Kom je in de keizerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef Jawzz het volgende:
Nee, Spijk dichtbij Gorinchem in het midden van het land, omringd door weilanden, boerderijen en een hele hoop niks.
Je woont in spijk en 100 meter van een cafe in Gorinchem.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:23 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Niet echt, maar woon er wel op letterlijk 100 meter vandaan.
Ik woon niet in Spijk, ik bezorg alleen folders in Spijk. Ik woon in Gorinchem.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je woont in spijk en 100 meter van een cafe in Gorinchem.
Nu snap ik het niet meer
Wel op zondagavondquote:Op zondag 21 juni 2009 23:26 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Ik woon niet in Spijk, ik bezorg alleen folders in Spijk. Ik woon in Gorinchem.
Zo moeilijk is het niet.
Zo kom ik nooit meer aan werken toequote:Op zondag 21 juni 2009 23:28 schreef Daniel1976 het volgende:
gewoon die gristenen uitleggen dat ze zelf schijnheilig zijn omdat ze sabbat op zaterdag horen te vieren.
christenen en gelijk hebben zijn 2 zaken die niet samen gaan en helemaal niet in gevallen als deze.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef koningdavid het volgende:
Hou je pauperfolders gewoon bij je, TS.
De christenen in casu hebben gewoon gelijk.
Niks tegen guus meeuwis ja!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef Jawzz het volgende:
Ohja, klacht nummer 4, uit elk huis komt verdomme nick & simon of guus meeuwis. En in elk huis zie je SBS6 opstaan... Moeten die mensen dat nou kijken omdat de buren anders gaan roddelen ofzo?
Omdat al die paupers die "FOLDERS NODIG MOTTE HEBBE VOOR DE KORTINGE"quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef Roi het volgende:
Waarom gooi je ze dan ook niet gewoon in de papierbak?
Trouwens, hoe oud ben je?
Ja, de christenen hebben gelijk omdat ik niks mag doen en de hele dag thuis moet zitten op zondag, omdat 2000 jaar geleden een man iets deed en daar een boek over werd geschreven en omdat er een man op een wolk zit in de hemel en mij boos aankijkt enzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef koningdavid het volgende:
Hou je pauperfolders gewoon bij je, TS.
De christenen in casu hebben gewoon gelijk.
Wat lul je nou slap kerel?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Ja, de christenen hebben gelijk omdat ik niks mag doen en de hele dag thuis moet zitten op zondag, omdat 2000 jaar geleden een man iets deed en daar een boek over werd geschreven en omdat er een man op een wolk zit in de hemel en mij boos aankijkt enzo.
Droom eens even lekker verder.
Ze pakken echt alles om Christenen te bashen.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap kerel?Het is die mensen hun goed recht om jouw folders te weigeren. Het is hun brievenbus ffs.
Als ze het niet willen plakken ze maar gewoon een Nee/Nee sticker op de brievenbus ofzo, net als iedereen anders.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap kerel?Het is die mensen hun goed recht om jouw folders te weigeren. Het is hun brievenbus ffs.
Gozer.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:11 schreef Barachem het volgende:
LOL @ TS!!!!
Op zondag folders bezorgen....
ROFL, hoe verstier je je vrije dag.
Die lui die zo zeurden gingen wellicht wat over de schreef, maar ze hoeven toch jou niet op hun terrein op zondag te hebben als ze daar bezwaren tegen hebben.
Uberhaupt, folders rondbrengen...
Eerlijk gezegd zou ik liever ook geen gozer op zondag op mijn terein willen vanwegen zulke rommel genoemd folders, dat doe je maandag t/m zaterdag maar, maar dan nog mag je het niet, als ik uberhaupt eigen huis met tuinen zou huren/bezitten.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:13 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Gozer.
'Hun terrein', je weet dat er in Spijk alleen kleine pauperwijk-huisjes staan he?
En sommige mensen werken voor hun geld, als je 15 bent is het beter dan vakken vullen. (Ja want dan heb je sociaal contact enzo, ja.)
Serieus, wat ben je nu allemaal voor onzin aan het lullen?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:24 schreef Barachem het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik liever ook geen gozer op zondag op mijn terein willen vanwegen zulke rommel genoemd folders, dat doe je maandag t/m zaterdag maar, maar dan nog mag je het niet, als ik uberhaupt eigen huis met tuinen zou huren/bezitten.
Gut, "sommige" mensen werken voor hun geld?
Dat wist ik nog niet, bedabkt voor de info.
Verder dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:31 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Serieus, wat ben je nu allemaal voor onzin aan het lullen?
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef prupke het volgende:
4 kansen :
1) ja / ja
2)ja / nee
3) nee /ja
4 nee / nee
stickers...gewoon verkrijgbaar bij de gemeente
indien commentaar : Had je maar moeten plakken /plekken (ligt een beetje aan het dialect)
Dat je nutteloos werk doet waar je geld dan voor krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:31 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Serieus, wat ben je nu allemaal voor onzin aan het lullen?
Wat boeit mij het nou weer dat ik nutteloos werk doe, ik krijg er toch voor betaald?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:19 schreef Barachem het volgende:
[..]
Dat je nutteloos werk doet waar je geld dan voor krijgt.
Folders, bah, de papieren variant van de irritante onlinereclames.
Weg ermee...
Het is nutteloos voor heel veel mensen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:59 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou weer dat ik nutteloos werk doe, ik krijg er toch voor betaald?
En sommige mensen willen die folders blijkbaar graag.
Zo kan ik nog wel meer zaken opnoemen, dikke vette drogreden dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:36 schreef Barachem het volgende:
[..]
Het is nutteloos voor heel veel mensen.
Behalve voor jou (geld), je baas (geld), de foldermaker (geld), de winkels die dat laten drukken (meer lanten die meer uitgeven, dus geld) en de klanten die van de folders gebruik maken (om geld te sparen, dus ook om geld).
Voor de rest van de maatschappij is het nutteloze rommel die weer opgeruimd moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |