Verkapt-Ik-kan-geen-playstation-3-betalen-dus-ga -ik-het-maar-hatenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:11 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Dus ik zat te denken om zo'n ding aan te schaffen maar bij nader onderzoek heb ik gelukkig een kogel ontweken, wat een kut systeem zeg, 3 spellen ofzo die allemaal whack zijn, de controllers sucken zwaar tenzij je babyhanden hebt en de kleuren waren om van te huilen, wat een kanker systeem zeg gatverdamme ik haat het voor altijd.
Ik heb een heleboel geld thank you very much.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:12 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Verkapt-Ik-kan-geen-playstation-3-betalen-dus-ga -ik-het-maar-haten
Kun je mooi mijn PS3 van kopen dan.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:13 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel geld thank you very much.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:13 schreef sinadO het volgende:
Kleuren?
Oh en dit wordt een zwaar fanboy / bashtopic, ik voel het aan mijn water.
Ik heb trouwens nog wel een PS3 *coughLOLSONYcough* te koop, voor een zacht prijsje.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:14 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Als het een beter systeem was deed je hem niet in de verkoop, dit bevestigt maar weer dat het ronduit triest en zielig is om een Playstation 3 te kopen, gewoon zielig ben je dan.
Kan, maarja het systeem voldoet niet aan mijn eisen.quote:
Niet zo heel oud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |