Na training natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijgen doe je niets. Dat moet je verdienen
ach ja zie je precies wie werkloos zijn en/of wie zn geld krijgt ipv verdiend..quote:
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja zie je precies wie werkloos zijn en/of wie zn geld krijgt ipv verdiend..
hehehequote:
Ik nietquote:
Ik ook voor slechts 3 uurtjesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik hoef vanmiddag pas te werken(4 uurtjes)
Donderdag (weer) tentamenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik hoef vanmiddag pas te werken(4 uurtjes)
Lekker is dat he voor je het weet is het voorbij.En je salarisstrook word er ni minder omquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe
[..]
Ik niet
[..]
Ik ook voor slechts 3 uurtjes
Tja je bent er zelf aan begonnenquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef foetre het volgende:
[..]
Lekker is dat he voor je het weet is het voorbij.En je salarisstrook word er ni minder om
slapent rijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja je bent er zelf aan begonnen
[..]
Klopt.Die van mij ook niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben lekker aan het werk, sinds een uurtje of 7 vanmorgen. En vandaag heb ik gehoord dat ik definitief ga studeren naast mn werk. Dus straks doe ik ze allebei
Nou dat wil ik nou ook weer niet zeggenquote:
Daar ben ik al mee bezig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben lekker aan het werk, sinds een uurtje of 7 vanmorgen. En vandaag heb ik gehoord dat ik definitief ga studeren naast mn werk. Dus straks doe ik ze allebei
Ik werk ook naast mn studie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef Flappekz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, ik zeg altijd liever 'slapend rijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Nou dat wil ik nou ook weer niet zeggen
Bij mij werkt het almachtige kruisje primaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:43 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb nog steeds dat die oude jeugdwedstrijd in mijn HT-Live staat elke keer als ik inlog
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik werk ook naast mn studie.Dat is dan dus precies andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij behoort voor het grootste deel te studeren, en in de vrije gaten eromheen kun je werken.
Koekie en ik behoren 40 uur (?) te werken, en in de vrije tijd eromheen kunnen we studeren
Ik ben van pindavlees
als je het uitspreekt klinkt het niet anders hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zeg altijd liever 'slapend rijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |