Ik was echt serieus aan het lezen. Maar toen ik dit zag, toen ben ik echt gestopt met lezen.quote:
Was jij niet weggepest?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Het feit dat jij een superdude account hebt gehad maakt jou een kankerlosert.
hihi
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ik was echt serieus aan het lezen. Maar toen ik dit zag, toen ben ik echt gestopt met lezen.
TERING GAST, doe eens wat aan je Nederlands ofzo
Nein ik kom heel hard terugquote:
En dan de Fok!knokploeg erop af sturenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Bakkerbier het volgende:
Meestal tyf ik dit soort topics af, maar dit is een zwaar terechte. Wat een triest figuur. Vraag aan hyves of je zn IP kan krijgen of zorg dat hij een mail naar je Hotmail stuurt. kun je iig zien waar die malloot ongeveer zit
link?
Het spijt me.quote:
Logisch, zo'n knappe jongen als jij.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:39 schreef Salvad0R het volgende:
is me ook eens overkomen.
cockjockers. gewoon neerslaan.
ik durf natuurlijk geen foto's van mezelf te posten met zo'n postgeschiedenisquote:
haha vieze baggeraarquote:Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef Nikmans het volgende:
Deze is wel heel cool trouwens
[ afbeelding ]
OT: De reptilians zijn onder ons... ze infiltreren ons via vele verschillende wegen
iedereen is gewillig om elkaar toe te voegen, het gaat om het aantal vrinden toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef SexPistol het volgende:
Hoe komt deze persoon aan die hyvesvrienden dan?
Krijgt ie krabbels per dag?
Zo'n dingen, vind ik dan raar..
Had je dat niet in de eerste zin kunnen doen? Dan was ik daar gestopt met lezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef muay-toy het volgende:
Ik zit nu dus een beetje de krabbels te lezen en die gek stuurdvoor mij onbekende vriendjes allemaal
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:34 schreef B.E.D het volgende:
JE HEBT ZELF ook een fobo met en foto van iemand anders.
Is ook niet verplicht.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ik durf natuurlijk geen foto's van mezelf te posten met zo'n postgeschiedenis
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is ook niet verplicht.
Je ligt al kermend en trekkebenend op de grond, elke poging jezelf te bewijzen met foto's of links betekent dat we je nog harder mogen natrappen.
uitgelult.quote:Beroep Webscripter c.q. ontwerper
zegt iemand die zich pas 2 maanden geleden heeft aangemeld, oprotten dusquote:Op maandag 22 juni 2009 01:46 schreef RodeNek het volgende:
Luister knul, op KLB geldt:
Sta voor paal en je bent een somebody of blijf KLB vervuilen met kansloze topics zonder essentieel materiaal en je blijft een nobody.
LINK DUS AUB.
alsof jij een kut zou herkennen wanneer je er een zou zienquote:
goed dat je dat voor jezelf even benadrukt, nu maar vaak genoeg blijven herhalenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:46 schreef maxamius het volgende:
nouja ik hoef in ieder geval geen topics te verzinnen om nog een beetje tof over te komen
Nou, eigenlijk is dit een nieuw account, omdat ik mijn oer-account (al 5 jaar geregistreerd) heb opgeofferd voor de sake of KLB, doordat ik me zo hard voor paal had gezet. Het was een mijlpaaltopic, mja ten koste van mijn account.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:40 schreef muay-toy het volgende:
[..]
[..]
uitgelult.
[..]
zegt iemand die zich pas 2 maanden geleden heeft aangemeld, oprotten dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |