quote:Op maandag 22 juni 2009 08:15 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:15 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:12 schreef Ezechielk het volgende:
Probeer eens wat meer reacties in één post te zetten ... dit is namelijk niet het centrale postopkriktopic.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:11 schreef Ezechielk het volgende:
Omg ben je serieus?quote:Op maandag 22 juni 2009 08:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Probeer eens wat meer reacties in één post te zetten ... dit is namelijk niet het centrale postopkriktopic.
Quote van de FP: "Het is echter nog niet geheel duidelijk of het om een publiciteitsstunt gaat of niet."quote:Op maandag 22 juni 2009 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
The Stig is ontmaskerd![]()
Het is Michael Schumacher
Omdat jij het bentquote:Op maandag 22 juni 2009 08:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Probeer eens wat meer reacties in één post te zetten ... dit is namelijk niet het centrale postopkriktopic.
Ja ik zag het op het nieuws en daar praten ze niet over een eventuele publiciteitsstuntquote:Op maandag 22 juni 2009 08:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Quote van de FP: "Het is echter nog niet geheel duidelijk of het om een publiciteitsstunt gaat of niet."
Oh, okquote:Op maandag 22 juni 2009 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik zag het op het nieuws en daar praten ze niet over een eventuele publiciteitsstunt
Stiekem ben ik het natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 08:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, okZal mij voor de rest ook een worst wezen, het kan in principe elke redelijke coureur zijn
Ja was echt heel gaaf. Iedereen was blij m'n zoon weer een keer te zien (hij trainde daar vroeger), kind heeft een geweldige show weggegeven!quote:Op maandag 22 juni 2009 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen Bart, Chantal en Kuukel!![]()
Voor mij niet bijna weekend, maar bijna klaar met de studie!Morgen het (als het goed is) allerlaatste tentamen van deze opleiding ooit!
Hoe was het gister in Gorinchem Chantal?
Ladiquote:
quote:
Dat sla ik nooit afquote:
Marijkequote:Op maandag 22 juni 2009 08:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen Bart, Chantal en Kuukel!![]()
Voor mij niet bijna weekend, maar bijna klaar met de studie!Morgen het (als het goed is) allerlaatste tentamen van deze opleiding ooit!
Hoe was het gister in Gorinchem Chantal?
Morgen Ezquote:
Wat doet je zoon dan precies?quote:Op maandag 22 juni 2009 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was echt heel gaaf. Iedereen was blij m'n zoon weer een keer te zien (hij trainde daar vroeger), kind heeft een geweldige show weggegeven!
Hoe was jouw weekend?
Hehe, mijn zoon is ook wel een zeer indrukwekkend mannetjequote:Op maandag 22 juni 2009 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doet je zoon dan precies?
Ik vertelde laatst trouwens een vriendin over je zoontje zijn haargroei-project en hoe dat was ontstaan, ze was helemaal onder de indruk
Mijn weekend was saai... veel gestudeerd en in het huishouden gedaanZaterdag nog wel even wezen shoppen en heb een paar goede koopjes gescoord in de opruiming
En morgen Ladi!![]()
Oké ik zal vanavond eens gaan kijkenquote:Op maandag 22 juni 2009 08:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heel vet
Bij heel veel vooraan gestaan, in het VIP-gedeelteWaaronder dus Metallica.
En als je tijd heb moet je maar even hier kijken: http://www.youtube.com/view_play_list?p=5A48A4EB1D8FAF6B , een hele stapel filmpjes. In Freak on a leash zie je mij zelfs nog even voorbij schuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |