Ik heb geen foto waar ze oppassen johquote:Op maandag 22 juni 2009 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat mag altijd Tal![]()
Oh btw leuk topic :
Eigenaar auto achterhalen
Deze ookquote:Op maandag 22 juni 2009 08:52 schreef Joene het volgende:
Oh btw leuk topic :
Eigenaar auto achterhalen
ik kom wel even irl kijkenquote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:19 schreef TheClown1 het volgende:
ik snap er niks van maar tieten is altijd een goed teken,vooral op maandagochtend
Ik vind het er voornamelijk grappig uitzien, maar om nou te zeggen dat ik het een toegevoegde waarde vind tijdens de sex, neuh.quote:
Ik wel. Ik vind het geil en lekker.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik vind het er voornamelijk grappig uitzien, maar om nou te zeggen dat ik het een toegevoegde waarde vind tijdens de sex, neuh.
voor mij is het wel afhankelijk van de borstgrote. alles onder de c is wat minder maar daarboven is het best wel geil en dan lekker spuiten over de borstenquote:
Dat dusquote:
Vind je moeder dat ook leuk is dan de vraag.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
voor mij is het wel afhankelijk van de borstgrote. alles onder de c is wat minder maar daarboven is het best wel geil en dan lekker spuiten over de borsten
Zo leuk he 3 Miljoen tietels met jesters en dan nog proberen te verbeteren omdat ze denken dat we niet weten hoe je jesters moet schrijvenquote:
Hoi JK,quote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi,
ik ben nieuw op Fok!
Wat bespreken jullie hier allemaal?
Nou, ik hoor het wel.
Groetjes,
JK.
Neuken?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi,
ik ben nieuw op Fok!
Wat bespreken jullie hier allemaal?
Nou, ik hoor het wel.
Groetjes,
JK.
Nee hoor. Doei!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:55 schreef ikheetmartijn het volgende:
Potverdorie wat een gastvrijheid zo op de maandagmorgen. Had de vrouw gisteravond hoofdpijn?
Tief op ga je moeder pestenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:55 schreef ikheetmartijn het volgende:
Potverdorie wat een gastvrijheid zo op de maandagmorgen. Had de vrouw gisteravond hoofdpijn?
Ja en keelontsteking.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:55 schreef ikheetmartijn het volgende:
en dr anaalspier stond ook gespannen ?quote:
.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
Jesters?
[ afbeelding ]
Of Jetsers?
[ afbeelding ]
Of jesters met flinke jetsers?
Maar daardoor kon jij wel Michael Der Grose ! zien als The Stigquote:Op maandag 22 juni 2009 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn deerne viel tijdens Topgear in slaap.
Ja, maar af en toe werd ze weer even wakker en moest er gecommuniceerd worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:08 schreef Joene het volgende:
Maar daardoor kon jij wel Michael Der Grose ! zien als The Stig
En als dat allemaal tegenvalt kun je door een bushokje getieft wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:49 schreef Joene het volgende:
Meestal volgt op dat onderwerp , neuken ,pijpen dan wel beffen.
Liefs
J.
Tijdens Topgear? Heb je dr een stoot verkocht JK?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe werd ze weer even wakker en moest er gecommuniceerd worden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Tijdens Topgear? Heb je dr een stoot verkocht JK?
Tongworstel wedstrijd ?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe werd ze weer even wakker en moest er gecommuniceerd worden.
Was ik dat hele bushok vergeten.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:09 schreef just me het volgende:
[..]
En als dat allemaal tegenvalt kun je door een bushokje getieft worden![]()
Liefs
jm
Schumacher was deze aflevering wel The Stig omdat het zijn eigen ferrari was waarin die reed.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
is dat niet gewoon een vette hoax?
Ze waren er zelf ook wat onduidelijk over aan het eind van de aflevering
Nee, gewoon stug doorkijken en af en toe "Tjonge" of "Inderdaad" zeggen helpt meestal wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
Tijdens Topgear? Heb je dr een stoot verkocht JK?
Misschien wel voor alle Ferrari's die rondgereden moeten worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef Joene het volgende:
Schumacher was deze aflevering wel The Stig omdat het zijn eigen ferrari was waarin die reed.![]()
Verder is het natuurlijk gewoon een grote grap want Noway that schumi al die tijd The Stig is.
Ik ben van de: uhuh.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, gewoon stug doorkijken en af en toe "Tjonge" of "Inderdaad" zeggen helpt meestal wel.
Wie nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |