FA's kunnen topics deleten bij overkill.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:24 schreef Desunoto het volgende:
Kunnen topics van kutusers als 1234567891 niet meteen verwijderd worden? Ze blijven namelijk gewoon staan in het nieuwe topics lijstje en dat is zeer irritant.
Maar mods niet? Jammer, zou wat sneller kunnen gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
FA's kunnen topics deleten bij overkill.
Hopelijk hebben ze binnenkort wel genoeg tijd over.quote:
Inderdaad. Ik zie niet in wat de meerwaarde van dergelijke users is en waarom je die op FOK! zou willen hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
Flikker dat soort mongolen toch gewoon definitief van het forum af.
Hee wannabe mod, wat is het probleem? Brengt het jou schade toe? Je HOEFT er niet op te reageren hoor, je kan er ook gewoon doorheen kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie niet in wat de meerwaarde van dergelijke users is en waarom je die op FOK! zou willen hebben.
Veel van die users leren het nooit en stijgen niet boven dit niveau uit. Laat die gewoon lekker ergens anders spelen.
Hoe wil je hier doorheen kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hee wannabe mod, wat is het probleem? Brengt het jou schade toe? Je HOEFT er niet op te reageren hoor, je kan er ook gewoon doorheen kijken.
Een kanker?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe wil je hier doorheen kijkenDie bagger verspreidt zich als een agressieve kankersoort.
Wat Ascendancy zegt. Zeg gewoon dat je een ballenlikker bent en dat je graag mod wil worden, de moraalridder wil uithangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe wil je hier doorheen kijkenDie bagger verspreidt zich als een agressieve kankersoort.
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat Ascendancy zegt. Zeg gewoon dat je een ballenlikker bent en dat je graag mod wil worden, de moraalridder wil uithangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |