?quote:
heb ik nietquote:
ik weet niet of het meerdere tegels zijn maar als dat zo is kun je er dus een van 20 leggen en een van 18.4quote:
Dit is de meest handige aanpak. Eventuele ruwe randjes kan je gerust met grof schuurpapier en een schuurblokje verwijderen. Of als je heel geduldig bent met een vijl.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef quo_ het volgende:
Beetje afhankelijk of het gedeelte waar die 8 mmm van af is direct in het zicht komt.
Als het ietse minder mooi mag zijn kun je proberen om met de tegelsnijder er een diepe kras in te maken en vervolgens met een tang stukjes vanaf breken. Dit lukt nooit in één keer dus je moet diverse malen opnieuw aanzetten dus het wordt lang niet zo strak als met het breken op de tegelsnijder.
Zo'n tang heet heel verassend een tegeltang.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:23 schreef De_Melkboer het volgende:
Zo'n tang is volgens mij een moniertang. Maar een hardpointzaagblad in je ijzerzaag zou ook moeten kunnen.
Gewoon het zelfde dus. Mensen die het woord moniertang niet kennen die noemen het een tegeltang....quote:Op maandag 22 juni 2009 23:23 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Zo'n tang heet heel verassend een tegeltang.
[ afbeelding ]
Niet dus. Een Moniertang is om staaldraad te knippen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:36 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde dus. Mensen die het woord moniertang niet kennen die noemen het een tegeltang....
Wat kan ik zeiken over een tangetje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:51 schreef Hydrogeny het volgende:
Door bbfakir - maandag 22 juni 2009 @ 23:23
Die afbeelding is echt een moniertang, de conclusie die ik er verder aan onttrok mag je doorstrepen
Is dat niet gewoon een nijptang?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Een moniertang wordt ook wel eens een vlecht tang genoemd
De bek van een moniertang is veel korter en de poten van de tang zijn langer waardoor je meer kracht kunt zetten.quote:
superquote:Op zondag 21 juni 2009 23:24 schreef quo_ het volgende:
Beetje afhankelijk of het gedeelte waar die 8 mmm van af is direct in het zicht komt.
Als het ietse minder mooi mag zijn kun je proberen om met de tegelsnijder er een diepe kras in te maken en vervolgens met een tang stukjes vanaf breken. Dit lukt nooit in één keer dus je moet diverse malen opnieuw aanzetten dus het wordt lang niet zo strak als met het breken op de tegelsnijder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |