Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
Tja....
Blijkbaar is er vraag naar en ze doen het toch zelf.
Samen dan?quote:
Dat soort mensen zijn gewoon dom...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat het ergens een verslaving is ofzo. Zo'n vrouwtje vertelde net ook dat ze het maar tijdelijk zou doen om haar kinders eten te kunnen geven etc. Maar ze is nu al 18 jaar verder ofzo.It's sad.
ja idd, volgens mij komen ze daar nooit meer uitquote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat het ergens een verslaving is ofzo. Zo'n vrouwtje vertelde net ook dat ze het maar tijdelijk zou doen om haar kinders eten te kunnen geven etc. Maar ze is nu al 18 jaar verder ofzo.It's sad.
slaap lekkerquote:
Jaaa, het is denk ik ook iets wat je opslokt zeg maar. Als je er in zit, met pooier enzo. Dan is het niet zomaar je contract opzeggen denk ik. Harde wereld.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd, volgens mij komen ze daar nooit meer uit
en die meid zonder tanden dan....
Mijn god, je bent weer de kortzichtigheid zelve hè?quote:
Ja idd dat denk ik ook, die gaan door tot ze erbij neervallen of een of andere ziekte oplopenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, het is denk ik ook iets wat je opslokt zeg maar. Als je er in zit, met pooier enzo. Dan is het niet zomaar je contract opzeggen denk ik. Harde wereld.![]()
(btw, ook letterlijk, maar toch).
Natuurlijk...quote:
Niet dan? Ze weten dondersgoed dat ze er niet aan moeten beginnen en toch doen ze het, ja dan ben je dom.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn god, je bent weer de kortzichtigheid zelve hè?
Jaa, het is bizar.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja idd dat denk ik ook, die gaan door tot ze erbij neervallen of een of andere ziekte oplopen
slaap lekkerquote:
nou als je dat hoortquote:Op zondag 21 juni 2009 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, het is bizar.
Wel reuze interessant want je weet dat het er is.![]()
Die klanten ook he.
Ja, nu ook. Heel die discussie met dat grietje en die klant.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou als je dat hoorten wat ze allemaal zeggen
nou echt he hahaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nu ook. Heel die discussie met dat grietje en die klant.
Ik ga deze discussie niet eens met je aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
Niet dan? Ze weten dondersgoed dat ze er niet aan moeten beginnen en toch doen ze het, ja dan ben je dom.
Heel verstandig. Heeft geen zin.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet eens met je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |