Ah een afgewezen liefdequote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef Dementor het volgende:
Heck misschien vond Bong Liesje al langer leuk en is hij nu pissed..
Goedemorgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Heb je het merge-topic niet terug gelezen? Het bleek niet alleen om het mergen te gaan,
maar Bong vond wel meer van Remlof de laatste tijd
Dat Pissed gedeelte klopt in ieder geval.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef Dementor het volgende:
Nee, een ONZ topic.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Nuances, nuancesDit was vrij ongenunaceerd bedreigen wel hoor.
En om die reden ga je dan een FA bedreigen? Lekker handig.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ja. Da widde ik dan weer niequote:Op maandag 22 juni 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook nog net. Maar de achterliggende gedachte ging verder dan een merge in een plasje vodka?
Ik zit al aan de red bull sorry.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Da widde ik dan weer nie![]()
Iemand anders ook Mergen bij de koffie?![]()
[ afbeelding ]
Ja, sturen ook nog.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ook niet.![]()
Ik moet ook nog heel de weg weer terug sturen.Hoe is het met je peesschededingesontsteking?
Maar wel goed rust blijven geven hoor, anders heb je het zo weer. Ik had het in mijn arm ooit. Auw!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, sturen ook nog.
Ik vind dat het beter gaat en ik verveel me kapOt.
Oeh ja, lekker hè, vakantie. Geen wekker!
Dat lijkt er wel een beetje op maar ik vind echt dat het al veel beter gaat dus ik heb de stille hoop dat ik volgende week gewoon weer kan gaan sporten maar het komt vast goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
Moet je nu heel lang rusten met je peesschede?
Gewoon kort frituren en serveren met een beetje sla.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Buurvrouw lekker, handig dat linkje Manu82.
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met sprinkhanen, kocht vorig jaar 2 kleine rozenplantjes voor in huis
gingen later de tuin in , groeien als kool , vol met knoppen en drie staan in volle
bloei, prachtig, maar er zitten steeds 3 sprinkhanen op en de rozen zien er nu niet
meer uit.
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon kort frituren en serveren met een beetje sla.
Je valt nu natuurlijk in een diep gat qua sporten.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:39 schreef Noek het volgende:
Dat lijkt er wel een beetje op maar ik vind echt dat het al veel beter gaat dus ik heb de stille hoop dat ik volgende week gewoon weer kan gaan sporten maar het komt vast goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |