Nee, ik heb die kerel nog nodig vanmiddag, dus hij moet nog even blijven levenquote:
Mwoah, het was een Sennheiser, dat is toch best een tof merk?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef Tommzzz het volgende:
dan had je echt een kutkoptelefoon als ie na kort gebruik iets te hard aan heeft gestaan al de geest geeft.
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef Tommzzz het volgende:
dan had je echt een kutkoptelefoon als ie na kort gebruik iets te hard aan heeft gestaan al de geest geeft.
Zoals het hoortquote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik heb die kerel nog nodig vanmiddag, dus hij moet nog even blijven leven
Wel een vriendelijk verzoek geplaatst om niet zomaar mijn zooi te pakken. Oh, en hij heeft inmddels een nieuwe besteld voor mij, dat dan weer wel
Zo reageren inderdaad best veel mensen in mijn omgeving, maar ik zie zelf het probleem er niet van inquote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef Vubarol het volgende:
Mensen die zo'n koptelefoon in het openbaar dragen
Best wel overrated, hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, het was een Sennheiser, dat is toch best een tof merk?
Ach, het is niet de beste kwaliteit (de gouden stekkertjes missen immers), maar het is toch voor de normale gebruiker best redelijke kwaliteit?quote:
Ik gebruik het ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zo reageren inderdaad best veel mensen in mijn omgeving, maar ik zie zelf het probleem er niet van in
Ja, maar dat is Bose ook, en die dingen vallen al uit elkaar als je er alleen maar naar kijkt.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, het is niet de beste kwaliteit (de gouden stekkertjes missen immers), maar het is toch voor de normale gebruiker best redelijke kwaliteit?
Dat is een beetje overdreven, Bose is toch iets meer high-end dan Sennheiser.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Bose ook, en die dingen vallen al uit elkaar als je er alleen maar naar kijkt.
Het was deze:quote:Op maandag 22 juni 2009 09:41 schreef Bolter het volgende:
Doe eens een plaatje posten over hoe raar dat ding eruit ziet dan?
Nee... het promotieteam van Bose is meer high-end dan Sennheiser.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven, Bose is toch iets meer high-end dan Sennheiser.
Ehhhhh, nee? Bose is een soort van Monstercable. Wel de praatjes, maar niet de daadjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Je kan beter iets meer besteden en een goede koptelefoon aanschaffen. Besteed een keer ¤80+ aan een koptelefoon en vraag jezelf af waarom je die stap nooit eerder gezet hebt.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het was deze:
http://www.amazon.co.uk/S(...)phones/dp/B0007XJSQC
Toffe merkenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Die kost vást geen 14 pondquote:Op maandag 22 juni 2009 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb zelf deze Sennheiser
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die haalt door middel van antigeluid het omgevingslawaai weg, werkt er goed in het vliegtuig, kan klassieke muziek op mijn Ipod luisteren zonder het volume helemaal open te hoeven zetten.
opgelost slotje dusquote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik heb die kerel nog nodig vanmiddag, dus hij moet nog even blijven leven
Wel een vriendelijk verzoek geplaatst om niet zomaar mijn zooi te pakken. Oh, en hij heeft inmddels een nieuwe besteld voor mij, dat dan weer wel
Koop dan gewoon trendy oorwarmers.quote:
Die dingen zijn wel mooi in de treinquote:Op maandag 22 juni 2009 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb zelf deze Sennheiser
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die haalt door middel van antigeluid het omgevingslawaai weg, werkt er goed in het vliegtuig, kan klassieke muziek op mijn Ipod luisteren zonder het volume helemaal open te hoeven zetten.
Lees je eens in zou ik zeggen, en ga zelf eens luisteren.quote:
je quoot de verkeerde post.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Lees je eens in zou ik zeggen, en ga zelf eens luisteren.
http://www.intellexual.net/bose.html
http://www.firstadopter.com/fa/archives/001749.html
1. Daar staat niets over antigeluid koptelefoonsquote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Lees je eens in zou ik zeggen, en ga zelf eens luisteren.
http://www.intellexual.net/bose.html
http://www.firstadopter.com/fa/archives/001749.html
Lees je eens in zou ik zeggen, en ga zelf eens luisteren.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle fatsoenlijke koptelefoons?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef JeMoeder het volgende:
Welk merk was dat kreng?
ShineTek
ChinaCorpHangSengTechCompanyTekk?
Welk prutsmerk laat zich meteen opblazen? Welk prutsmerk gooit geen limiter tussen de speakers en het signaal???
Untrue.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle fatsoenlijke koptelefoons?
waarom blaas jij je letters zo op?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef BigKahuna het volgende:
JAMMER DAT HIJ JE HOOFD NIET OOK METEEN OPBLIES.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Untrue.
Sennheiser en AKG weten wel hoe je een goede high-end koptelefoon maakt.
Bose is all about design, het ziet er misschien robuust uit, maar qua technologie kan je netzo goed één of ander paupermerk kopen.
m'n audiotechnica's en grado's hebben echt geen signal limiter zitten in de koptelefoon hoorquote:Welk prutsmerk gooit geen limiter tussen de speakers en het signaal???
Die heb ik ook gekocht voor mn werk, vind het maar niks.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het was deze:
http://www.amazon.co.uk/S(...)phones/dp/B0007XJSQC
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:02 schreef Adelante het volgende:
ALGEMENE MEDEDELING:
EERSTVOLGENDE OPBLAASTOPIC IS 48 UUR ZONDER FOK!
EINDE MEDEDELING
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat is beter dan? AKG en Bayer Dynamic zijn vergelijkbaar.quote:
Als je een beetje geluid wilt moet je minimaal 80e neerleggen, en die 80,- klasse van sennheiser komt nieteens in de buurt van de goedkoopste audio technica's. Iedereen denkt dat je dure/goede koptelefoon hebt, dat wel, terwijl ik maar armmoedig wordt aangekeken omdat niemand het merk kentquote:Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is beter dan? AKG en Bayer Dynamic zijn vergelijkbaar.
Wel ultracompact zeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:17 schreef Gasmask het volgende:
Heb hier een mooi setje van V-Moda (vibe duo)
[ afbeelding ]
Neen, ik heb op het moment ook geen geldquote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef _Led_ het volgende:
Het steekt je he, dat je armoedig wordt aangekeken
tientje voor je koptelefoon ?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Neen, ik heb op het moment ook geen geld
Boe hoe hoequote:Op maandag 22 juni 2009 14:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als je een beetje geluid wilt moet je minimaal 80e neerleggen, en die 80,- klasse van sennheiser komt nieteens in de buurt van de goedkoopste audio technica's. Iedereen denkt dat je dure/goede koptelefoon hebt, dat wel, terwijl ik maar armmoedig wordt aangekeken omdat niemand het merk kent
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als je een beetje geluid wilt moet je minimaal 80e neerleggen, en die 80,- klasse van sennheiser komt nieteens in de buurt van de goedkoopste audio technica's. Iedereen denkt dat je dure/goede koptelefoon hebt, dat wel, terwijl ik maar armmoedig wordt aangekeken omdat niemand het merk kent
Dit heeft weinig met digitale muziek te maken, meer met speaker-eigenschappen, oorschelp-ontwerp en of de kt-bouwer het nodig vindt om er nog extra electronica tussen te zetten om het geluid kunstmatig aan te passen (om bijvoorbeeld slechte speaker-dynamiek te compenseren of voor een bass-boost effect ofzo).quote:Op maandag 22 juni 2009 16:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]Als je dat echt denkt heb je EN totaal geen verstand van het principe achter digitale muziek EN je betaalt echt veeeeel te veel.
Bose en high end in 1 zinquote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Van Beyerdynamic krijg is alleen maar in ear dopjes voor 60 euroquote:Op maandag 22 juni 2009 16:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met digitale muziek te maken, meer met speaker-eigenschappen, oorschelp-ontwerp en of de kt-bouwer het nodig vindt om er nog extra electronica tussen te zetten om het geluid kunstmatig aan te passen (om bijvoorbeeld slechte speaker-dynamiek te compenseren of voor een bass-boost effect ofzo).
Er zit een daverend verschil tussen het geluid uit een open Beyer-Dynamic kt en een sennheiser van 60 euro.
Kijk eens naar zo'n Sennheiser en meet 'm eens door of ie een vlakke frequentie-respons heeft.
Ja und ?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van Beyerdynamic krijg is alleen maar in ear dopjes voor 60 euro
Succes met je oorkanker van je ipodquote:Op maandag 22 juni 2009 16:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]Als je dat echt denkt heb je EN totaal geen verstand van het principe achter digitale muziek EN je betaalt echt veeeeel te veel.
Ik had het meer over het invoersignaal, maargoed. Dat een BD een betere frequentierespons heeft zal best, hetzij via electronica, hetzij via beter ontwerp; maar 240 euro verschil kan je echt niet goedpraten, gezien de R&D- en productiekosten, tenzij ze echt naar je oor worden gefit misschien.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met digitale muziek te maken, meer met speaker-eigenschappen, oorschelp-ontwerp en of de kt-bouwer het nodig vindt om er nog extra electronica tussen te zetten om het geluid kunstmatig aan te passen (om bijvoorbeeld slechte speaker-dynamiek te compenseren of voor een bass-boost effect ofzo).
Er zit een daverend verschil tussen het geluid uit een open Beyer-Dynamic kt en een sennheiser van 60 euro.
Kijk eens naar zo'n Sennheiser en meet 'm eens door of ie een vlakke frequentie-respons heeft.
Daarom lopen ze op Head-fi de HD800 en de HD650 zo te hypen/hemel in te prijzen en Sony's en Philips nietquote:Op maandag 22 juni 2009 16:42 schreef Oproerkraaier het volgende:
http://image.blog.livedoor.jp/crazyhal/imgs/6/9/6974fa53.JPG
(Audio-Technica ATH-A9X)
Deze heb ik.
Die zijn pas echt lau
Sennheiser en Bose zijn allebei vrij kut, maar omdat de Sennheiser iets beter is dan Sony/Philips denk iedereen dat het ook werkelijk goed is... Faal.
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:42 schreef Oproerkraaier het volgende:
(Audio-Technica ATH-A9X)
Deze heb ik.
Die zijn pas echt lau
Sennheiser en Bose zijn allebei vrij kut, maar omdat de Sennheiser iets beter is dan Sony/Philips denk iedereen dat het ook werkelijk goed is... Faal.
Ja, omdat ze op head-fi Sennheiser goed vinden, moet iedereen dat vinden...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom lopen ze op Head-fi de HD800 en de HD650 zo te hypen/hemel in te prijzen en Sony's en Philips niet
Head-fi is HET audiofielenforum als het aankomt op draagbaar spulquote:Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ja, omdat ze op head-fi Sennheiser goed vinden, moet iedereen dat vinden...
OP die manier.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja und ?
Ik vergelijk open BeyerDynamic koptelefoons (tussen de 100 en 300 euro) met Sennheisers van 60 euro,
omdat hij juist zegt dat het onzin is dat goed geluid bij 80 euro begint (dat hangt natuurlijk af van je definitie van 'goed geluid') en dat fs180 dan niks van digitale muziek weet (wat hier helemaal niet van toepassing is, we hebben het over analoge koptelefoons die op een willekeurige bron aangesloten kunnen worden).
Ik wil enkel zeggen dat er een wereld van verschil merkbaar is tussen een Sennheiser van 60 euro en een BeyerDynamic van 150 euro, dus dat het voor een boel mensen best te rechtvaardigen is om een koptelefoon te kopen die duurder is dan 80 euro.
Aldi huismerk?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb geen ipod, en geen oorkanker, maar toch bedankt.
Onzin, 240 euro verschil is prima goed te praten als er verschil is in audiokwaliteit.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik had het meer over het invoersignaal, maargoed. Dat een BD een betere frequentierespons heeft zal best, hetzij via electronica, hetzij via beter ontwerp; maar 240 euro verschil kan je echt niet goedpraten, gezien de R&D- en productiekosten, tenzij ze echt naar je oor worden gefit misschien.
Precies, als ze wisten met wat voor kabels ik mijn boxen heb aangesloten zou ik gekruizigd worden (correcte spelling?)quote:Op maandag 22 juni 2009 16:51 schreef Andyy het volgende:
[..]
Head-fi is HET audiofielenforum als het aankomt op draagbaar spul
Neuh, ik wou even antwoorden op de stelling dat als je meer dan 80 euro betaalt voor een koptelefoon je niks van digitale muziek weet en je op laat lichten.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
OP die manier.
Dacht dat je een eerlijke vergelijking wilde maken tussen Sennheiser en Beyerdynamics, dan moet je namelijk wel 2 koptelefoons in dezelfde categorie nemen.
Ik heb op een gemiddelde dag makkelijk 5 uur mn oorwarmers op, als je iets neemt van de mediamarkt heb je na 3 uur al barstende koppijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Onzin, 240 euro verschil is prima goed te praten als er verschil is in audiokwaliteit.
Hoeveel impact het prijsverschil dan heeft hangt namelijk enkel af van je salaris en hoeveel waarde je zelf aan het kwaliteitsverschil hecht.
Wat voor de een heel veel geld is is voor de ander niet bijster veel.
Wat voor de een slechts "een koptelefoon is" is voor de ander een apparaat dat ie 12 uur per dag op zijn hoofd heeft, dat dus ongeveer net zo belanrijk voor haar/hem is als een goed bed.
Sowieso hebben vrij weinig oordopjes een vlakke frequency response (behalve de Phonak PFE), omdat het saai klinkt voor de consument, wil je een vlakke frequency respons moet je kijken naar studio monitors of studio koptelefoonsquote:Op maandag 22 juni 2009 16:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
mag ik eens vragen wat voor een muziek je luistert?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:42 schreef Oproerkraaier het volgende:
(Audio-Technica ATH-A9X)
Deze heb ik.
Die zijn pas echt lau
Digitaal als in bron of muziek? Dat jij het verschilt niet hoort of het niet waard vindt, prima. Ik merk al verschil wanneer ik op mp3 gezette nummer van platen van weet-ik-veel hoe oud luister. Zelfs met gebrekkige DIY kwaliteit maakt het een groot verschil of je goedkope rommel neemt of een stapje hoger.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Neuh, ik wou even antwoorden op de stelling dat als je meer dan 80 euro betaalt voor een koptelefoon je niks van digitale muziek weet en je op laat lichten.
In die laatste categorie zit je dan ook met de AKG's en BeyerDynamics.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
Sowieso hebben vrij weinig oordopjes een vlakke frequency response (behalve de Phonak PFE), omdat het saai klinkt voor de consument, wil je een vlakke frequency respons moet je kijken naar studio monitors of studio koptelefoons
Beetje doorbreiend op wat de consument wilt, die innimini boxjes zijn helemaal hip, die je bij je surround set MOET hebben, als je grote boxen hebt kijken ze je raar aan en vertellen ze dat je nieuwe moet kopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
In die laatste categorie zit je dan ook met de AKG's en BeyerDynamics.
Dat de gemiddelde consument een stereo-setje wil waar op staat "1000 WATT MEGABOOST !" wil niet zeggen dat het onzin is om meer geld uit te geven aan iets dat beter presteert
Van alles eigenlijk, (Love, Prefab Sprout, Neil Young, Bob Dylan, ELO) maar vooral veel rock. Ik luister eigenlijk overal naar, ook country en klassiek, alleen aan R&B heb ik een gruwelijke hekel...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
mag ik eens vragen wat voor een muziek je luistert?
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ja, omdat ze op head-fi Sennheiser goed vinden, moet iedereen dat vinden...
dan hebben we 't nog niet over de orpheus gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom lopen ze op Head-fi de HD800 en de HD650 zo te hypen/hemel in te prijzen en Sony's en Philips niet
Whehequote:
Dat hangt helemaal van de versterker af.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Beetje doorbreiend op wat de consument wilt, die innimini boxjes zijn helemaal hip, die je bij je surround set MOET hebben, als je grote boxen hebt kijken ze je raar aan en vertellen ze dat je nieuwe moet kopen.
Zag ik dus in een folder een versterker van 40 watt, voor 200euroWat moet je nou met 40 watt?!
design is ver te zoeken, maar zal vast goed klinken van wat ik leesquote:
Klinken wel okee, maar dopjesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
design is ver te zoeken, maar zal vast goed klinken van wat ik lees
maargoed, doe mij maar wat fatsoenlijke oordopjes
Wat een anti-climaxquote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef Trannellius het volgende:
Oh, en hij heeft inmddels een nieuwe besteld voor mij, dat dan weer wel
Uiteraard, maar een simpel ding wat je bij wijze van spreken bij de aldi zou kunnen halen van 40 watt kan nieteens een fatsoenlijke box aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de versterker af.
Een gemiddelde klasse A buizenversterker - 40 Watt - klinkt stukken beter dan de gemiddelde 125 watt receiver van 500 euro.
Een simpel 40w aldi ding wordt meestal geleverd met bijbehorende speakersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een simpel ding wat je bij wijze van spreken bij de aldi zou kunnen halen van 40 watt kan nieteens een fatsoenlijke box aan
De grootste winst die je kan maken zijn er 2.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een simpel ding wat je bij wijze van spreken bij de aldi zou kunnen halen van 40 watt kan nieteens een fatsoenlijke box aan
Heb nog nooit geoxideerde pluggen gehad of gezien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef zquing het volgende:
Vergulde pluggen hebben zeker invloed, die oxideren namelijk niet. En versterker is net zo belangerijk als al het andere
Hoe vaak heb jij last van verroestte pluggen, eerlijk ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef zquing het volgende:
Vergulde pluggen hebben zeker invloed, die oxideren namelijk niet. En versterker is net zo belangerijk als al het andere
En ik gebruik electriciteitskabel van de gamma, ipv speakersnoer van de audiospecialist.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij last van verroestte pluggen, eerlijk ?
Ik heb mn speakerkabel direct in de connector zitten zonder pluggen, ik heb nergens last van.
Ik heb vdHul liggen, maar ik denk eerlijk gezegd dat koperdraad ook goed zou werken mits dik (met groot oppervlak).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik gebruik electriciteitskabel van de gamma, ipv speakersnoer van de audiospecialist.
Denk dat niemand dat hoortquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb vdHul liggen, maar ik denk eerlijk gezegd dat koperdraad ook goed zou werken mits dik (met groot oppervlak).
Ik denk niet dat veel mensen het verschil zouden kunnen horen bij een blinde test.
Natuurlijk, maar mijn punt was dan ook dat je er enkel de moderne, hippe surround boxjes mee kon besturen, en een fatsoenlijke box (één dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Een simpel 40w aldi ding wordt meestal geleverd met bijbehorende speakers
Och, een subwoofer is minder plaatsingsgevoelig, dus je kunt je subwoofer meer uit het zicht zetten en kleinere speakers op je bureau nemen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:27 schreef fs180 het volgende:
Ja leuk ja, je krijgt een iets zuivere lage tonen bij, maar om nou bij elke standaard pc speakerset een subwoofer erbij te stoppen is gewoon idioot. Maarja, het is nou eenmaal hip en ziet en leuk uit.
Ik heb 't welleens gehad, vooral de connectoren van oude versterkers willen niet meer helemaal geweldig zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij last van verroestte pluggen, eerlijk ?
Ik heb mn speakerkabel direct in de connector zitten zonder pluggen, ik heb nergens last van.
Als je versterker zo oud is ben je beter af met een nieuwe versterker dan met gouden pluggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb 't welleens gehad, vooral de connectoren van oude versterkers willen niet meer helemaal geweldig zijn
Neuh, komt een bijzonder fijn geluid uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je versterker zo oud is ben je beter af met een nieuwe versterker dan met gouden pluggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |