Onze ego´s, wat doen zequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hetzelfde hierik heb nu nog maar 4 reacties over ofzo (van de 20!), en heb 2 avonden gehad
!
Oh, maar dat maakt volgens mij helemaal niet uit hoor. Ik denk niet dat ze voor dat ene jaartje iemand expres afwijzen. Ik ging laatst naar een hospiteeravond waar ze minimaal 19 jarigen vroegen, nou ik was 18, ik had dat wel gezegd (was toch uitgenodigd) maar er liep ook een meisje van 17 rond waar ze het niet van wisten geloof ik. Ik weet niet of ze die kamer heeft gekregen, maar ik denk niet dat dat ene jaartje zoveel uitmaaktquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:07 schreef Editeur het volgende:
Yes, heb een positieve reactie terug.. 8e mag ik hospiteren. Ik hoop echter wel dat ze gelezen hebben dat ik 19 ben, aangezien in de ad. stond dat je 20 moest zijnAnders ga ik ter plekke af.
Breathtaking denk hier anders overquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Oh, maar dat maakt volgens mij helemaal niet uit hoor. Ik denk niet dat ze voor dat ene jaartje iemand expres afwijzen. Ik ging laatst naar een hospiteeravond waar ze minimaal 19 jarigen vroegen, nou ik was 18, ik had dat wel gezegd (was toch uitgenodigd) maar er liep ook een meisje van 17 rond waar ze het niet van wisten geloof ik. Ik weet niet of ze die kamer heeft gekregen, maar ik denk niet dat dat ene jaartje zoveel uitmaakt
Die 10 is wel redelijk gemiddeld. in m'n eerste kamer zat ik na 3x kijken en deze na ong 10 kamers.. Dusja... tis maa rnet geluk hebben voornamelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef florabay het volgende:
Die kamer van gisteren heb ik ook niet![]()
Ik heb nou op 5 kamers gereageerd waarvan ik er voor 4 ben uitgenodigd gisteren was de laatste, geen 1 kamer gehad. Iemand zei dat je gemiddeld 10x moet hospiteren voordat je een kamer krijgtDat trek ik echt niet en bovendien heb ik daar geen tijd voor, iemand suggesties hoe je snel aan een kamer komt
?
Als je dat niet heel erg vind, kan je vanuit daar (als je hem krijgt) natuurlijk altijd verder kijken, maar dan heb je wat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Eva4Evah het volgende:
Net weer gehospiteerd. Was erg leuk, ik denk wel dat ik kans maak. Enige nadeel is dat de kamer in een vrij slechte (Vogelaar)buurt zit, met veel volk van een bepaald soort Noord-Afrikaanse afkomst...
De minst tijdverslindende manier is nog wachten op je introweek, en dan hopen dat een van je doegroepouders een plaats weet. Je kunt dan ook je ouders een beetje als kruiwagen gebruiken; het is echter wel een gok, aangezien het collegejaar al vlak na de intro begint. Toen ik twee jaar geleden papa was hebben mijn mede-ouders en ik alle kiddo's zonder kamer er van een weten te voorzien, in ieder geval, maar hier in de buurt is dat ook niet erg moeilijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef florabay het volgende:
Die kamer van gisteren heb ik ook niet![]()
Ik heb nou op 5 kamers gereageerd waarvan ik er voor 4 ben uitgenodigd gisteren was de laatste, geen 1 kamer gehad. Iemand zei dat je gemiddeld 10x moet hospiteren voordat je een kamer krijgtDat trek ik echt niet en bovendien heb ik daar geen tijd voor, iemand suggesties hoe je snel aan een kamer komt
?
Ja... ik weet nog niet of ik de kamer heb hoor, maar als ze me vragen zeg ik geen nee, want dan heb ik tenminste iets. En vanuit daar kan ik inderdaad weer verder zoeken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je dat niet heel erg vind, kan je vanuit daar (als je hem krijgt) natuurlijk altijd verder kijken, maar dan heb je wat.
Als je je er niet prettig voelt, niet doen dan
Die introweek van mij is al 10 augustus en het schooljaar begint 1 september ofzo, dus dat is niet zo'n probleem. Alleen dan heb ik tijdens die week nog geen kamer en zo'n slaapzaal schijnt niet echt chill te zijn om daar te slapen enzo. Maar als ik deze week geen kamer heb.. heb ik geen andere keusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
De minst tijdverslindende manier is nog wachten op je introweek, en dan hopen dat een van je doegroepouders een plaats weet. Je kunt dan ook je ouders een beetje als kruiwagen gebruiken; het is echter wel een gok, aangezien het collegejaar al vlak na de intro begint. Toen ik twee jaar geleden papa was hebben mijn mede-ouders en ik alle kiddo's zonder kamer er van een weten te voorzien, in ieder geval, maar hier in de buurt is dat ook niet erg moeilijk.
Inderdaad, godverdommequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Breathtaking denk hier anders over.
Na een hospiteeravond, of gewoon direct via een huisbaas?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:20 schreef Eva4Evah het volgende:
AAAAH!!!
IK HEB EEN KAMER!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon de sleutels al!! Whoaohoohgohoaohooo ik ben zooo blij!!!![]()
![]()
Via de huisbaas, omdat ik eigenlijk als eerste had gereageerd. Er was wel een jongen voor mij gekomen, maar hij wilde liever een meisje omdat de verhouding (2 jong 2 meisjes) dan weer goed zou zijn in het huis. En ik was dus de eerstequote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Na een hospiteeravond, of gewoon direct via een huisbaas?
Zo, ik ben nu eindelijk weer eens uitgenodigd. De hospiteeravond is morgen, ik ga het gewoon nailen en dan komt het allemaal goed en hoef ik nooit meer te zoeken via pauper kamernet.quote:
Kom je nog langs het zernike?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo, ik ben nu eindelijk weer eens uitgenodigd. De hospiteeravond is morgen, ik ga het gewoon nailen en dan komt het allemaal goed en hoef ik nooit meer te zoeken via pauper kamernet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |