Hmm, dan heeft de tandarts de vorige keer zijn werk niet goed gedaan want een andere verstandskies die er op de normale manier uit kon deed toch focking veel pijn bij het verwijderen op het einde.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:55 schreef JeMoeder het volgende:
TS: ik heb ze alle vier laten verwijderen, en je voelt er geen ruk van. Ongeveer 1 week een dikke bek en ibuprofen 400 in je smakkert...
So, whats the problem?
Dudequote:Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef Adelante het volgende:
Kies voor volledige narcose, lekker wegdromen
Dan heeft je normale tandarts geen bal verstand van hoe je moet verdoven.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Hmm, dan heeft de tandarts de vorige keer zijn werk niet goed gedaan want een andere verstandskies die er op de normale manier uit kon deed toch focking veel pijn bij het verwijderen op het einde.
Als het goed is is het enige dat even flink steekt de verdovingen die met een lange grote naald je tandvlees in gaan. Daarna voel je hoogstens wat gewrik en hoor je gekraak, maar voel je geen pijn...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Hmm, dan heeft de tandarts de vorige keer zijn werk niet goed gedaan want een andere verstandskies die er op de normale manier uit kon deed toch focking veel pijn bij het verwijderen op het einde.
Heb gelukkig wel een andere tandarts inmiddels, want hij heeft ook al gepresteerd om 2 gaatjes te dichten terwijl ik maar 1 gaatje had... Hij had dus de verkeerde kies eerst te pakken. Hij had het ook gewaagd om nog eens een factuur te sturen voor 2 kiezen.
Ging echt zo: Boren en ineens oh shit en toen ging hij verder en daarna weer boren...
Alleen de verdovingen waren even een onaangenaam gevoelquote:Op maandag 22 juni 2009 11:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan heeft je normale tandarts geen bal verstand van hoe je moet verdoven.
Kaakchirurg deed bij mij geen centje pijn, alleen een beetje de dagen erna, maar niet toen hij volledig in actie was. Daarbij: de assistentes zeiden precies wat er ging gebeuren, dus ik schok ook niet van wat hij deed ofzo. Al met al werd een nare ervaring (dat dacht ik van te voren) zeer ontspannend gemaakt.
Inderdaad, maar dat is maar een paar secondjesquote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen de verdovingen waren even een onaangenaam gevoel
Preciesquote:Op maandag 22 juni 2009 11:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is maar een paar secondjes
Argh, de mijne zit vlakbij een zenuw in de onderkaak maar moet er wel uit want die drukt tegen een andere kies aan onder het tandvleesquote:Op maandag 22 juni 2009 11:10 schreef purplerose het volgende:
Van de ene verstandskies had ik geen last naderhand, het "gat" was ook de volgende dag dicht, de andere kies heeft ie flink wat moeten poeren en wrikken en daar heb ik een week van in bed gelegen met een dikke bek en veel gekots
Die in me onderkaak moeten er eigenlijk ook nog uit maar de kaakchirurg wil dat liever niet aangezien ze erg dicht bij zenuwen zitten
Veel plezier de komende dagen
Was je zo bang dat je in je broek moest pissen?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:15 schreef FashionXstar het volgende:
Dat heb ik ook gehad, krijg je zo een gele plek
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Was je zo bang dat je in je broek moest pissen?
Oh...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
grapjas, ik bedoel op je huid gewoon
+1 Bang voor naaldenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef Adelante het volgende:
Kies voor volledige narcose, lekker wegdromen
Dus narcose met broek open en toen moest je pissen en pis je op je huid?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
grapjas, ik bedoel op je huid gewoon
Dat.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen de verdovingen waren even een onaangenaam gevoel
Als je niet kan tegen mensen die klagen dan kan je beter niet in KLB komen he. Niet zo verzuurd!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat een gezeur altijd "ik moet, maar ik wil niet! boehoe".
Je moet niks! Als je niet wilt, ga dan niet! Simpel! Niemand die je dwingt er naartoe te gaan. Ze adviseren het alleen maar. Als je niet gaat op tandartsadvies, dan krijg/hou je pijn. Je wilt niet naar de kaakchirurg.. wil je wel de pijn? JIJ hebt de keus.
Zeikerds.
Dat is geniaal, waarom denk ik op zulke momenten nooit aan zoiets.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn verstandskiezen rechts zijn in mei getrokken, de linkerkant komt eind juli.
Rechtsboven was eruit in welgeteld 7 seconden. Rechtsonder duurde een half uurtje, waarbij de kies in 3 stukken werd geboord. Achteraf een beetje zeurderige pijn gehad af en toe en na 3 dagen gingen de hechtingen er vanzelf uit. Een doos vol zakjes ibuprofen heb ik meegekregen. Van de 20 zijn er nu nog 17 over.
Gewoon je muil opendoen en ze hun gang laten gaan. 'k Heb m'n ipod aangezet terwijl ze bezig waren
't was niet om te "vergeten" dat ze bezig waren ofzo trouwens. Ik heb 'm aangezet omdat ik me verveeldequote:Op maandag 22 juni 2009 11:52 schreef davako het volgende:
Dat is geniaal, waarom denk ik op zulke momenten nooit aan zoiets..
owja en ze hadden ook niet alle restjes eruit gehaald!!! maand later kreeg ik een kaaksplinter uit mijn tandvlees aan de zijkant daar konden ze niks aan doen moest er weer uit groeien!!!! dat deed een pijn toen heb ik met me nagel er druk opgezet toen schoot ik uit... toen was het kleine stukje kaak bot eruit geschoten heel goed gespoelt met oral b (weet niet meer welke maar was voor de bacterien) nergens meer last van gehad en is goed genezen gelukkig!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:07 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik heb laatst ook een verstandkies weglaten halen!! eentje die nog niet doorgekomen was!! de verdoving viel; wel mee was alleen een kut gevoel.. maar toen hij hem probeerde er uit te halen werd ik helemaal in de behandelstoel gedrukt ik dacht nog even en hij breekt mijn kaak nog met zoveel druk!
de pijn er na was ook niet zo prettig ik leefde op paracetemols
en nu moet ik nog voor de andere kant! die is ook nog niet door... maar ikga wel
als je je verstandkeis eruit halen krijg je altijd een verdoving jaquote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef F04 het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat je een verdoving krijgt?
Alleen watjes. Ik doe alles zonder verdoving. Ook toen mijn darm werd verkort. Verdovingenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:55 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
als je je verstandkeis eruit halen krijg je altijd een verdoving ja
heeft niks met watjes te maken!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Alleen watjes. Ik doe alles zonder verdoving. Ook toen mijn darm werd verkort. Verdovingen.
Oefenen. Eerst steek je een naald in je buik, dan een breinaald, dan een mes en uiteindelijk kun je zonder pijn je hele maag optillen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:02 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
heeft niks met watjes te maken!
de 1 heeft een hogere pijn grens dan een ander kan je zelf ook niks aan doen..
ja jaaa dat zal wel een reden hebben dat ze het niet hebben verdoofd of onder narcose hebben gedaanquote:Op maandag 22 juni 2009 14:34 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Oefenen. Eerst steek je een naald in je buik, dan een breinaald, dan een mes en uiteindelijk kun je zonder pijn je hele maag optillen.
Nogal logisch aangezien de buitenkant van je organgen geen pijngevoelens afgeven.quote:Oefenen. Eerst steek je een naald in je buik, dan een breinaald, dan een mes en uiteindelijk kun je zonder pijn je hele maag optillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |