Hmm, dan heeft de tandarts de vorige keer zijn werk niet goed gedaan want een andere verstandskies die er op de normale manier uit kon deed toch focking veel pijn bij het verwijderen op het einde.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:55 schreef JeMoeder het volgende:
TS: ik heb ze alle vier laten verwijderen, en je voelt er geen ruk van. Ongeveer 1 week een dikke bek en ibuprofen 400 in je smakkert...
So, whats the problem?
Dudequote:Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef Adelante het volgende:
Kies voor volledige narcose, lekker wegdromen
Dan heeft je normale tandarts geen bal verstand van hoe je moet verdoven.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Hmm, dan heeft de tandarts de vorige keer zijn werk niet goed gedaan want een andere verstandskies die er op de normale manier uit kon deed toch focking veel pijn bij het verwijderen op het einde.
Als het goed is is het enige dat even flink steekt de verdovingen die met een lange grote naald je tandvlees in gaan. Daarna voel je hoogstens wat gewrik en hoor je gekraak, maar voel je geen pijn...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Hmm, dan heeft de tandarts de vorige keer zijn werk niet goed gedaan want een andere verstandskies die er op de normale manier uit kon deed toch focking veel pijn bij het verwijderen op het einde.
Heb gelukkig wel een andere tandarts inmiddels, want hij heeft ook al gepresteerd om 2 gaatjes te dichten terwijl ik maar 1 gaatje had... Hij had dus de verkeerde kies eerst te pakken. Hij had het ook gewaagd om nog eens een factuur te sturen voor 2 kiezen.
Ging echt zo: Boren en ineens oh shit en toen ging hij verder en daarna weer boren...
Alleen de verdovingen waren even een onaangenaam gevoelquote:Op maandag 22 juni 2009 11:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan heeft je normale tandarts geen bal verstand van hoe je moet verdoven.
Kaakchirurg deed bij mij geen centje pijn, alleen een beetje de dagen erna, maar niet toen hij volledig in actie was. Daarbij: de assistentes zeiden precies wat er ging gebeuren, dus ik schok ook niet van wat hij deed ofzo. Al met al werd een nare ervaring (dat dacht ik van te voren) zeer ontspannend gemaakt.
Inderdaad, maar dat is maar een paar secondjesquote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen de verdovingen waren even een onaangenaam gevoel
Preciesquote:Op maandag 22 juni 2009 11:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is maar een paar secondjes
Argh, de mijne zit vlakbij een zenuw in de onderkaak maar moet er wel uit want die drukt tegen een andere kies aan onder het tandvleesquote:Op maandag 22 juni 2009 11:10 schreef purplerose het volgende:
Van de ene verstandskies had ik geen last naderhand, het "gat" was ook de volgende dag dicht, de andere kies heeft ie flink wat moeten poeren en wrikken en daar heb ik een week van in bed gelegen met een dikke bek en veel gekots
Die in me onderkaak moeten er eigenlijk ook nog uit maar de kaakchirurg wil dat liever niet aangezien ze erg dicht bij zenuwen zitten
Veel plezier de komende dagen
Was je zo bang dat je in je broek moest pissen?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:15 schreef FashionXstar het volgende:
Dat heb ik ook gehad, krijg je zo een gele plek
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Was je zo bang dat je in je broek moest pissen?
Oh...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
grapjas, ik bedoel op je huid gewoon
+1 Bang voor naaldenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef Adelante het volgende:
Kies voor volledige narcose, lekker wegdromen
Dus narcose met broek open en toen moest je pissen en pis je op je huid?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
grapjas, ik bedoel op je huid gewoon
Dat.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen de verdovingen waren even een onaangenaam gevoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |