abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70245931
Het verhaal begon in een diepe duistere mond waar er een verstandskies ruzie had met een andere kies. Omdat de verstandskies niet kon winnen via de normale manier, moet de verstandskies maar ondergrond de kies aan gaan vallen en koos een tactische plek naast een zenuw. Het gevecht zal vandaag eindigen, want een grote enge meneer zal eerst een naald in de grond stoppen en dan wat grond weghalen en stopt de ruzie waar dr phil u tegen kan zeggen.

Klacht: Ik ben bang voor de tandarts maar nog meer voor de kaakchirurg met zijn gekraak in mijn gebit
pi_70245985
watje
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_70246000
Ik zou zo weer gaan.

Verdovinkje hier en daarna lekker spacen op de ibuprofen
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  PR/Manusje van alles maandag 22 juni 2009 @ 10:55:37 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70246008
Voel je niets van. Even op een houtje bijten
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2009 @ 10:55:46 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70246012
TS: ik heb ze alle vier laten verwijderen, en je voelt er geen ruk van. Ongeveer 1 week een dikke bek en ibuprofen 400 in je smakkert...

So, whats the problem?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_70246020
  maandag 22 juni 2009 @ 10:56:23 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_70246033
Kies voor volledige narcose, lekker wegdromen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70246167
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:55 schreef JeMoeder het volgende:
TS: ik heb ze alle vier laten verwijderen, en je voelt er geen ruk van. Ongeveer 1 week een dikke bek en ibuprofen 400 in je smakkert...

So, whats the problem?
Hmm, dan heeft de tandarts de vorige keer zijn werk niet goed gedaan want een andere verstandskies die er op de normale manier uit kon deed toch focking veel pijn bij het verwijderen op het einde.

Heb gelukkig wel een andere tandarts inmiddels, want hij heeft ook al gepresteerd om 2 gaatjes te dichten terwijl ik maar 1 gaatje had... Hij had dus de verkeerde kies eerst te pakken. Hij had het ook gewaagd om nog eens een factuur te sturen voor 2 kiezen.

Ging echt zo: Boren en ineens oh shit en toen ging hij verder en daarna weer boren...
  maandag 22 juni 2009 @ 11:02:12 #9
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_70246192
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef Adelante het volgende:
Dude

Gewoon plaatselijke verdoving en gaan met die banaan
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2009 @ 11:03:45 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70246254
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:01 schreef Jaheur het volgende:

[..]

Hmm, dan heeft de tandarts de vorige keer zijn werk niet goed gedaan want een andere verstandskies die er op de normale manier uit kon deed toch focking veel pijn bij het verwijderen op het einde.
Dan heeft je normale tandarts geen bal verstand van hoe je moet verdoven.

Kaakchirurg deed bij mij geen centje pijn, alleen een beetje de dagen erna, maar niet toen hij volledig in actie was. Daarbij: de assistentes zeiden precies wat er ging gebeuren, dus ik schok ook niet van wat hij deed ofzo. Al met al werd een nare ervaring (dat dacht ik van te voren) zeer ontspannend gemaakt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_70246282
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:01 schreef Jaheur het volgende:

[..]

Heb gelukkig wel een andere tandarts inmiddels, want hij heeft ook al gepresteerd om 2 gaatjes te dichten terwijl ik maar 1 gaatje had... Hij had dus de verkeerde kies eerst te pakken. Hij had het ook gewaagd om nog eens een factuur te sturen voor 2 kiezen.

Ging echt zo: Boren en ineens oh shit en toen ging hij verder en daarna weer boren...
Als het goed is is het enige dat even flink steekt de verdovingen die met een lange grote naald je tandvlees in gaan. Daarna voel je hoogstens wat gewrik en hoor je gekraak, maar voel je geen pijn...
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:05:39 #12
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_70246320
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dan heeft je normale tandarts geen bal verstand van hoe je moet verdoven.

Kaakchirurg deed bij mij geen centje pijn, alleen een beetje de dagen erna, maar niet toen hij volledig in actie was. Daarbij: de assistentes zeiden precies wat er ging gebeuren, dus ik schok ook niet van wat hij deed ofzo. Al met al werd een nare ervaring (dat dacht ik van te voren) zeer ontspannend gemaakt.
Alleen de verdovingen waren even een onaangenaam gevoel
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2009 @ 11:07:11 #13
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70246375
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat is maar een paar secondjes
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_70246424
Puntkin topique.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:09:35 #15
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_70246446
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:07 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat is maar een paar secondjes
Precies En dan gewoon lekker een paar dagen kwijlen als een male
  maandag 22 juni 2009 @ 11:10:37 #16
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_70246478
Van de ene verstandskies had ik geen last naderhand, het "gat" was ook de volgende dag dicht, de andere kies heeft ie flink wat moeten poeren en wrikken en daar heb ik een week van in bed gelegen met een dikke bek en veel gekots

Die in me onderkaak moeten er eigenlijk ook nog uit maar de kaakchirurg wil dat liever niet aangezien ze erg dicht bij zenuwen zitten

Veel plezier de komende dagen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 22 juni 2009 @ 11:15:00 #17
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70246589
Dat heb ik ook gehad, krijg je zo een gele plek
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_70246623
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:10 schreef purplerose het volgende:
Van de ene verstandskies had ik geen last naderhand, het "gat" was ook de volgende dag dicht, de andere kies heeft ie flink wat moeten poeren en wrikken en daar heb ik een week van in bed gelegen met een dikke bek en veel gekots

Die in me onderkaak moeten er eigenlijk ook nog uit maar de kaakchirurg wil dat liever niet aangezien ze erg dicht bij zenuwen zitten

Veel plezier de komende dagen
Argh, de mijne zit vlakbij een zenuw in de onderkaak maar moet er wel uit want die drukt tegen een andere kies aan onder het tandvlees
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2009 @ 11:16:45 #19
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70246642
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:15 schreef FashionXstar het volgende:
Dat heb ik ook gehad, krijg je zo een gele plek
Was je zo bang dat je in je broek moest pissen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 22 juni 2009 @ 11:18:27 #20
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_70246693
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Was je zo bang dat je in je broek moest pissen?
grapjas, ik bedoel op je huid gewoon
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2009 @ 11:19:03 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70246710
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef FashionXstar het volgende:

[..]

Oh...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_70246728
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef Adelante het volgende:
+1 Bang voor naalden Wel wachten tot september maar dan lekker met kapje onder narcose
pi_70246764
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef FashionXstar het volgende:

[..]

Dus narcose met broek open en toen moest je pissen en pis je op je huid?
pi_70246821
Mijn verstandskiezen rechts zijn in mei getrokken, de linkerkant komt eind juli.
Rechtsboven was eruit in welgeteld 7 seconden. Rechtsonder duurde een half uurtje, waarbij de kies in 3 stukken werd geboord. Achteraf een beetje zeurderige pijn gehad af en toe en na 3 dagen gingen de hechtingen er vanzelf uit. Een doos vol zakjes ibuprofen heb ik meegekregen. Van de 20 zijn er nu nog 17 over.

Gewoon je muil opendoen en ze hun gang laten gaan. 'k Heb m'n ipod aangezet terwijl ze bezig waren
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_70246947
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Dat.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:36:59 #26
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_70247210
Aaahhh ik moet ook binnenkort maar ik wil niet
My mama didn't raise no fool
pi_70247382
Wat een gezeur altijd "ik moet, maar ik wil niet! boehoe".
Je moet niks! Als je niet wilt, ga dan niet! Simpel! Niemand die je dwingt er naartoe te gaan. Ze adviseren het alleen maar. Als je niet gaat op tandartsadvies, dan krijg/hou je pijn. Je wilt niet naar de kaakchirurg.. wil je wel de pijn? JIJ hebt de keus.
Zeikerds.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:51:28 #28
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_70247602
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat een gezeur altijd "ik moet, maar ik wil niet! boehoe".
Je moet niks! Als je niet wilt, ga dan niet! Simpel! Niemand die je dwingt er naartoe te gaan. Ze adviseren het alleen maar. Als je niet gaat op tandartsadvies, dan krijg/hou je pijn. Je wilt niet naar de kaakchirurg.. wil je wel de pijn? JIJ hebt de keus.
Zeikerds.
Als je niet kan tegen mensen die klagen dan kan je beter niet in KLB komen he. Niet zo verzuurd!
My mama didn't raise no fool
  maandag 22 juni 2009 @ 11:52:17 #29
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_70247627
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn verstandskiezen rechts zijn in mei getrokken, de linkerkant komt eind juli.
Rechtsboven was eruit in welgeteld 7 seconden. Rechtsonder duurde een half uurtje, waarbij de kies in 3 stukken werd geboord. Achteraf een beetje zeurderige pijn gehad af en toe en na 3 dagen gingen de hechtingen er vanzelf uit. Een doos vol zakjes ibuprofen heb ik meegekregen. Van de 20 zijn er nu nog 17 over.

Gewoon je muil opendoen en ze hun gang laten gaan. 'k Heb m'n ipod aangezet terwijl ze bezig waren
Dat is geniaal, waarom denk ik op zulke momenten nooit aan zoiets. .
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_70247681
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:52 schreef davako het volgende:
Dat is geniaal, waarom denk ik op zulke momenten nooit aan zoiets. .
't was niet om te "vergeten" dat ze bezig waren ofzo trouwens. Ik heb 'm aangezet omdat ik me verveelde
pi_70249860
ik heb laatst ook een verstandkies weglaten halen!! eentje die nog niet doorgekomen was!! de verdoving viel; wel mee was alleen een kut gevoel.. maar toen hij hem probeerde er uit te halen werd ik helemaal in de behandelstoel gedrukt ik dacht nog even en hij breekt mijn kaak nog met zoveel druk!

de pijn er na was ook niet zo prettig ik leefde op paracetemols
en nu moet ik nog voor de andere kant! die is ook nog niet door... maar ikga wel
ROAR!!!!
  maandag 22 juni 2009 @ 13:28:34 #32
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_70250541
Ik moet vanmiddag ook weer

Anderhalve week geleden zijn bij mij de verstandskiezen aan de linkerkant getrokken. Maar er bleven scherpe puntjes uitsteken in de onderkaak, en de wond genas na een week niet goed. Ik dacht: mss wel stukjes achtergebleven kies.

Maar de foto liet bij controle geen achtergebleven kies zien. Er stak echter wel een scherp stuk bot door het tandvlees waardoor de wond niet goed genas....

Nu heeft de kaakchirurg een paar stukjes bot 'afgeknabbeld' zodat het tandvlees eroverheen kon trekken en genezen. Ik kreeg een kleinere verdoving, maar de pijn, tijdens het 'knabbelen', maar ook achteraf, is nu veel erger.....
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_70251182
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:07 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik heb laatst ook een verstandkies weglaten halen!! eentje die nog niet doorgekomen was!! de verdoving viel; wel mee was alleen een kut gevoel.. maar toen hij hem probeerde er uit te halen werd ik helemaal in de behandelstoel gedrukt ik dacht nog even en hij breekt mijn kaak nog met zoveel druk!

de pijn er na was ook niet zo prettig ik leefde op paracetemols
en nu moet ik nog voor de andere kant! die is ook nog niet door... maar ikga wel
owja en ze hadden ook niet alle restjes eruit gehaald!!! maand later kreeg ik een kaaksplinter uit mijn tandvlees aan de zijkant daar konden ze niks aan doen moest er weer uit groeien!!!! dat deed een pijn toen heb ik met me nagel er druk opgezet toen schoot ik uit... toen was het kleine stukje kaak bot eruit geschoten heel goed gespoelt met oral b (weet niet meer welke maar was voor de bacterien) nergens meer last van gehad en is goed genezen gelukkig!!!
ROAR!!!!
pi_70251212
Ik mag toch wel aannemen dat je een verdoving krijgt?
  maandag 22 juni 2009 @ 13:54:36 #35
259897 Sjef_Arie
Of gewoon Arie
pi_70251391
Ik heb twee verstandkiezen laten weghalen. Eentje lag 90 graden gekantelen en groeide tegen de kies ernaast aan. Hij lag ook nog onder het tandvlees voor het grootste gedeelte en was al gedeeltelijk rot. De kaakchirurg heeft het eruit gehaald. Je merkte gewoon dat het voor hem dagelijkse kost is. 5 spuiten waar je niks van voelt. Vervolgens een hoop gewrik en geboor waar je niks van voelt. En ik kon de eerste paar dagen erna zonder pijnstillers uithouden. Daarna ging het weer zeer doen en heb nog een weekje af en toe ibuprofen gebruikt. En toen was het voorbij. Kortom de kaakchirurg weet echt wel wat hij doet en je moet je vooral niet te druk maken. Overigens was ik ook als de dood toen ik er heen moest. Maar voor de laatste 2 (boven) ga ik me in ieder geval niet zo veel zorgen maken.
pi_70251403
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef F04 het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat je een verdoving krijgt?
als je je verstandkeis eruit halen krijg je altijd een verdoving ja
ROAR!!!!
pi_70251430
N95 met muziek gevuld en met volle moed ga ik maar, tot straks met pap en soep!
  maandag 22 juni 2009 @ 13:59:43 #38
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_70251555
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:55 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

als je je verstandkeis eruit halen krijg je altijd een verdoving ja
Alleen watjes. Ik doe alles zonder verdoving. Ook toen mijn darm werd verkort. Verdovingen .
pi_70251645
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef Boomfluisteraar het volgende:

[..]

Alleen watjes. Ik doe alles zonder verdoving. Ook toen mijn darm werd verkort. Verdovingen .
heeft niks met watjes te maken!

de 1 heeft een hogere pijn grens dan een ander kan je zelf ook niks aan doen..
en denk toch echt niet dat ze jou darm gaan verkorten zonder een verdoving of narcose :S
ROAR!!!!
  maandag 22 juni 2009 @ 14:34:46 #40
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_70252882
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:02 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

heeft niks met watjes te maken!

de 1 heeft een hogere pijn grens dan een ander kan je zelf ook niks aan doen..
Oefenen. Eerst steek je een naald in je buik, dan een breinaald, dan een mes en uiteindelijk kun je zonder pijn je hele maag optillen.
pi_70255452
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:34 schreef Boomfluisteraar het volgende:

[..]

Oefenen. Eerst steek je een naald in je buik, dan een breinaald, dan een mes en uiteindelijk kun je zonder pijn je hele maag optillen.
ja jaaa dat zal wel een reden hebben dat ze het niet hebben verdoofd of onder narcose hebben gedaan
ROAR!!!!
pi_70255556
Ik moest een dubbele dosis omdat mijn dikke vadsige lichaam de verdoving al had opgenomen ofzo
Maar serieus, verman jezelf (of ben je al de lul geweest?) het doet 1-2 weken nog wat "pijn" maar daarna ben je er vanaf.
quote:
Nogal logisch aangezien de buitenkant van je organgen geen pijngevoelens afgeven.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70258134
Damn hij was snel klaar. Was 10 minuten te laat, maar was ook in 10 minuten klaar. Heb maar 1 minuut gelegen totaal ofzo

Alleen het bloed nog steeds en de verdoving is nog niet uitgewerkt (gelukkig)
  maandag 22 juni 2009 @ 18:23:32 #44
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_70260990
Mijn kaakchirurg was lachen, hij zei dat hij altijd zijn spullen voor zijn werk bij de Gamma haalt, en hij is fan van LedZeppelin.
+1 voor De Gijt in Rotterdam.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_70330231
Ik ben afgelopen zomer naar de kaakchirurg geweest.
Moest alle 4 mijn verstandskiezen eruit laten snijden omdat ze dwars lagen en diep in mijn tandvlees.
Dus ik 2x naar die man geweest.
Eerste keer ging de rechter kant eruit. Eerst 15 spuiten voor verdoving, toen mp3 op en gaan liggen.
De assistenten legden alles geweldig uit, en zeiden ook precies wat ik moest doen.
Hoofd omhoog, naar links, rechts enz.
Na 5 min. was de bovenste kies eruit.
MAAR... toen de aan de onderste kies wilden beginnen lukte dat niet zomaar.
Dus toen werd besloten om mijn bot maar weg te boren..:|
Het voelde alsof ze mijn kaak aan het ontwrichten waren, zo hard duwden ze naar achteren.
Maar gelukkig zat ik 10 min. later met een handdoek, een bekertje dn een gaasje in mijn mond in de auto op weg naar huis. Daar lekker coolpacks gepakt en ibrobrofen (ofzoiets..)
2 Dagen erna dikke wang gehad die bont en blauw was, en 1 dag dat ik 1 oog niet kon knipperen omdat het dik was.

4 Weken later hetzelfde verhaaltje.
Weer 15 spuiten. Weer gaan liggen op die tafel met mp3 erop. En weer 2 kiezen eruit.
MAAR toen ze weer bij de onderste kies aankwamen, lukte het weer niet.
*joepie..*
dus gingen ze alweer bot wegboren.
Wat bleek.
Tijdens het boren hadden ze de kies verbrijzeld!
Dus moesten ze alle stukjes 1 voor 1 eruit gaan halen.. -_-'
Maar gelukkig zat ik een kwartiertje later alweer in de auto op weg naar huis.
En alweer t zelfde verhaaltje met de coolpacks, opgezwollen wangen enz.

Al met al viel de pijn wel mee. In tegenstelling tot wat ik dacht.
Smile Bigger!
The world needs it!
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:40:12 #46
259897 Sjef_Arie
Of gewoon Arie
pi_70331259
Dat bot wegboren valt ook reuze mee. De tandarts zei nog tegen mij dat ie de kies niet zelf durfde en dat ik naar de kaakchirurg moest omdat er flink wat bot weggeboord moest worden. Het boren zelf hoor je alleen (naar geluid). Als ze de stukjes uit het gat gaan wrikken en de wortelrest, dat doen ze met hard drukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')