abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 09:07:00 #176
167923 appelsjap
All the above
pi_70243684
The Gov is colapsing and the system of control is fast breaking down - #Iranelection
ongeveer 7 uur ago from web

Do everything possible to confuse Gov forces - give false info - block telephone lines #Iranelection RT
ongeveer 6 uur ago from web

People of Iran - THIS IS THE DAWN - This is the new begining - have hope and prepare - #Iranelection RT RT RT

Gov will respond with electric power cuts - prepare and have gas cylinders at home or gasoline for light/cooking #Iranelection RT

If you catch militia - do not use violence do not kill him - treat him as your brother - #Iranelection RT RT RT

persiankiwi
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70243788
Persiankiwi laat steeds strijdvaardigere berichten zien... Schrok echt ff toen ik vanochtend mijn tweets aan het bijlezen was.
pi_70243816
Ik hoop dat China en Rusland alle dollars overboord flikkeren en dat tevoren luid-en-duidelijk middels persberichten aankondigen, als de regering Ahmadinejad dan toch dankzij deze schaamteloze Angilicaanse bemoeienis valt. Het zoveelste vuile trucje om een markt te openbaren een stromannetje te installeren. Over de rug van de onschuldige burger.

Actie, reactie.
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 09:17:31 #179
230491 Zith
pls tip
pi_70243861
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:13 schreef kikoooooo het volgende:
Persiankiwi laat steeds strijdvaardigere berichten zien... Schrok echt ff toen ik vanochtend mijn tweets aan het bijlezen was.
Ik vind NextRevolution zo'n held, strijdvaardig voor z'n dochtertje en het zijn net gedichten die hij schrijft.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 22 juni 2009 @ 09:30:44 #180
167923 appelsjap
All the above
pi_70244112
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik had inderdaad precies hetzelfde
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70244367
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:07 schreef appelsjap het volgende:
The Gov is colapsing and the system of control is fast breaking down - #Iranelection
ongeveer 7 uur ago from web

Do everything possible to confuse Gov forces - give false info - block telephone lines #Iranelection RT

People of Iran - THIS IS THE DAWN - This is the new begining - have hope and prepare - #Iranelection RT RT RT

Gov will respond with electric power cuts - prepare and have gas cylinders at home or gasoline for light/cooking #Iranelection RT

If you catch militia - do not use violence do not kill him - treat him as your brother - #Iranelection RT RT RT

persiankiwi
Persiankiwi
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 09:50:38 #182
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_70244533
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:01 schreef appelsjap het volgende:
Comment op youtube, best wel eens mee eens

[..]

Like Obama has said, these protesters are an 'inspiration across the world'. May you stand up for your rights and fight for your freedom. The passion and courage they have shown is truely unbelievable. Protesters being kiled just for standing up for their rights. Shame on the iranian government. This is not freedom. The people of Iran need to be heard. Freedom of expression. Unfortunately there leaders can only respond with threats of more bloodshed on it;s own people. How inhumane.

Fight for your freedom...

Waar waren de Amerikanen toen hun verkiezingen gestolen werden? Waar waren ze toen hun eigen regering hen in een bloedige en kostbare oorlog loog? Waar waren ze toen hun regering keer op keer de grondwet schond? Waar waren ze toen hun leiders miljarden en miljarden uit de staatsruif stalen om aan hun vriendjes op Wall Street te geven? Op straat of met hun collectieve aars op de bank voor de TV?

Nee de Iraanse bevolking, die moet vooral wel de straat op. Zich tussen het geweld begeven dat door god mag weten welke agenten provocateurs uitgelokt wordt. Net als Neda, voortijdig het graf in voor "het grotere goed".

Hier ben ik het best wel mee eens:
quote:
For the right-wing of the US and Israel it doesn’t matter whether Ahmadinejad or Mousavi end up getting the nod, nor does it matter how many Iranians have to die in the process, the important thing is that it stirs up trouble

[bron]
Het enige dat van belang is, is dat Iran naar de kloten gaat.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:55:46 #183
167923 appelsjap
All the above
pi_70244637
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Waar waren de Amerikanen toen hun verkiezingen gestolen werden? Waar waren ze toen hun eigen regering hen in een bloedige en kostbare oorlog loog? Waar waren ze toen hun regering keer op keer de grondwet schond? Waar waren ze toen hun leiders miljarden en miljarden uit de staatsruif stalen om aan hun vriendjes op Wall Street te geven? Op straat of met hun collectieve aars op de bank voor de TV?

Nee de Iraanse bevolking, die moet vooral wel de straat op. Zich tussen het geweld begeven dat door god mag weten welke agenten provocateurs uitgelokt wordt. Net als Neda, voortijdig het graf in voor "het grotere goed".

Hier ben ik het best wel mee eens:
[..]

Het enige dat van belang is, is dat Iran naar de kloten gaat.
Jij denkt werkelijk dat het de Iraniers zelf niets boeit dat ze al 30 jaar 'gevangen' zitten?
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 09:56:36 #184
230491 Zith
pls tip
pi_70244652
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:55 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat het de Iraniers zelf niets boeit dat ze al 30 jaar 'gevangen' zitten?
Je hoeft er niet op te reageren
quote:
ohaiijess: lololol, i thought. #IranElection was I Ran Election. Its actually a place.
less than 20 seconds ago from web
Zucht

Geestelijken tussen de protestanten..

[ Bericht 14% gewijzigd door Zith op 22-06-2009 10:01:44 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 22 juni 2009 @ 10:06:04 #185
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70244864
From Grand Ayatollah Hossein Ali Montazeri's statement today:
quote:
Every one of our religious brothers and sisters must help the nation in defending its lawful rights. Based on this principle, any resistance in this direction [against people who are defending their right], particularly use of violence, beating, and killing of [the people of] the nation is acting against the Islamic principle that the nation must decide its own fate and path and, therefore, I declare it to be religiously haraam.
pi_70244914
hoe lang zou het nog duren voordat het bewind valt?

dat vreedzaam protesteren is lovenswaardig maar ze kunnen moeilijk maanden daarmee doorgaan...
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 10:09:27 #187
230491 Zith
pls tip
pi_70244932
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef Manke het volgende:
From Grand Ayatollah Hossein Ali Montazeri's statement today:
[..]
Zou me niet eens zo erg lijken als men (mits ze het ayatollah leider systeem willen behouden) Montazeri ontdoen van z'n huisarrest en hem de leider maken, is zeer hervormings gezind en voor (meer) vrouwenrechten.
pi_70244950
Waar ik bang voor ben is dat er op dit moment geen ander persoon is die de plaats zal kunnen innemen van het huidige regime (als het natuurlijk eindigt in een "echte" revolutie"). Verschillende groeperingen met verschillende denkbeelden zullen naar de macht proberen te grijpen, waaronder PMOI.

Het ontstaan van een burgeroorlog is hierbij niet uitgesloten.

Ik denk dat Iran dan uiteen zal vallen en eindigen in verschillende deelstaten/landen (Koerden, Azeri's, etc...). Misschien is dit te ver gezocht, maar het zou wel kunnen. Ik hoop natuurlijk van niet.
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_70246630
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:08 schreef melovechai het volgende:
hoe lang zou het nog duren voordat het bewind valt?

dat vreedzaam protesteren is lovenswaardig maar ze kunnen moeilijk maanden daarmee doorgaan...
Ze moeten het leger/ordetroepen achter zich krijgen. Zolang dat niet gebeurd, is het kansloos.

Kijk naar Roemenië met Ceaucescu
  maandag 22 juni 2009 @ 11:38:22 #190
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_70247244
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ze moeten het leger/ordetroepen achter zich krijgen. Zolang dat niet gebeurd, is het kansloos.

Het leger heb je echt idd nodig. Goed punt.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:45:20 #191
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70247416
Tof als mullahs ook mee gaan doen

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 22 juni 2009 @ 11:46:50 #192
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70247468
Iraanse breezermeisjes

Mijn reisverslagen
  maandag 22 juni 2009 @ 12:00:16 #193
259477 kringspier
in een rondje
pi_70247862
ik las ergens dat er chloorgas gebruikt zou zijn, kan dat even niet meer terugvinden..
pi_70247940
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Waar waren de Amerikanen toen hun verkiezingen gestolen werden? Waar waren ze toen hun eigen regering hen in een bloedige en kostbare oorlog loog?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:04:06 #195
33189 RM-rf
1/998001
pi_70247980
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

in Roemenie was het andersom... de staatsgreep was daar allang voorbereid door de tweede garde na Ceausescu... hooguit werd die een paar weken opgeschoven toen er sowieso onlusten in TImisoara uitbraken en de coupplegers dat konden uitnutten om verdere onrust te maken...

het uitbreken vand e opstand in Boekarest, tijdens de toespraak van Ceausescu was grotendeels 'staged', in scene gezet en zelfs het schieten op de menigte was juist georganiseerd door de couplegers zelf, met als doel het opwekken van meer chaos en boosheid bij de menigte waarop zij uiteindelijk het leger konden laten inschakelen...

de minister van defensie was waarschijnlijk een van de hoofdcouplegers, maar die werd gedood kort na de toespraak, waarschijnlijk door de getrouwen van Ceausescu (al was zn dood officieel 'zelfmoord'), maar zijn vervanger koos ook de kant van de coupplegers en liet Ceaucescu arresteren, die toen al gevlucht was...

Roemenie is juist hét voorbeeld van een oostblokland waar de elite juist praktisch _niet_ enige macht verloor tijdens de val van het communisme in 1989, maar hun macht kon consolideren (net zoals bv in Servie)... enkel de allerbovenste 'top', specifiek Ceausescu en zn vrouw werden afgezet maar voor de rest bleef vrijwel alles zoals het was....

Als dat ook het scenario voor Iran is, kun je betwijfelen of het zo zinnig is of iets waarop je moet hopen. Het is vooral meer van hetzelf, hooguit het uitwisselen van wat gezichten en personages.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 22 juni 2009 @ 12:04:12 #196
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70247984
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef kringspier het volgende:
ik las ergens dat er chloorgas gebruikt zou zijn, kan dat even niet meer terugvinden..
Complete onzin.
Mijn reisverslagen
  maandag 22 juni 2009 @ 12:05:29 #197
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70248025
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:46 schreef SeLang het volgende:
Iraanse breezermeisjes

[ afbeelding ]
Do want
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 22 juni 2009 @ 12:05:51 #198
259477 kringspier
in een rondje
pi_70248037
het leek mij idd ook niet waarschijnlijk, maar interessant is het wel.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:12:16 #199
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70248190
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef kringspier het volgende:
het leek mij idd ook niet waarschijnlijk, maar interessant is het wel.
Zelfs in de Iran-Irak oorlog heeft Iran nooit gas gebruikt, zelfs niet toen Irak dat wel deed. Het werd uitdrukkelijk door Khomeini verboden als zijnde on-islamitisch.
Mijn reisverslagen
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 12:16:25 #200
230491 Zith
pls tip
pi_70248287
Dat chloorgas komt van mij, een iranier op twitter zei dat er 'bleekmiddel' uit helicopters werdt gedropt:
quote:
@AllHailTallulah yes chemical smell like bleach water ..good bye!
ongeveer 16 uur ago from web in reply to AllHailTallulah
quote:
you know they pour water and bleach from helicopter...from helicopter! that crazy!
ongeveer 16 uur ago from web
De geur van bleekmiddel komt van chloor. Chloorgas wordt vaak gebruikt (bijv. WW1, irak, de Tamil Tijgers gebruikten het, etc) en is niet bijzonder dodelijk (in open lucht) maar wel schadelijk (en je kan een tijdje niet meer normaal ademen of zien) en enorm makkelijk/goedkoop om te maken:
quote:
Coughing and vomiting may occur at 30 ppm and lung damage at 60 ppm. About 1000 ppm can be fatal after a few deep breaths of the gas.[4] Breathing lower concentrations can aggravate the respiratory system, and exposure to the gas can irritate the eyes.[41]

Chlorine's toxicity comes from its oxidizing power. When chlorine is inhaled at concentrations above 30ppm it begins to react with water and cells which change it into hydrochloric acid (HCl) and hypochlorous acid (HClO).

Maar goed, tot dusver mijn analyse van 2 twitter zinnetjes en wikipedia

[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 22-06-2009 12:26:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')