quote:
Nee, een vaststelling.quote:
Hoi.quote:
Precies, komt wel weerquote:Op zondag 21 juni 2009 22:28 schreef Q. het volgende:
Grotendeels. Toch jammer van die gemiste vrijdag- en zaterdagavond. Maak ik volgende week wel weer goed..
I know, I know.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:28 schreef mafkees01 het volgende:
Zonde zonde zonde![]()
Je hebt wat gemist. Decibel of q-base zou ik sowieso kaartje regelen, masterlijke feestjes
Je bent welkom hoor! Hier is gezelschap genoegquote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, komt wel weer![]()
[..]
I know, I know.
Gezelschap is soms lastig te vinden hiervoor
Tof!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef mafkees01 het volgende:
Je bent welkom hoor! Hier is gezelschap genoeg
Helemaal wausquote:Op zondag 21 juni 2009 22:37 schreef mafkees01 het volgende:
[..]Wij zijn wel helemaal gek hoor, dus je moet je niet gauw schamen
Doe ik nietquote:Op zondag 21 juni 2009 22:37 schreef mafkees01 het volgende:
Wij zijn wel helemaal gek hoor, dus je moet je niet gauw schamen
Ga lezenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben moe en moet naar bed, maar ik wil niet....
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
Even dansen dan maarquote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
+1quote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
Naja... gewoon gekquote:
Oke, nou dan kunnen we een FOK! meet doenquote:
Oh, haha. Dat mag ookquote:
Ja dat is op zich wel een goed ideequote:
Waardeloos.. Ik wil iemand spreken die waarschijnlijk pas over een uur online komt, als hij überhaupt online komt.. En toch eigenlijk wil ik hem helemaal niet spreken. Ik ben weer de vrouw aan het uithangenquote:
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef mafkees01 het volgende:
Oke, nou dan kunnen we een FOK! meet doenalthans... als het uitkomt!
En nou al pitten?
Eeeeeej buurmannetjequote:
Ga maar naar bed dan en ff lekker lezenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
Waardeloos.. Ik wil iemand spreken die waarschijnlijk pas over een uur online komt, als hij überhaupt online komt.. En toch eigenlijk wil ik hem helemaal niet spreken. Ik ben weer de vrouw aan het uithangen
Het is genetisch bepaald dat je dat mag doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Waardeloos.. Ik wil iemand spreken die waarschijnlijk pas over een uur online komt, als hij überhaupt online komt.. En toch eigenlijk wil ik hem helemaal niet spreken. Ik ben weer de vrouw aan het uithangen
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeeeej buurmannetje![]()
![]()
das lang geleden
Hey!quote:
Dan slaap jij zo, hahaquote:
Gelijk heb jequote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Probeer een beetje van het weer te genieten de laatste tijd.
L.!quote:
Fieuwwww!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef Sinceria het volgende:
Het is genetisch bepaald dat je dat mag doen.
Haha inderdaad..quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad
Normaal op zondag lig ik de hele dag in mijn bed te rotten, dat heb ik vandaag niet gedaan. Ik heb vannacht ook maar 6 uur geslapen en minstens 300x wakker geweest..
Ik ga zo met laptop en al naar benedenquote:
Zondagavondtv is stomquote:Op zondag 21 juni 2009 22:48 schreef mafkees01 het volgende:
![]()
Nou lekker naar je bedje dan. Even TV kijken, (vooral sbs6) en dan lig je zo lekker te snoezen
![]()
Althans... ik
Oeh! Nasty!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Alleen de terugreis was kut... Iemand onder mijn trein gesprongen op station Eindhoven. 't Is dat ik me herinnerde dat ik nog een kaartje moest halen, anders was het recht voor mijn neus gebeurd.
jeetje zeg das heftigquote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Net lekker familieweekend gehad in Zuid-Limburg, was reuze gezellig!![]()
Alleen de terugreis was kut... Iemand onder mijn trein gesprongen op station Eindhoven. 't Is dat ik me herinnerde dat ik nog een kaartje moest halen, anders was het recht voor mijn neus gebeurd.
Hè bah!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Net lekker familieweekend gehad in Zuid-Limburg, was reuze gezellig!![]()
Yep... Liep de trap naar het perron op, bedacht dat ik een kaartje moest hebben en toen ik weer de trap naar het perron op liep stormden er een paar conducteurs langs me heen.quote:
Okequote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zondagavondtv is stomIk ga mijn boek proberen
Gekkie, wel speciaal iemand dusquote:
Nou. Wauw. Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
heb een PowNed sticker op de 'boekhouder van Hoorn' geplakt
Yep, met jou?quote:
Inderdaad, meestal pakken ze een rustige overweg tussen de weilanden of zo. Deze besloot het te doen op een perron waar 300 mensen (en kinderen!) stonden te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè bah!
En op het station... Dat hoor je niet zo heeél vaak...
Blegh. Zelf gelukkig nooit zoiets gezien. Wel 1x gehad dat er iemand onder mijn trein was gesprongen, zat voor in de trein, zag de ambulancebroeders druk bezig zijn. Dame heeft het uiteindelijk zelfs nog overleefd. Was ook geen leuk gezicht.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep... Liep de trap naar het perron op, bedacht dat ik een kaartje moest hebben en toen ik weer de trap naar het perron op liep stormden er een paar conducteurs langs me heen.
Aan hun handelingen te zien mocht hulp niet meer baten, zelfs de ambulancebroeders kwamen heel rustig aangelopen.
Die gast is echt een icoon hoorquote:
Hoezo egoistisch? Ziek gewoon.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal pakken ze een rustige overweg tussen de weilanden of zo. Deze besloot het te doen op een perron waar 300 mensen (en kinderen!) stonden te kijken.
ja ookquote:
Dat is dan de 2de keer dat ik het hoor van Station Eindhovenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal pakken ze een rustige overweg tussen de weilanden of zo. Deze besloot het te doen op een perron waar 300 mensen (en kinderen!) stonden te kijken.
Juist. Dit is echt zo'n wanhoopsdaad... Heftig hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
trustequote:
Helder denken is er niet bij, anders doe je zoiets nietquote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist. Dit is echt zo'n wanhoopsdaad... Heftig hoor!
Ik vind sowieso een perron niet slim, omdat een trein dan niet op volle vaart is & de kans dat je het overleefd vrij groot is...![]()
Slaap lekkerquote:
Klopt, maar mensen die het op zulke plekken doen, doen het puur uit wanhoop (de knop slaat door en je doet het meteen). De meeste mensen die op open plekken springen/liggen/whatever doen het met voorbedachte raden en dan is het "minder" wanhoop.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Helder denken is er niet bij, anders doe je zoiets niet
Mja, dat was hier een tijdje ook geleden ook. Die vrouw sprong/ging liggen voor station Roosendaal, maar op die overweg remmen de treinen al flink afquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef dikkemongul het volgende:
Laatst op in de trein naar Brussel gezeten, hadden we ook een springer maar de trein reed maar 30 daar en daar had meneer de egoïst nou even geen rekening mee gehouden.
Na drie uur wachten riep de conductrice om dat er een springer was en dat hij het overleefd heeft. Heel de coupe in een scheur. Best erg eigenlijk maar de grappen vlogen er keihard uit. "Hij is zeker tegen de zijkant van de trein gesprongen" etc.
Die onder mijn trein destijds deed dat ook op een paar honderd meter bij een station (Hilversum) vandaan, trein reed daar ook best wel zachtjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind sowieso een perron niet slim, omdat een trein dan niet op volle vaart is & de kans dat je het overleefd vrij groot is...![]()
Daar denken ze niet bij na.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je zo diep kan zinken om andere mensen zo met jouw ellende op te zadelen.
Echt heel laf is dat
Het leven is hard, maar de voorkant van een trein nog harderquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef dikkemongul het volgende:
Laatst op in de trein naar Brussel gezeten, hadden we ook een springer maar de trein reed maar 30 daar en daar had meneer de egoïst nou even geen rekening mee gehouden.
Na drie uur wachten riep de conductrice om dat er een springer was en dat hij het overleefd heeft. Heel de coupe in een scheur. Best erg eigenlijk maar de grappen vlogen er keihard uit. "Hij is zeker tegen de zijkant van de trein gesprongen" etc.
Slaap lekker.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen die het op zulke plekken doen, doen het puur uit wanhoop (de knop slaat door en je doet het meteen). De meeste mensen die op open plekken springen/liggen/whatever doen het met voorbedachte raden en dan is het "minder" wanhoop.
Juist, die denken er niet zo goed over na dan.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Die onder mijn trein destijds deed dat ook op een paar honderd meter bij een station (Hilversum) vandaan, trein reed daar ook best wel zachtjes..
Hmm die mensen willen het waarschijnlijk zo snel mogelijk voorbij hebben ofzo ?quote:
Je zult maar net hebben dat hij doorrijdt tot net een arm en een been er afgescheurd worden en de trein dan stopt. Auw.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat was hier een tijdje ook geleden ook. Die vrouw sprong/ging liggen voor station Roosendaal, maar op die overweg remmen de treinen al flink af
Nee, dat denk ik ook niet.quote:
Naja, zij hebben het idee dat ze het ook goed doen, maar zien dan zo'n "groot" detail over het hoofd. En tja, goed nadenken kunnen ze natuurlijk ook niet echt.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm die mensen willen het waarschijnlijk zo snel mogelijk voorbij hebben ofzo ?
Nja, lijkt me toch wel dat je voor zoiets toch moet nadenken?
Ook die kwam voorbij.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het leven is hard, maar de voorkant van een trein nog harder?
Mja, dat lijkt mij ook niet zo prettigquote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Je zult maar net hebben dat hij doorrijdt tot net een arm en een been er afgescheurd worden en de trein dan stopt. Auw.
het is geel en als het in je oog komt ben je dood ?quote:
het proces voor de daad, denken ze wel over na maar op point of no return gaat de knop omquote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als mensen compleet van de wereld zijn door een depressie komt het wel eens voor dat ze gewoon op dat moment besluiten er voor te springen. Zonder voorbedachte rade.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mja, puur wanhoop.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als mensen compleet van de wereld zijn door een depressie komt het wel eens voor dat ze gewoon op dat moment besluiten er voor te springen. Zonder voorbedachte rade.
een jochie van 10 aan de balustrade van het trapgat zien hangen, wanhoop?quote:
Mja, ik hoorde laatst dat een machinist het gemiddeld 10x in zijn carrière mee maakt ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Ludootje het volgende:
Wel goed trouwens dat ze na 15 minuten al opvang voor passagiers hadden geregeld.
Was bijna surrealistisch om te zien hoe geroutineerd en casual die machinisten en conducteurs er over praatten. Maar een machinist zei ook dat het om zo'n 300 pogingen per jaar gaat, dus zij komen het wel heel vaak tegen.
Nee, dat noem ik geen wanhoop.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
een jochie van 10 aan de balustrade van het trapgat zien hangen, wanhoop?
ja idd hoe triest dan ook, het is voor hun gwn werkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Ludootje het volgende:
Wel goed trouwens dat ze na 15 minuten al opvang voor passagiers hadden geregeld.
Was bijna surrealistisch om te zien hoe geroutineerd en casual die machinisten en conducteurs er over praatten. Maar een machinist zei ook dat het om zo'n 300 pogingen per jaar gaat, dus zij komen het wel heel vaak tegen.
Ja en dat vind ik altijd zo vreselijk voor die mensen. Dat ze zich zo ongelofelijk kut voelen dat zoiets nog de enige optie lijkt.quote:
Waar?quote:
Uhuh. Hier is pas geleden iemand op het spoor gaan liggen, omdat hij ruzie kreeg met zijn vriendin in de auto. Hij was ook al jaren depressief en zijn familie hield er ook wel rekening mee dat dit wel een "keer" moest gebeuren, maar dan nog... Ze zaten in de auto en waren aan het wachten op de trein. Hij stapt uit, loopt 100m verder, gaat liggen & "klaar".quote:Op zondag 21 juni 2009 23:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik altijd zo vreselijk voor die mensen. Dat ze zich zo ongelofelijk kut voelen dat zoiets nog de enige optie lijkt.
quote:
quote:
Ik lig inmiddels op mijn bedquote:
Het is maar goed dat ik je een beetje ken!quote:
Is hij ook echt blijven liggen tot die trein kwam?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Hier is pas geleden iemand op het spoor gaan liggen, omdat hij ruzie kreeg met zijn vriendin in de auto. Hij was ook al jaren depressief en zijn familie hield er ook wel rekening mee dat dit wel een "keer" moest gebeuren, maar dan nog... Ze zaten in de auto en waren aan het wachten op de trein. Hij stapt uit, loopt 100m verder, gaat liggen & "klaar".
Dat is dan hooguit omdat die trein vol in de ankers gaat. Zo'n botsing voel je echt niet...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ben echt heel blij dat ik dat nog niet heb hoeven meemaken...
Wel een keer in een trein gezeten met een springer, maar zat achterin dus heb niks gemerkt behalve een klein schokje...
Ja. Er is bij hem echt een knop om gegaanquote:Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is hij ook echt blijven liggen tot die trein kwam?
Mja, dat is even iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Das wel erg heftig. Ook dat zijn vriendin dat gezien heeft.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Er is bij hem echt een knop om gegaan![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is even iets andersJa..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat soort mensen zijn al ver heen als je dat soort dingen doet....quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Hier is pas geleden iemand op het spoor gaan liggen, omdat hij ruzie kreeg met zijn vriendin in de auto. Hij was ook al jaren depressief en zijn familie hield er ook wel rekening mee dat dit wel een "keer" moest gebeuren, maar dan nog... Ze zaten in de auto en waren aan het wachten op de trein. Hij stapt uit, loopt 100m verder, gaat liggen & "klaar".
Ja, en nog andere mensen die aan het wachten waren. Echt ziek...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Das wel erg heftig. Ook dat zijn vriendin dat gezien heeft.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja..Ahh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi. Lief
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |