Lekkerquote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Nog 9 dagen tot grote vakantie
Ja! maar heel voorspelbaar hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
En heb je plannen om weg te gaan?
Geen gezeur met juffrouws op school en heel weinig hoeven, heerlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! maar heel voorspelbaar hoor.En ook pas in augustus ergens. Maar ik ben het gezeik en gezanik wel een beetje beu. Gewoon ff lekker niet. Geen school, en (bijna) geen sport.
Echt wel!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen gezeur met juffrouws op school en heel weinig hoeven, heerlijk
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:03 schreef Danny het volgende:
BONG4002 bedreigen van mods - permanent pleitos
Oi! Misschien via PM nog ff verder gegaan? Remmie is immers een FAquote:Op maandag 22 juni 2009 09:56 schreef Copycat het volgende:
Ik had gisteren half iets meegekregen, maar een perm ban?
[..]
O gezellie een datequote:Op maandag 22 juni 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Eerst nog de eerste vakantieweek door.Tenminste, mijn kinders moeten dan altijd even heftig ontstressen ofzo.
![]()
En natuurlijk CarO en Noek daten!
Ja, ik geloof dat mijn oudste er ook iets minder gevoelig voor geworden is.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O gezellie een date![]()
Mijn jongste heeft of eigenlijk had ook altijd last van die omschakeling, maar daar is hij inmiddels overheen gegroeid
Nou-hou hij had natuurlijk al eens eerder een permban hèquote:Op maandag 22 juni 2009 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Een perm ban vind ik nogal wat![]()
En ik vind het nog steeds zo niks voor Bong
Zo dat is pittig, ik wist niet dat Bongo dat in zich had.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal wel een excuusmailtje gestuurd zijn waarin nogal weinig excuses stondenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom hij die eerste permban hadquote:Op maandag 22 juni 2009 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat mijn oudste er ook iets minder gevoelig voor geworden is.Maar nou de rest nog.
[..]
Nou-hou hij had natuurlijk al eens eerder een permban hèMaar het kwam vrij onverwacht wel ja.
Of het valt enorm mee.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom hij die eerste permban had![]()
Ik vond Bong altijd heel vriendelijk en lief, maar blijkbaar heeft hij een darkside.
Heb je het merge-topic niet terug gelezen? Het bleek niet alleen om het mergen te gaan, maar Bong vond wel meer van Remlof de laatste tijdquote:Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
En dat allemaal voor een merge en wat vodka. Of heb ik echt heel veel gemist dit weekend?
Het is ook een aardige usert, maar er zit een voorgeschiedenis aan blijkbaar waar geen van ons blijkbaar wat vanaf weet.....quote:Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Bong altijd heel vriendelijk en lief, maar blijkbaar heeft hij een darkside.
Ik weet niet welke straf er staat op het bedreigen van een mod, maar als het alleen om de dreigementen in het topic gaat, vind ik het nogal zwaar gestraft.quote:
Ik ga maar eens even teruglezen..quote:Op maandag 22 juni 2009 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet welke straf er staat op het bedreigen van een mod, maar als het alleen om de dreigementen in het topic gaat, vind ik het nogal zwaar gestraft.
Met een half oog. En katerig. Dan ontgaan nuances me nogal eensquote:Op maandag 22 juni 2009 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Heb je het merge-topic niet terug gelezen? Het bleek niet alleen om het mergen te gaan, maar Bong vond wel meer van Remlof de laatste tijd
Yep, ik las een post van Cart Woman. Die schreef dat Bong eerst een andere nick had op FOK! en nogal tekeer kon gaan. Ik herken dat absoluut niet, maar zou kunnen natuurlijk. Wat Deisyy zegt, een darkside.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:08 schreef Manu82 het volgende:
Het is ook een aardige usert, maar er zit een voorgeschiedenis aan blijkbaar waar geen van ons blijkbaar wat vanaf weet.....
Dan heb je we iets gemist, maar waarschijnljk geen vodkaquote:Op maandag 22 juni 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een half oog. En katerig. Dan ontgaan nuances me nogal eens.
Nuances, nuancesquote:Op maandag 22 juni 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een half oog. En katerig. Dan ontgaan nuances me nogal eens.
Jahaaa! Zet de Stoli maar koud.quote:
Ja, nee, ik ook niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:14 schreef Noek het volgende:
Hij heeft met een kloon gepost hè. Zoek zijn geschiedenis eens op, zoek vooral op topicstarter.
[..]
Jahaaa! Zet de Stoli maar koud.
Oh nee, wacht.
![]()
Daar kan ik toch helemaal niet teugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |