Nee, ik heb die kerel nog nodig vanmiddag, dus hij moet nog even blijven levenquote:
Mwoah, het was een Sennheiser, dat is toch best een tof merk?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef Tommzzz het volgende:
dan had je echt een kutkoptelefoon als ie na kort gebruik iets te hard aan heeft gestaan al de geest geeft.
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef Tommzzz het volgende:
dan had je echt een kutkoptelefoon als ie na kort gebruik iets te hard aan heeft gestaan al de geest geeft.
Zoals het hoortquote:Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik heb die kerel nog nodig vanmiddag, dus hij moet nog even blijven leven
Wel een vriendelijk verzoek geplaatst om niet zomaar mijn zooi te pakken. Oh, en hij heeft inmddels een nieuwe besteld voor mij, dat dan weer wel
Zo reageren inderdaad best veel mensen in mijn omgeving, maar ik zie zelf het probleem er niet van inquote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef Vubarol het volgende:
Mensen die zo'n koptelefoon in het openbaar dragen
Best wel overrated, hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, het was een Sennheiser, dat is toch best een tof merk?
Ach, het is niet de beste kwaliteit (de gouden stekkertjes missen immers), maar het is toch voor de normale gebruiker best redelijke kwaliteit?quote:
Ik gebruik het ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zo reageren inderdaad best veel mensen in mijn omgeving, maar ik zie zelf het probleem er niet van in
Ja, maar dat is Bose ook, en die dingen vallen al uit elkaar als je er alleen maar naar kijkt.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, het is niet de beste kwaliteit (de gouden stekkertjes missen immers), maar het is toch voor de normale gebruiker best redelijke kwaliteit?
Dat is een beetje overdreven, Bose is toch iets meer high-end dan Sennheiser.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Bose ook, en die dingen vallen al uit elkaar als je er alleen maar naar kijkt.
Het was deze:quote:Op maandag 22 juni 2009 09:41 schreef Bolter het volgende:
Doe eens een plaatje posten over hoe raar dat ding eruit ziet dan?
Nee... het promotieteam van Bose is meer high-end dan Sennheiser.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven, Bose is toch iets meer high-end dan Sennheiser.
Ehhhhh, nee? Bose is een soort van Monstercable. Wel de praatjes, maar niet de daadjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Je kan beter iets meer besteden en een goede koptelefoon aanschaffen. Besteed een keer ¤80+ aan een koptelefoon en vraag jezelf af waarom je die stap nooit eerder gezet hebt.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het was deze:
http://www.amazon.co.uk/S(...)phones/dp/B0007XJSQC
Toffe merkenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, het was een Sennheiser, dat is toch best een tof merk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |