Lange intieme tongzoen voor je vriendin terwijl ik langzaam met mijn vingertoppen over haar borsten streel terwijl ik haar shirt steeds verder omlaag trekquote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld. Hou je een beetje in.
Neuh.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lange intieme tongzoen voor je vriendin terwijl ik langzaam met mijn vingertoppen over haar borsten streel terwijl ik haar shirt steeds verder omlaag trek?
Ik was ff weg.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lange intieme tongzoen voor je vriendin terwijl ik langzaam met mijn vingertoppen over haar borsten streel terwijl ik haar shirt steeds verder omlaag trek?
Huh, ben je geen mod meer?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit trouwens voor puberaal gebeuren aan het worden met zulke TT's en achterlijke dagdag reacties?
boehoequote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit trouwens voor puberaal gebeuren aan het worden met zulke TT's en achterlijke dagdag reacties?
omdat morgen eerste training Ajaxquote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Nu moet ik fappen, muts.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"aan het worden"quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Is de paus moslim?quote:
In de veronderstelling dat ze weer kampioen worden zeker.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
omdat morgen eerste training Ajax
Nee het hoeft niet meer, ik realiseerde mij zojuist dat ik niet weet hoe LudoSanders' vriendin eruit ziet.quote:
ONGELOFELIJK!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is de paus moslim?
[..]
In de veronderstelling dat ze weer kampioen worden zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |