dat zie je verkeerdquote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom mag een mod zomaar de tt veranderen en daarin zeggen dat ik homo ben?
Dus ik mag ook topics maken waarin staat dat een bepaalde mod k*nker is?
Waar is die waarschuwing dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd
als jij n tt verkloot terwijl je weet dat de mods dat niet leuk vinden dan verkloot ik de tt omdat ik weet dat jij t niet leuk vind
waarschuwen helpt blijkbaar niet, dus dan deze kinderachtige oplossing maar
eens met bowa, die 4 posts teruglezen was niet zo heel moeilijkquote:Op maandag 22 juni 2009 10:31 schreef phpmystyle het volgende:
Bowa? Waarom plaatste jij die misplaatste opmerking in KLB meet? Ik had overduidelijk geen storend gedrag. Het was een beetje slowchat achtig maar voor de rest niets. Misschien is het een idee om een topic helemaal door te lezen alvorens je een oordeel velt. Van dit soort geraaskal heb je wel is vaker last.
Dat is i.m.o. storend gedrag, dus sowieso niks misplaatst aan. Bovendien kun je zelf toch ook wel lezen of er nog wat besloten is of niet ?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:31 schreef phpmystyle het volgende:
Bowa? Waarom plaatste jij die misplaatste opmerking in KLB meet? Ik had overduidelijk geen storend gedrag. Het was een beetje slowchat achtig maar voor de rest niets. Misschien is het een idee om een topic helemaal door te lezen alvorens je een oordeel velt. Van dit soort geraaskal heb je wel is vaker last.
*zucht*quote:Op maandag 22 juni 2009 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is i.m.o. storend gedrag, dus niks misplaatst aan.
De strekking van mijn post lijkt me duidelijk.
Nee, je was niet de enige. Maar aangezien jij vandaag weer vrolijk verder ging sprak ik jou aan, aangezien het idd storend begon te worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:46 schreef phpmystyle het volgende:
*zucht*
Jij zegt dat ik storend gedrag heb. Alsof ik als enige aan het sc'en ben. En ik had ook wel een nuttige inbreng.
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, je was niet de enige. Maar aangezien jij vandaag weer vrolijk verder ging sprak ik jou aan, aangezien het idd storend begon te worden.
Bovendien valt je getroll, gezuig en ge-SC erg op... ook gezien de notes die je de laatste tijd verzamelt hebt in diverse subfora.
Beetje dubbelzinnige post. Alsof je er mee suggereert (ga zo door, dan ben ik snel van je af ''ban dus'')quote:Op maandag 22 juni 2009 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Dan niet he
Ga gewoon zo door is mijn advies bij deze.
Groetjes
9 notes in 19 dagen best netjes noemenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
Voor de gemiddelde klb'er is dat best netjes dacht ik zo.
Wel met 1500 posts dacht ik zo. Ben na me ban wat meer gaan fokken.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
9 notes in 19 dagen best netjes noemen
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien je sinds de 28ste mei pas terug bent van die ban is dat niet echt netjes, zoals swarma al zegt.
Er zijn mensen om minder notes gebanned in deze korte tijd.
Dat jij het dan meteen dubbelzinnig opvat... tsja... moet jezelf weten.
Je moet er gewoon mee doen wat je zelf wil.
Hopelijk snel.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ziet me liever gaan dan komen. Maargoed ik zal minderen. Laatste vraag, waar ligt ongeveer de norm, dus bij hoeveel notes wordt je gebanned?
Wanneer de FA's genoeg van je hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ziet me liever gaan dan komen. Maargoed ik zal minderen. Laatste vraag, waar ligt ongeveer de norm, dus bij hoeveel notes wordt je gebanned?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |