alsof jij het zo nauw neemt met de regeltjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar dannog.. Auto mag het openbare weg niet op als ie niet weglegaal is, dwz. alles moet in orde zijn, een Auto zonder APK is niet in orde, wat mist er? APK.
pff.. regeltjes zijn om verbroken te worden..quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
alsof jij het zo nauw neemt met de regeltjes
rijden zonder rijbewijs enzo
Nee. Jij hanteert regels wanneer ze het beste voor jou uitkomen. Dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Menselijkheid gaat voor regels.. imo iig.
Ja, maar ik zou nooit iemand kwaad doen, of willen doen. Dan verbreek ik de regels maar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Nee. Jij hanteert regels wanneer ze het beste voor jou uitkomen. Dat is heel wat anders.
jij bent gelukkig alleen instrijd met de tuning regelsquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou nooit iemand kwaad doen, of willen doen. Dan verbreek ik de regels maar.
Zo zielig vind ik dat. ZO laag. Laat ik de TS niet irl zien
maar wel 5 jaar rijervaring achter de rug..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef Pumatje het volgende:
Turquaz? en tuning?
die jongen heeft net 3 uur zijn rijbewijs
Met 60 á 70 over een zandpad scheuren kan ik weinig rijervaring noemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
maar wel 5 jaar rijervaring achter de rug..
dan sta ik nog hoger whahahahahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:22 schreef invine het volgende:
[..]
Met 60 á 70 over een zandpad scheuren kan ik weinig rijervaring noemen.
Als hij zijn verzekering en wegenbelasting betaald dan is er weinig aan te doen ... maar de auto moet wel ''rijbaar'' eruit zien , als de APK 2 maanden verlopen is MOET de politie ingrijpen , als hij niet geschorst is dan is hij over zijn max data heen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef wwwer het volgende:
Hier in de straat staat al 14 maanden een auto.. stil op een (kostbare) parkeerplaats.
Inmiddels begint het onkruid door de banden te groeien en is de APK al ruim 2 maanden verlopen.
Meerdere malen bij de politie geweest maar de verzekering wordt nog wel betaald dus kunnen ze niet ingrijpen. Een verlopen APK kunnen ze zolang ze er niet mee rijden ook niks doen.
Het liefst zou ik gewoon eens naar de eigenaar lopen en vragen wat zijn plannen zijn met de auto en of hij hem weg wil halen... Heb geloof ik aardig wat buurgenoten die graag meelopen..
Het probleem.. we weten dus niet van wie de auto is.. Hoe kan ik achterhalen op wiens naam deze auto staat? zodat we dit op een nette manier kunnen oplossen?
wie o wie weet raad?
Op basis waarvan moeten ze ingrijpen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:40 schreef MaartenHaarlem het volgende:
als de APK 2 maanden verlopen is MOET de politie ingrijpen , als hij niet geschorst is dan is hij over zijn max data heen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:40 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Als hij zijn verzekering en wegenbelasting betaald dan is er weinig aan te doen ... maar de auto moet wel ''rijbaar'' eruit zien , als de APK 2 maanden verlopen is MOET de politie ingrijpen , als hij niet geschorst is dan is hij over zijn max data heen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik vraag het wel even na hiero.
Dan zou de gemeente ook kunnen ingrijpen, maar dat is niet aan tijd gebonden. Weet niet waar je al die wijsheid vandan haalt, maar ik hoop dat je de bon nog hebtquote:Artikel 5.1.4 Voertuigwrakken
1 Het is verboden een voertuigwrak op de weg te plaatsen of te hebben.
2 Onder voertuigwrak wordt verstaan: een voertuig dat rijtechnisch in onvoldoende staat van onderhoud en tevens in een kennelijk verwaarloosde toestand verkeert.
3 Het in het eerste lid gestelde verbod geldt niet voorzover de Wet milieubeheer van toepassing is.
en dat is dus de grootste NSB praktijk die ik ken!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:13 schreef Catch22- het volgende:
schuur een gat in de carterpan, dan issie zo weg
nep duitser met je kut VWquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:53 schreef T42 het volgende:
[..]
en dat is dus de grootste NSB praktijk die ik ken!
beetje andermans spullen slopen! ben je voor mij niet veel beter dan een spiegeltrapper, fietsendief of bejaarde overvaller
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:53 schreef T42 het volgende:
[..]
en dat is dus de grootste NSB praktijk die ik ken!
beetje andermans spullen slopen! ben je voor mij niet veel beter dan een spiegeltrapper, fietsendief of bejaarde overvaller
En stel je nou eens voor dat die vent al een jaar lang halfdood in het ziekenhuis ligt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:55 schreef Catch22- het volgende:
een jaar lang een auto op een parkeerplaats laten staan is ook niet oke, hij is toch nooit verplaatst? if so, dan heb ik niets gezegd.
regel dan een stalling...
En niemand om iets te regelen voor bijv. zijn auto?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
En stel je nou eens voor dat die vent al een jaar lang halfdood in het ziekenhuis ligt?
gadver waarom ga je nu met je eigen kop in je eigen reet en maak je er een foto van?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:30 schreef H-blast het volgende:
[..]
nep duitser met je kut VW
[ afbeelding ]
stalling is duurder dan de straat hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:55 schreef Catch22- het volgende:
een jaar lang een auto op een parkeerplaats laten staan is ook niet oke, hij is toch nooit verplaatst? if so, dan heb ik niets gezegd.
regel dan een stalling...
Ga lekker anders lopen trollen, of sterf gewoon.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:11 schreef vosss het volgende:
Godsklere, door iemand als TS heb ik al honderden euro's aan boete mogen betalen voor mijn Delta.
Hij sotnd godverdomme niemand in de weg, maar altijd moeten er weer mensen zijn die erover liggen te klagen
Waarschijnlijk volkswagenrijders ofzo die jaloers zijn
Vuile NSB-ers
dan nog; waarom wil je dat? Een auto een jaar in de hollandse buitenlucht stil laten staan is een idee uit de slechte categoriequote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:11 schreef T42 het volgende:
[..]
stalling is duurder dan de straat hoor
als je maar belasting en verzekering betaald mag hij staan zolang hij wil, pech gehad
is dat geen doodverwensing? modjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ga lekker anders lopen trollen, of sterf gewoon.
mijn auto's hebben daar toch geen last van hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan nog; waarom wil je dat? Een auto een jaar in de hollandse buitenlucht stil laten staan is een idee uit de slechte categorie
Nou en? Dat moet de eigenaar toch helemaal zelf weten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan nog; waarom wil je dat? Een auto een jaar in de hollandse buitenlucht stil laten staan is een idee uit de slechte categorie
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ga lekker anders lopen trollen, of sterf gewoon.
Lopen past beter in ander subforum.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:29 schreef TeringHenkie het volgende:
Nee NSB-er gaan lopen roepen dat heeft zin
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef Linnie20v het volgende:
Is de eigenaar niet dood ofzo?
Dat de verzekering en wegenbelasting toevallig via automatisch incasso gaan
Da's meestal hotel Traliezicht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef fokkerspy het volgende:
Weleens gehoord van een 'lange' vakantie?
Je moet je gewoon aan de regels houden.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:11 schreef vosss het volgende:
Godsklere, door iemand als TS heb ik al honderden euro's aan boete mogen betalen voor mijn Delta.
Hij sotnd godverdomme niemand in de weg, maar altijd moeten er weer mensen zijn die erover liggen te klagen
Waarschijnlijk volkswagenrijders ofzo die jaloers zijn
Vuile NSB-ers
Ik moest er eigenlijk ook aan denkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef willempjewever het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)to_verplaatsen_.html
komt ieder kwartaal hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
Dat gejank over spullen van een ander.. die meneer betaalt wegenbelasting en verzekering voor dat ding, en daarmee heeft hij net zoveel recht op die parkeerplaats als ieder ander.. krijgt hij voor de APK lekker 2 keer per jaar een prent van 90 ¤.. so what ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |