het zit je ook niet mee met de overheidquote:Op maandag 22 juni 2009 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus een maand geleden aanvraag voor ww gedaan want mn contract is niet verlengd. Ga ik net bellen waar alles blijft. Hebben ze mijn aanvraag nooit ontvangen! Kan dus nu naar het UWV om daar te gaan rellen want ik wil poen! Heb ik GVD recht op ook.
Nee, wel een pikzwarte negert met gele oordopjes. Zag er niet uitquote:Op maandag 22 juni 2009 10:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
That;s my boy! Heb je trouwens nog een neger met een rode jas en/of rode hoed gezien?Die (waarschijnlijk) helemaal los ging bij Kamelot?
bbqquote:Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
onder andere veel gelachen, maar lekker gebbq en veel ouwehoeren.
Ik zag ;m op een filmpje.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, wel een pikzwarte negert met gele oordopjes. Zag er niet uit
Damn ik nog 7quote:Op maandag 22 juni 2009 11:24 schreef TurboTurd het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nog 3 dagen stage lopen en dan lekker vakantie
Ik ook 10 maanden.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:37 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Damn ik nog 7![]()
Heb ik er 10 maanden opzitten
HS Leiden toevallig?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef TurboTurd het volgende:
[..]
Ik ook 10 maanden.
heb het erg naar mijn zin gehad hier, maar nu het einde in zicht is, is het ook wel weer mooi geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |