quote:Op zondag 21 juni 2009 17:49 schreef Pakspul het volgende:
Dieren die niet voor zichzelf kunnen zorgen vragen er zelf om
Nee, erg zelfstandig zijn ze niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:49 schreef Pakspul het volgende:
Homo.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, erg zelfstandig zijn ze niet.
*TR plaatst.quote:
Wat is de natuur?quote:
Ja dat is wel heel makkelijk gezegd.quote:
Kunnen veel dieren wel, moet je ze alleen niet in eerste instantie verzorgen en gewoon het wilde beest laten blijven.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:49 schreef Pakspul het volgende:
Dat is het punt ook, ze worden niet verzorgt. Dus het blijft al een wild beest.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:33 schreef termuis het volgende:
[..]
Kunnen veel dieren wel, moet je ze alleen niet in eerste instantie verzorgen en gewoon het wilde beest laten blijven.
Zo idd, vroeger was er nog wel eens wat leuks op te zien, maar het lijkt alsof het tegenwoordig 24/7 animal rescue is.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:30 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die Animal Planet kijken zijn gewoon dierenhaters, want daar zenden ze alleen maar walgelijke programma's met dierenmishandeling uit.
Och jeetje.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:25 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Alsof die dieren het wat boeit dat jij dat zielig vindt, de meeste dieren zouden jou direct vermoorden als ze de kans krijgen en ik zou ze niet tegenhouden, in tegendeel zelfs, ik zou kijken en lachen.
Mm ze laten in dat programma ook zien hoe ze worden geholpen en hoe de baasjes worden aangepakt. Plus dat het een realiteit is en het onder de aandacht moet worden gebracht.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:30 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die Animal Planet kijken zijn gewoon dierenhaters, want daar zenden ze alleen maar walgelijke programma's met dierenmishandeling uit.
quote:
Ja hiep hoi, de amerikaanse dieren politiequote:Op zondag 21 juni 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och jeetje.
[..]
Mm ze laten in dat programma ook zien hoe ze worden geholpen en hoe de baasjes worden aangepakt. Plus dat het een realiteit is en het onder de aandacht moet worden gebracht.
Inderdaad, mijn moeder kijkt het ook bij de vleet; 'Oh, Allure kijk eens, er ligt weer een uitgemergeld paard af te sterven in de wei. Ja, leuuukquote:Op zondag 21 juni 2009 18:43 schreef regenboogje het volgende:
Ik kijk er niet na, ik kan er zo slecht tegen om dat te zien, en ik krijg er een machteloos gevoel van..
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Verwaarlozen valt nog mee vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Moet dat nou, Creepy Bastard? Pff.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Kittenkiller from Hangzou.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
het kost zeker te veel moeite om een logeeradres te zoeken zekerquote:Op zondag 21 juni 2009 18:13 schreef Geranium_Opa het volgende:
Binnenkort gaat het plebs weer op vakantie dus worden er weer massaal dieren gedumpt.
eenschquote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht. Mensen die dieren mishandelen/verwaarlozen mogen ze wat mij betreft opknopen.
Mensen die dit doen moeten dood.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het nep was...Zo iemand moet niet opgeknoopt maar doodgemarteld worden.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Zippocat is erger.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dat plaatje AUB achter een spoiler!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er ook niet tegen idd. Zoals een echte fokker het betaamt natuurlijk wel omdat ik er agressief van word.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind dat ook heel naar, vooral omdat je er zelf weinig aan kunt doentegenwoordig kijk in dat soort programma's ook niet meer hoor, zat alleen maar telkens jankend voor de tv
dat is ook niet alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What Would Goku Do
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |