dat zijn wel grappige dingen om te zien.. zo werd Koekje uitgeschakeld in de beker door een team dat ooit bij mij in de competitie heeft gezeten..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef Flappekz het volgende:
TheVulture, jouw tegenstander van afgelopen zondag zat in seizoen 18 en 19 bij mij in de poule
niet dat dat boeit, maar vond het wel toevallig
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef Flappekz het volgende:
TheVulture, jouw tegenstander van afgelopen zondag zat in seizoen 18 en 19 bij mij in de poule
niet dat dat boeit, maar vond het wel toevallig
En zo zit er een team bij koekje in de poule die ooit bij mij in de poule heeft gezeten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zijn wel grappige dingen om te zien.. zo werd Koekje uitgeschakeld in de beker door een team dat ooit bij mij in de competitie heeft gezeten..
en zo zit er bij koekje in de competitie een team dat lid is van dezelfde federatie als ik ben..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En zo zit er een team bij koekje in de poule die ooit bij mij in de poule heeft gezeten.
Ik hoor niets verkeerds hoor. Zolang je er op voor uit gaat is t toch niet erg? Ook nog een FC waarde zoals je al zei. Ok hij is wat oud maar verder een prima (tijdelijke) aankoop hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kennelijk..
Oja, OutPost, hij heeft iets van Briljant Keepen met wat Spelhervatting.. Bijna 33 jaar, maar was in goed Vorm, had ten opzichte van de gemiddelde transfervergelijking een hoog TSI (ook vormverschillen meegerekend) en dus geschikt als FC.. Ik ben er niet ontevreden mee en het scheelt toch zo'n 3/4 level op m'n verdedigingsratings t.o.v. m'n oude keepertje. Misschien dat ik 'm met een paar weken weer verkoop, maar dat zien we dan wel weer..
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef Psychonikeo het volgende:
heeft er nog iemand een slager die een zusje heeft, waarvan de zoon toevallig in de competitie zit van iemand die we hier kennen?
Ik heb 2 seizoenen iets soortgelijks gedaan. Ik had een 33 jarige reusachtig mid gekocht, met goed leiderschap en ervaring. Afgelopen zondag heeft hij voor het eerst een (serieuze) blessure gekregen. Hij is nu 35 en uitmuntend ervaring. Tijd dus om hem coach te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kennelijk..
Oja, OutPost, hij heeft iets van Briljant Keepen met wat Spelhervatting.. Bijna 33 jaar, maar was in goed Vorm, had ten opzichte van de gemiddelde transfervergelijking een hoog TSI (ook vormverschillen meegerekend) en dus geschikt als FC.. Ik ben er niet ontevreden mee en het scheelt toch zo'n 3/4 level op m'n verdedigingsratings t.o.v. m'n oude keepertje. Misschien dat ik 'm met een paar weken weer verkoop, maar dat zien we dan wel weer..
Niet van hier maar wel van een ander forum waar ik zit..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef Psychonikeo het volgende:
heeft er nog iemand een slager die een zusje heeft, waarvan de zoon toevallig in de competitie zit van iemand die we hier kennen?
nee.. wel een bakker die een zoon heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Succes!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan de 6e bekerronde
MrMoon, ScudRaket, Grumpey en blatendeaap en eventuele andere Fok!kers die nog in de beker zitten allemaal veel succes gewenst!! Dat we allen maar de 7e ronde mogen halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand nog geinteresseerd in leuke verhalen aangaande Richard Florida's Rise of the creative class of Porters Tackle met betrekking tot het structurele probleem van de ontplooing van the inner city?
Nee? dacht ik al
Vertel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik val sowieso af.. ik reken eerlijk gezegd op een flink pak slaag..quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan de 6e bekerronde
MrMoon, ScudRaket, Grumpey en blatendeaap en eventuele andere Fok!kers die nog in de beker zitten allemaal veel succes gewenst!! Dat we allen maar de 7e ronde mogen halen
Gewoon voor 0 op de TL zetten. Er zijn genoeg gekken die zoiets optrainen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Leveren 17j0d met goed passen en geen andere noemenswaardige stats iets op? niet veel zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |