Altijd goedquote:Op maandag 22 juni 2009 11:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Overblijfseltje van de hippie die het heeft opgericht
aah mooizo meis! Dus ondanks je slaap hoofd en je ziek zijnquote:
Echt wel!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Hoe is het verder, nog iets bijzonders gebeurd?
Terug je bedje in dusquote:
hoi klutsquote:Op maandag 22 juni 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Mogguh.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:20 schreef mrbox het volgende:
aah mooizo meis! Dus ondanks je slaap hoofd en je ziek zijn
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef rival het volgende:
Zijn er concrete dingen uit gekomen?
en ben je nu vrij de rest van de dag?
Geen concrete dingen helaas..quote:Op maandag 22 juni 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
Terug je bedje in dus
Maar goed zeg! Nu geduld hebben.
Doe mij ff wat wakkerheid van jou dan. Ik ben me toch naar de klote en heb zo ook nog eens een meeting.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
hoi kluts
tering ik ben echt gewoon te wakker voor een maandag ochtend
Als je er niets van begrijpt ben je of te jong of te oud.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:31 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik heb al een paar keer vol verbazing naar dit topic zitten kijken (vooral omdat de titel steeds veranderd) maar ik snap er niks van!
Zoiets noemt men ook wel overbelasting.quote:
jaa dat ga ik niet delen hoor... Heb het straks zelf hard nodig xPquote:Op maandag 22 juni 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe mij ff wat wakkerheid van jou dan. Ik ben me toch naar de klote en heb zo ook nog eens een meeting.
Vreemd dat ze niet opnemen. Even na de lunch ofzo proberenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen concrete dingen helaas..
En nee, ook niet vrij, dus ook niet terug naar bed. Het UZB van dat gesprek van vorige week heb ik al 3x gebeld net, die nemen niet op
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
jaa dat ga ik niet delen hoor... Heb het straks zelf hard nodig xP
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
Zoiets noemt men ook wel overbelasting.
Ga ik ook zeker doen, ze komen niet zomaar van me afquote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
Vreemd dat ze niet opnemen. Even na de lunch ofzo proberen
Inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2009 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ga ik ook zeker doen, ze komen niet zomaar van me af
UZB's hebben het op maandagochtend heel druk met het verwerken van werkbriefjes, daarom nemen ze waarschijnlijk niet op.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vreemd dat ze niet opnemen. Even na de lunch ofzo proberen
Geen idee maar het viel mij ook al op dat het zo stilletjes is idd.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
Geen idee maar het viel mij ook al op dat het zo stilletjes is idd.
Ongezelligquote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef rival het volgende:
Iedereen is druk aan het werk
of gaan lunchen
dat is de laatste tijd hier het geval... Tentame tijd is het ook! Maar veel komen er gewoon niet meer...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom is het saai hier vandaag?
aah je bent goed bezig !quote:
Spill it!quote:
Derde date was leukquote:
Wie dan niet eigenlijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat is de laatste tijd hier het geval... Tentame tijd is het ook! Maar veel komen er gewoon niet meer...
Ok je bent nog jong, maar een pyjama? Gaat wel erg ver hoor KF.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
Pff ik lig ziek in pyjama in bed
Heb me al 5 jaar niet meer ziek gemeld voor iets
zwar verkouden is niet ziek? ben jij nou een ECHTE vent?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zwaar verkouden, dus vandaar
Sliep best wel lang nog in een pyjama omdat ik dat lekker vondmaar slaap nu sinds 4 jaar in boxer
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zwaar verkouden, dus vandaar
Sliep best wel lang nog in een pyjama omdat ik dat lekker vondmaar slaap nu sinds 4 jaar in boxer
Hoi MMquote:Op maandag 22 juni 2009 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag lieve single en niet-zo-single vriendjes en vriendinnetjes van me
Heb ook koorts en ben te duizelig om iets te doen...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zwar verkouden is niet ziek? ben jij nou een ECHTE vent?
Ja beetje aan lopen kutten dit weekend, ook wel eens fijn (beetje schoonmaken, boodschappen, leren etc) en zaterdagavond een feestje gehad en jij?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!
[..]
Hoi MMFijn weekend gehad?
Ja ik heb er even aan moeten wennen om in alleen boxer te slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!
[..]
Hoi MMFijn weekend gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |