. ff checken, kan oorzaak zijn van slecht starten.
2) je tps - gasklep positie sensor. ik denk niet dat die de oorzaak is
3) stationair klep. ga die maar checken. ik denk dat dat het probleem is.
als die niet goed werkt gaat je auto slecht starten en ook slecht lopen vanwege valse lucht.
my 2 cents.
De wát ? lucht weger ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:00 schreef BroesWillems het volgende:
Ontsteking nagekeken, die lijkt in orde. Inspuiting nagekeken dat lijkt ook goed. Maar ik heb het gevoel dat de motor niet echt aanzuigt, dan gaat de luchtweger niet omhoog en spuit hij dus niet in. Mijn gevoel zegt dat het daar zit, maar het echte probleem weet ik nog niet. Vanavond gaan we weer verder kijken...
gasklep open, motor zuigt lucht. Bij Golf (gti 16v iig) zit er dan een luchtweger aan, hoe meer lucht je 'zuigt' hoe hoger dat ding gaat, hoe meer benzine hij in spuit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |