waha, U fckin genius =Dquote:Op zondag 21 juni 2009 23:34 schreef kyraaa het volgende:
acht euro vijftig toevallig?
Je ouders geld kwijtscheldenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
Scheldt het hem kwijt, het is immers vaderdag.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
Scheldt het hem kwijt, het is immers vaderdag.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Jawzz het volgende:
Ach, nu moet je een week wachten op je tientje?
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef koningdavid het volgende:
TS' vader is gokverslaafd.
quote:
Nee, bij jullie thuis is alles koek en ei. Jullie hond is een bolletjesslikker, dus over de rest laat ik me niet eens uitquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, bij jullie thuis is alles koek en ei. Jullie hond is een bolletjesslikker, dus over de rest laat ik me niet eens uit
We zijn een gezond gezin waar ik schuld heb bij mijn pa i.p.v. andersom. Zoals het hoort.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, bij jullie thuis is alles koek en ei. Jullie hond is een bolletjesslikker, dus over de rest laat ik me niet eens uit
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom leent hij überhaupt geld van je?
Ja hier is het dus ook niet helemaal normaal. Dus TS je bent niet de enigstequote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We zijn een gezond gezin waar ik schuld heb bij mijn pa i.p.v. andersom. Zoals het hoort.
Daar heeft ie zelf voor gekozen!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef sjonbeton het volgende:
Ik denk eerder dat jij je pa geld verschuldigd bent, die man heeft jou voor weet ik veel hoeveel jaar onderhouden! Verwend nest
Ah zo.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Hij heeft het niet echt geleend, het was meer dat ik een zooi contant geld had van m'n verjaardag. Dat heb ik aan hem gegeven zodat hij het op mijn rekening kon storten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |