Waarom zit jij dan niet in Afrika, voor het Rode Kruis? Hypocriet.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:52 schreef Buschetta het volgende:
Als je je kinderen niet vegetarisch opvoedt ben je wel een hypocriet natuurlijk.
Snap de relatie niet helemaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Waarom zit jij dan niet in Afrika, voor het Rode Kruis? Hypocriet.
Los van de vraag of IK man of vrouw ben (geen idee wat dat ermee te maken zou hebben), vind jij dus dat een man zijn kinderen verrot op mag voedenquote:
Vrouwen overzien de hele situatie niet. Hoe kan jij bepalen of hij z'n kinderen goed opvoedt doormiddel van één situatie. Jij hebt vast ook wel ooit iets gedaan waar men ook schande over zou spreken.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef Sakura het volgende:
[..]
Los van de vraag of IK man of vrouw ben (geen idee wat dat ermee te maken zou hebben), vind jij dus dat een man zijn kinderen verrot op mag voeden
JIJ vind dit verrot. Dat maakt het nog geen waarheid.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef Sakura het volgende:
[..]
Los van de vraag of IK man of vrouw ben (geen idee wat dat ermee te maken zou hebben), vind jij dus dat een man zijn kinderen verrot op mag voeden
Sorry hoor, maar je kinderen zo jong leren dat mooie dingen doodmaken normaal is, kan ik niet anders kwalificeren als "verrot"quote:Op zondag 21 juni 2009 21:29 schreef 123fokacount het volgende:
[..]
JIJ vind dit verrot. Dat maakt het nog geen waarheid.
Dus als het een lelijke rat was is het ineens normaal?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:32 schreef Sakura het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je kinderen zo jong leren dat mooie dingen doodmaken normaal is, kan ik niet anders qualificeren als "verrot"
En waarom denk jij dat voruwen een situatie niet goed kunnen overzien?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vrouwen overzien de hele situatie niet. Hoe kan jij bepalen of hij z'n kinderen goed opvoedt doormiddel van één situatie. Jij hebt vast ook wel ooit iets gedaan waar men ook schande over zou spreken.
Pas nog een onderzoek naar geweest ja, dat misdaden vaak beginnen op jonge leeftijd met dierenmishandeling.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Anders maak je even van een mug een olifant. Alsof die kinderen straks allemaal seriemoordenaars worden.
Volgens jouw referentiekader dus, hou dat goed in gedachte voor dat je oordeelt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:32 schreef Sakura het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je kinderen zo jong leren dat mooie dingen doodmaken normaal is, kan ik niet anders kwalificeren als "verrot"
En als pap het kind leerde vliegen dood te slaan? Zat je dan ook zo te janken?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:32 schreef Sakura het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je kinderen zo jong leren dat mooie dingen doodmaken normaal is, kan ik niet anders kwalificeren als "verrot"
Uiteraard niet, maar in deze situatie hadden de kinderen het er zelf over dat die vlinders zo mooi waren.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus als het een lelijke rat was is het ineens normaal?
Mooi is relatief.
Is een vlinder niet een insect?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef Sakura het volgende:
[..]
Pas nog een onderzoek naar geweest ja, dat misdaden vaak beginnen op jonge leeftijd met dierenmishandeling.
Dus als jouw kinderen puppies doodmeppen om op te zetten vind jij dat normaal?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Volgens jouw referentiekader dus, hou dat goed in gedachte voor dat je oordeelt.
Ik vind koeien ook mooi vooral die witte met mooie zwarte vlekken, maar ik ondersteun het voor de volle 100% als iemand er een BBQ pakket van wil maken. Dat is nog mooier. Kijk, dat is mijn referentiekader, eng hé!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dus als jouw kinderen puppies doodmeppen om op te zetten vind jij dat normaal?
Ik wil dat verwrongen referentie kader niet eens weten waar jij op doelt
En opgezet en achter glas kan je daar nog heel vaak van genieten.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef Sakura het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar in deze situatie hadden de kinderen het er zelf over dat die vlinders zo mooi waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |