Ik vind NextRevolution zo'n held, strijdvaardig voor z'n dochtertje en het zijn net gedichten die hij schrijft.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:13 schreef kikoooooo het volgende:
Persiankiwi laat steeds strijdvaardigere berichten zien... Schrok echt ff toen ik vanochtend mijn tweets aan het bijlezen was.
Ik had inderdaad precies hetzelfdequote:Op maandag 22 juni 2009 09:13 schreef kikoooooo het volgende:
Persiankiwi laat steeds strijdvaardigere berichten zien... Schrok echt ff toen ik vanochtend mijn tweets aan het bijlezen was.
Persiankiwiquote:Op maandag 22 juni 2009 09:07 schreef appelsjap het volgende:
The Gov is colapsing and the system of control is fast breaking down - #Iranelection
ongeveer 7 uur ago from web
Do everything possible to confuse Gov forces - give false info - block telephone lines #Iranelection RT
ongeveer 6 uur ago from web
People of Iran - THIS IS THE DAWN - This is the new begining - have hope and prepare - #Iranelection RT RT RT
Gov will respond with electric power cuts - prepare and have gas cylinders at home or gasoline for light/cooking #Iranelection RT
If you catch militia - do not use violence do not kill him - treat him as your brother - #Iranelection RT RT RT
persiankiwi
Fight for your freedom...quote:Op maandag 22 juni 2009 09:01 schreef appelsjap het volgende:
Comment op youtube, best wel eens mee eens
[..]
Like Obama has said, these protesters are an 'inspiration across the world'. May you stand up for your rights and fight for your freedom. The passion and courage they have shown is truely unbelievable. Protesters being kiled just for standing up for their rights. Shame on the iranian government. This is not freedom. The people of Iran need to be heard. Freedom of expression. Unfortunately there leaders can only respond with threats of more bloodshed on it;s own people. How inhumane.
Het enige dat van belang is, is dat Iran naar de kloten gaat.quote:For the right-wing of the US and Israel it doesn’t matter whether Ahmadinejad or Mousavi end up getting the nod, nor does it matter how many Iranians have to die in the process, the important thing is that it stirs up trouble
[bron]
Jij denkt werkelijk dat het de Iraniers zelf niets boeit dat ze al 30 jaar 'gevangen' zitten?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Fight for your freedom...
Waar waren de Amerikanen toen hun verkiezingen gestolen werden? Waar waren ze toen hun eigen regering hen in een bloedige en kostbare oorlog loog? Waar waren ze toen hun regering keer op keer de grondwet schond? Waar waren ze toen hun leiders miljarden en miljarden uit de staatsruif stalen om aan hun vriendjes op Wall Street te geven? Op straat of met hun collectieve aars op de bank voor de TV?
Nee de Iraanse bevolking, die moet vooral wel de straat op. Zich tussen het geweld begeven dat door god mag weten welke agenten provocateurs uitgelokt wordt. Net als Neda, voortijdig het graf in voor "het grotere goed".
Hier ben ik het best wel mee eens:
[..]
Het enige dat van belang is, is dat Iran naar de kloten gaat.
Je hoeft er niet op te reagerenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat het de Iraniers zelf niets boeit dat ze al 30 jaar 'gevangen' zitten?
Zuchtquote:ohaiijess: lololol, i thought. #IranElection was I Ran Election. Its actually a place.![]()
less than 20 seconds ago from web
quote:Every one of our religious brothers and sisters must help the nation in defending its lawful rights. Based on this principle, any resistance in this direction [against people who are defending their right], particularly use of violence, beating, and killing of [the people of] the nation is acting against the Islamic principle that the nation must decide its own fate and path and, therefore, I declare it to be religiously haraam.
Zou me niet eens zo erg lijken als men (mits ze het ayatollah leider systeem willen behouden) Montazeri ontdoen van z'n huisarrest en hem de leider maken, is zeer hervormings gezind en voor (meer) vrouwenrechten.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef Manke het volgende:
From Grand Ayatollah Hossein Ali Montazeri's statement today:
[..]
Ze moeten het leger/ordetroepen achter zich krijgen. Zolang dat niet gebeurd, is het kansloos.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:08 schreef melovechai het volgende:
hoe lang zou het nog duren voordat het bewind valt?
dat vreedzaam protesteren is lovenswaardig maar ze kunnen moeilijk maanden daarmee doorgaan...
Het leger heb je echt idd nodig. Goed punt.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze moeten het leger/ordetroepen achter zich krijgen. Zolang dat niet gebeurd, is het kansloos.
Kijk naar Roemenië met Ceaucescu
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Fight for your freedom...
Waar waren de Amerikanen toen hun verkiezingen gestolen werden? Waar waren ze toen hun eigen regering hen in een bloedige en kostbare oorlog loog?
in Roemenie was het andersom... de staatsgreep was daar allang voorbereid door de tweede garde na Ceausescu... hooguit werd die een paar weken opgeschoven toen er sowieso onlusten in TImisoara uitbraken en de coupplegers dat konden uitnutten om verdere onrust te maken...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze moeten het leger/ordetroepen achter zich krijgen. Zolang dat niet gebeurd, is het kansloos.
Kijk naar Roemenië met Ceaucescu
Complete onzin.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef kringspier het volgende:
ik las ergens dat er chloorgas gebruikt zou zijn, kan dat even niet meer terugvinden..
Do wantquote:
Zelfs in de Iran-Irak oorlog heeft Iran nooit gas gebruikt, zelfs niet toen Irak dat wel deed. Het werd uitdrukkelijk door Khomeini verboden als zijnde on-islamitisch.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef kringspier het volgende:
het leek mij idd ook niet waarschijnlijk, maar interessant is het wel.
quote:@AllHailTallulah yes chemical smell like bleach water ..good bye!
ongeveer 16 uur ago from web in reply to AllHailTallulah
De geur van bleekmiddel komt van chloor. Chloorgas wordt vaak gebruikt (bijv. WW1, irak, de Tamil Tijgers gebruikten het, etc) en is niet bijzonder dodelijk (in open lucht) maar wel schadelijk (en je kan een tijdje niet meer normaal ademen of zien) en enorm makkelijk/goedkoop om te maken:quote:you know they pour water and bleach from helicopter...from helicopter! that crazy!
ongeveer 16 uur ago from web
quote:Coughing and vomiting may occur at 30 ppm and lung damage at 60 ppm. About 1000 ppm can be fatal after a few deep breaths of the gas.[4] Breathing lower concentrations can aggravate the respiratory system, and exposure to the gas can irritate the eyes.[41]
Chlorine's toxicity comes from its oxidizing power. When chlorine is inhaled at concentrations above 30ppm it begins to react with water and cells which change it into hydrochloric acid (HCl) and hypochlorous acid (HClO).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |