Goed weekend dusquote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja beetje aan lopen kutten dit weekend, ook wel eens fijn (beetje schoonmaken, boodschappen, leren etc) en zaterdagavond een feestje gehad en jij?
Wat had je dan verwacht als antwoord?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:52 schreef KudFokker het volgende:
Haha mijn ex stond zaterdagavond bij de stadsfeesten op het podium te dansen, dus ik sms "hey aandachtshoer, ga eens van het podium af! "
Smst ze terug: "hou je bek"!!
Normaal kan ze wel tegen dat soort geintjesquote:Op maandag 22 juni 2009 12:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht als antwoord?
Dawg, Murm o.a en Kz haast niet meerquote:
Ja! murm wist ik wle natuurlijk, maar die andere 2 ook niet nee. Is daar een reden voor?quote:
Dan zou ik er niet teveel aandacht aan besteden.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal kan ze wel tegen dat soort geintjes
Het was wel supervet
Niet iedereen is snel uit de luier Rebel. Moet je die jonge knul weer plagen?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!
Geen idee, zelfde voor MNR & zzbrox btwquote:Op maandag 22 juni 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! murm wist ik wle natuurlijk, maar die andere 2 ook niet nee. Is daar een reden voor?
Grrrrrrquote:Op maandag 22 juni 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel uit de luier Rebel. Moet je die jonge knul weer plagen?
MM.
Oh nee, zo was het niet bedoeld. Viel me gewoon op.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen is snel uit de luier Rebel. Moet je die jonge knul weer plagen?
MM.
Ik zou zeggen doe wat nuttigs op je werk, maar die vlieger gaat niet op hequote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
OngezelligHoe moet dat nou met degene die zich wél vervelen
Waar val je in als je aan het afstuderen bent?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef dikkemongul het volgende:
Dag allemaal! Heerlijk geslapen hier!
De burgers alweer aan het werk?![]()
En dat is erg/raar/vreemd omdat?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Grrrrrr![]()
Trouwens, toen ik 4 jaar met mijn ex ging sliep ik altijd wel in boxer toen ik bij haar sliep!!
brox mag niet meer fokken op zijn werk en post weer meer op het forum waar ie vroeger zat, want daar is het momenteel nogal gezellig (ik post daar ook regelmatigquote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen idee, zelfde voor MNR & zzbrox btw
Ik heb wel wat, maar uitstelgedrag doet zijn werk weer goed hierquote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef rival het volgende:
Ik zou zeggen doe wat nuttigs op je werk, maar die vlieger gaat niet op he
why not?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
dawg komt niet op Fok!, daarom is hij er niet meer
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar val je in als je aan het afstuderen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |