Oldbie > Newbie > Modsquote:Op zondag 21 juni 2009 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting op FOK!, je gelooft zeker ook nog dat FOK! een democratie is.
Wat is het volgens jou interpretatie dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting op FOK!, je gelooft zeker ook nog dat FOK! een democratie is.
Met vaak het idee: Als ik nu eventjes iets meer uitgeef heb ik ten minste iets wat ik echt wilquote:Op zondag 21 juni 2009 18:05 schreef McGilles het volgende:
Ben ik zeer goed in, ook zeer dure dingen kopen die je weinig nodig hebt die ook veel goedkoper kunnen
Condooms in jouw geval.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:24 schreef sjonbeton het volgende:
Herkenbaar, van die dingen die je 1x gebruikt en daarna onder een berg stof verdwijnen
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:24 schreef sjonbeton het volgende:
Herkenbaar, van die dingen die je 1x gebruikt en daarna onder een berg stof verdwijnen
what ifquote:
Spijker op de kopquote:Op zondag 21 juni 2009 18:44 schreef Blokhut het volgende:
Waarschijnlijk ervaar je een soort existentiële leegte en probeer je dat tijdelijk op te vullen door spullen te kopen zodat je je weer even tevreden kan voelen over jezelf.
Je hersens?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:24 schreef sjonbeton het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |