Ik was me zo het ergeren dat ie met die gitaar uitkwam dat ik The Judas Kiss bijna niet meegekregen heb... wat een GRAFLELIJK ding is dat zeg! Hij zou zich moeten schamen dat ie niet op een echte gitaar speelt!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat een geweldig optreden gister!
Wat had mr. Hammet een ruige gitaar met The Judas Kiss.
Eentje zonder headstock. Nog nooit eerder gezien.
Ik vond dat ding keivet.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:27 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik was me zo het ergeren dat ie met die gitaar uitkwam dat ik The Judas Kiss bijna niet meegekregen heb... wat een GRAFLELIJK ding is dat zeg! Hij zou zich moeten schamen dat ie niet op een echte gitaar speelt!Bah, ben echt boos...
Maaaaaarrrrr Dyers Eve maakt ALLES goed, damn wat is dat nummer vet, vooral live!![]()
Ik vond Hetfield ook weer erg lekker bij stem, klonk niet meer zo hoog als de laatste 2/3 keer dat ik ze gezien heb, zeer positief!
Was mn eerste keer ( van de 7 keer ) dat ik niet vooraan stond, maar volgende keer toch echt weer vooraan!!
Die opmerking hoorde ik meerdere malen in het publiek voorbij komen jah ...quote:
omgquote:Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Die opmerking hoorde ik meerdere malen in het publiek voorbij komen jah ...
Me tooquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef The_Voice_Within het volgende:
En nu kan ik weer gaan aftellen tot aan Werchter.2 weekjes te gaan!
het podium was inderdaad debiel hoog :Squote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:57 schreef AgeEll het volgende:
Nadelen
Het debiel hoge podium, stond vooraan en heb geen een drummer gezien.
De setllists zijn overal wel even lang.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Me tooDaar spelen ze zelfs 2 uur en 20 minuten!
Nou inderdaad...stond ook vooraan en heb ook geen limp van Lars op kunnen vangen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:57 schreef AgeEll het volgende:
Nadelen
Het debiel hoge podium, stond vooraan en heb geen een drummer gezien.
Hier ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:59 schreef Littlecreep het volgende:
Heerlijk nu de opname van Nijmegen door de speakers
Me Me Mequote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:08 schreef The_Voice_Within het volgende:
Zo zeg, wat een dooie boel hier.Tijd voor een beetje leven in de brouwerij!
MORGEN WERCHTER!
![]()
Nog meer van die gelukkig zieltjes die ook gaan?
quote:If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
Heeft iemand al een Begische proxy?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:13 schreef metallicattim het volgende:
Shit, je kan alleen met een belgisch IP naar Werchter kijken... Zou dat op te lossen zijn met een (belgische) proxyserver?
quote:
was me geeneens opgevallen, wel vette setlist, Too late too late doen ze ook bijna nooit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:05 schreef Mr.Jorn. het volgende:
That Was Just Your Life
The End Of The Line
The Four Horsemen
The Memory Remains
Fade To Black
Broken, Beat And Scarred
My Apocalypse
Sad But True
No Leaf Clover
The Judas Kiss
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Damage, Inc.
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
Too Late Too Late
Hit The Lights
Seek and Destroy
Voor het eerst in tijden geen One,tweede nacht in madrid
ok, dat wist ik niet. Ik wist het wel van die best off set lists, maar dat ze FFWF gebruiken als opener was mij onbekend. Zag meer Blackened en Creeping Death als opener. Ik was ook heel blij dat ze een best off setlist speelde in Nijmegen, dat doen ze dus vooral volgens mij op festivals en op nadat ze in een land een Death Magnetic setlist hebben gespeeld. Met DM hebben ze wel weer zat nr's die ze er lekker in kunnen mixen met een best off setlist. Alleen is de kans nog kleiner op een nr van Load/reload.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Nee, dat is geen "foutje". Ze spelen op festivals meer Best Of - setlists ipv de World Magnetic tour setlists. en gebruiken daarbij voornamelijk Blackened als opener, maar er is al 2x Fight Fire With Fire langsgekomen.
Btw, Hockenheim en Barcelona.
Ik las van de week in een interview met Lars dat ze door zouden gaan tot augustus 2010.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:44 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ok, dat wist ik niet. Ik wist het wel van die best off set lists, maar dat ze FFWF gebruiken als opener was mij onbekend. Zag meer Blackened en Creeping Death als opener. Ik was ook heel blij dat ze een best off setlist speelde in Nijmegen, dat doen ze dus vooral volgens mij op festivals en op nadat ze in een land een Death Magnetic setlist hebben gespeeld. Met DM hebben ze wel weer zat nr's die ze er lekker in kunnen mixen met een best off setlist. Alleen is de kans nog kleiner op een nr van Load/reload.
Ben benieuwd of ze na december door blijven touren.
Dat wist hij nog niet. Ze waren nu bezig met het proberen te overleven van de tour, en er werd nog niet aan een nieuw album gedacht. Ik zal het eens even opzoeken...quote:
Geweldig!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:36 schreef Mr.Jorn. het volgende:
On the setlist....
Posted: 7/27/2009 10:29:00 PM
- Posted by : MetOnTour
...it says S&R....and that stands for Suicide & Redemption. And the boys nailed it!!!
SUICIDE & REDEMPTION!
Batteryquote:Op woensdag 29 juli 2009 06:23 schreef Mr.Jorn. het volgende:
That Was Just Your Life
The End Of The Line
Disposable Heroes
Of Wolf and Man
Fade To Black
Cyanide
My Apocalypse
Sad But True
One
The Thing that Should Not Be
The Day That Never Comes
Master Of Puppets
Battery
Nothing Else Matters
Enter Sandman
- - - - - - - -
Ecstasy of Gold
Whiplash
Seek and Destroy
We have another "first" here in Copenhagen. Ecstasy was listed TWICE on the setlist. The first as the normal intro music, and then the SECOND time in slot 16, the cover song slot. That's right, Metallica played their version of Ecstasy Of Gold tonight for the first time ever! And right before Seek, James was walking around with a mic, then he gave it to Lars, and Lars started singing a song (sorry, no clue what it was) and James took the drums. When the band finally took their positions for Seek, James sang the first half minus his guitar, and actually went into the pit again and held up the mic to people on the rail to help sing/yell. Full setlist and pics are up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |