Ik weet niet wat voor kaas jij eet? Ziet er lekker uitquote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef MASD het volgende:
Bwhehe, ik heb een keer Franse kaas gegeten die er echt precies op lijkt.
waarschijnlijk niet, t is al zo'n oud bakjequote:
Jogging is volgens mij van de Aldi toch?quote:
Ik zou de stekker van de koelkast dan even terugstoppen. Wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik gok ongeveer zes weken... daar gaat mijn lekkere broodje smeerkaas.
Kloptquote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jogging is volgens mij van de Aldi toch?
ah idd, had al zo;n vermoedenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jogging is volgens mij van de Aldi toch?
Ja hoor.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:58 schreef Rosbief het volgende:
Dan heb je eindelijk een SLR aangeschaft en dan gebruik je de auto-stand (incl. flits)![]()
![]()
Een goede kaas is als een vagina. Harig en zuur.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:49 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kaas jij eet? Ziet er lekker uit
Ik had m al een keer gebruikt, denk zo'n zes weken geleden...quote:Op zondag 21 juni 2009 20:14 schreef sinadO het volgende:
Heb je hem net opengemaakt of stond ie al open in de koelkast?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Ben ik de enige die doorheeft dat je daar rechtsboven in dat hoekje nog een beetje normale smeerkaas hebt!? Dát stukje moet je op je broodje doen!
Dat verklaart wel iets.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik had m al een keer gebruikt, denk zo'n zes weken geleden...
Zit dat niet op t folie?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Ben ik de enige die doorheeft dat je daar rechtsboven in dat hoekje nog een beetje normale smeerkaas hebt!? Dát stukje moet je op je broodje doen!
Dit vraagt om een passend plaatje, effe grabbelen...quote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik had m al een keer gebruikt, denk zo'n zes weken geleden...
En als TS nou gewoon die groene laag wegschraapt dan zit daaronder misschien nog gewoon normale smeerkaas en dan kan hij dat ook nog etenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Het leven van een (arme) student gaat niet over rozen...quote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
En als TS nou gewoon die groene laag wegschraapt dan zit daaronder misschien nog gewoon normale smeerkaas en dan kan hij dat ook nog eten![]()
Dus TS, het valt allemaal best mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |