abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70819544
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Je kan beter een spelende Huntelaar bij Stuttgart hebben dan een Huntelaar op de bank bij Real Madrid.
Uiteraard, maar dan liever een beter spelende Kuyt bij Liverpool als eerste spits. Oranje-onwaardig dat je eerste spits bij zo'n clubje zou spelen. Maar zoals ik zei: scoor er maar 32 bij die kutclub, anders gewoon op de bank. Huntelaar kan naar veel betere clubs.
-
pi_70819573
Hij moet gewoon gaan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_70819782
O god daar komen de verhalen weer.

"Stuttgart pffff daar wint Fortuna nog van!"
"Kutclub dat Stuttgart, stelt niks voor!"
pi_70819906
Als Kezman na Chelsea naar Stuttgart was gegaan was het lachen, gieren, brullen geworden voor 020
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70819976
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Kezman na Chelsea naar Stuttgart was gegaan was het lachen, gieren, brullen geworden voor 020
Boo-fucking-hoo
pi_70820079
Dat vond ik nu ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70820545
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Hoe weet jij dat nou weer dan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_70820562
Ervaring
pi_70820804
Volgens mij onderschatten mensen Stuttgart
pi_70821114
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef Zjakkie het volgende:
Volgens mij onderschatten mensen Stuttgart
De Duitse competitie wordt sowieso onderschat.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:11:49 #136
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70821276
Stuttgart is het AZ van Duitsland ongeveer..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70821295
Held.
pi_70821556
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef VoreG het volgende:
O god daar komen de verhalen weer.

"Stuttgart pffff daar wint Fortuna nog van!"
"Kutclub dat Stuttgart, stelt niks voor!"
Idd, Stuttgart is absolute wereldtop. Geweldig voor Oranje dat onze spits straks op het aller- allerhoogste niveau speelt.

Komend seizoen Stuttgart - Real Madrid toch wel 8-1.
-
pi_70821622
Sommig cynisme hier is imo wel terecht. Natuurlijk is Stuttgart een prima club en ook wel Huntelaarwaardig, al had ie dan net zo goed bij Ajax kunnen blijven. Huntelaar heeft gewoon een vergissing gemaakt door naar Real te gaan, dat is destijds al vele malen geopperd, o.a. door mij maar daar wilden Ajacieden toen niks van weten. Van diezelfde mensen vind ik het wel licht hypocriet om Stuttgart zo te verdedigen. Destijds vonden ze al dit soort clubs te min voor hem.
pi_70821660
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd, Stuttgart is absolute wereldtop. Geweldig voor Oranje dat onze spits straks op het aller- allerhoogste niveau speelt.

Komend seizoen Stuttgart - Real Madrid toch wel 8-1.
Griekenland - Harry - Werder Bremen
Italie - Toni - Fiorentina

Zijn zo maar 2 landen die een spits hadden op een groot toernooi en die ook niet bij de elite topclubs zaten en toch gewoon de titel haalde.
pi_70821724
Dat van die topclubs is zo langzamerhand ook onzin, zie maar naar Wolfsburg die ineens de titel haalt. Je kan volgens mij ook veel beter bij zo'n club zitten op de leeftijd van Huntelaar en dan later altijd nog een keer een grote transfer maken.

Hij had in Spanje nooit naar Real moeten gaan maar naar een kleinere club uit het linkerrijtje, Valencia ofzo.
pi_70821788
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Griekenland - Harry - Werder Bremen
Italie - Toni - Fiorentina

Zijn zo maar 2 landen die een spits hadden op een groot toernooi en die ook niet bij de elite topclubs zaten en toch gewoon de titel haalde.
Harry was een enorme uitzondering (net als heel Griekenland) en bij Toni ligt het anders. Het is geen schande om als Italiaan zijnde in de Serie A te spelen. Toni speelde destijds nog steeds in de absolute top, Huntelaar nauwelijks in de Europese subtop.
-
pi_70821876
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:26 schreef SCH het volgende:
Dat van die topclubs is zo langzamerhand ook onzin, zie maar naar Wolfsburg die ineens de titel haalt. Je kan volgens mij ook veel beter bij zo'n club zitten op de leeftijd van Huntelaar en dan later altijd nog een keer een grote transfer maken.

Hij had in Spanje nooit naar Real moeten gaan maar naar een kleinere club uit het linkerrijtje, Valencia ofzo.
Huntelaar had zich bij Real gewoon gered, als het niet zo'n achterlijke club was. Toen ie in topvorm was en 1 wedstrijd niet scoorde werd ie op de bank gezet. Hij scoorde destijds gewoon 6 wedstrijden op rij geloof ik, hij heeft nooit een kans gehad.

Hij had naar Manchester gemoeten, daar had het een Europese topspits kunnen worden.
-
pi_70821902
Steek, Vd Wiel - Ajax
Mathijsen - HSV
Ooijer - PSV
Huntelaar - Stuttgart?
Van der Vaart - Geen idee, Valencia of op de tribune bij Real
Sneijder - Turkije of tribune Real
Robben - Tottenham?
De Jong - City
Gio - Feyenoord

Van de 16 internationals spelen alleen Van Bommel en Van Persie bij een topclub en Kuyt speelt op een positie waar ie alleen hoeft te rennen. Robben, Van der Vaart, Sneijder en Huntelaar nu ook nog maar die moeten weg volgens de berichten en het is maar de vraag waar ze terecht komen

Braafheid zit nu bij Bayern maar het is maar de vraag of hij daar veel aan spelen komt en het is bovendien nog geen volle international
pi_70821959
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steek, Vd Wiel - Ajax
Mathijsen - HSV
Ooijer - PSV
Huntelaar - Stuttgart?
Van der Vaart - Geen idee, Valencia of op de tribune bij Real
Sneijder - Turkije of tribune Real
Robben - Tottenham?
De Jong - City
Gio - Feyenoord

Van de 16 internationals spelen alleen Van Bommel en Van Persie bij een topclub en Kuyt speelt op een positie waar ie alleen hoeft te rennen. Robben, Van der Vaart, Sneijder en Huntelaar nu ook nog maar die moeten weg volgens de berichten en het is maar de vraag waar ze terecht komen

Braafheid zit nu bij Bayern maar het is maar de vraag of hij daar veel aan spelen komt en het is bovendien nog geen volle international
Het is natuurlijk afwachten wat Robben, Sneijder, Vd Vaart en andere spelers gaan doen.
-
pi_70822085
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk afwachten wat Robben, Sneijder, Vd Vaart en andere spelers gaan doen.
Das de vraag, maar Van der Vaart speelde al nauwelijks, die haalt de beste 25 nog geen eens. Dat geldt ook voor Huntelaar

Sneijder en Robben lijken me wel de beste 25 te kunnen halen maar het is maar de vraag of het niet beter is om een stapje terug te doen. Ze zijn beide nog jong genoeg voor een herkansing
pi_70823183
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das de vraag, maar Van der Vaart speelde al nauwelijks, die haalt de beste 25 nog geen eens. Dat geldt ook voor Huntelaar

Sneijder en Robben lijken me wel de beste 25 te kunnen halen maar het is maar de vraag of het niet beter is om een stapje terug te doen. Ze zijn beide nog jong genoeg voor een herkansing
Je doet nu alsof het niveau van Real te hoog was voor al deze spelers, maar dat kun je niet zeggen op basis van afgelopen seizoen.

Ze zijn op het verkeerde moment bij een kutclub in een niet-draaiend elftal ingestapt. Het zou zo maar kunnen dat volgende zomer Ronaldo en Kaka er als losers uitgegooid worden als ze de CL, beker en landstitel niet pakken. Al is die kans kleiner omdat Perez dan z'n eigen fouten direct toe zou geven.

Maar als ze dan een stapje terug doen, laat ze dan wel naar een Spaanse, Engelse of Italiaanse subtopper gaan.
-
pi_70823617
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je doet nu alsof het niveau van Real te hoog was voor al deze spelers, maar dat kun je niet zeggen op basis van afgelopen seizoen.

Ze zijn op het verkeerde moment bij een kutclub in een niet-draaiend elftal ingestapt. Het zou zo maar kunnen dat volgende zomer Ronaldo en Kaka er als losers uitgegooid worden als ze de CL, beker en landstitel niet pakken. Al is die kans kleiner omdat Perez dan z'n eigen fouten direct toe zou geven.

Maar als ze dan een stapje terug doen, laat ze dan wel naar een Spaanse, Engelse of Italiaanse subtopper gaan.
Robben speelde als hij fit was
Sneijder speelde meestal als hij fit was
Van der Vaart speelde bijna niet als hij fit was
Huntelaar speelde bijna niet als hij fit was

Als je naar de selectie van Real kijkt is het behoorlijk duidelijk wie buiten de boot gaan vallen
pi_70823665
Over de kwestie of de Bundesliga een goede of slechte competitie is valt volgens mij niet te discusseren.
Er staan schitterende stadions...welke nog eens gevuld zijn met goede supporters.
Er zijn tal van teams met goede kwaliteit en de spelers krijgen hun salaris op tijd. Dat heeft wederom te maken met een strakke licentie regeling. Schulden? pech....weg met die club! (zelfs Schalke, Dortmund en ja ook VfB na Mayer Vorfelder hadden de schrik ooit goed te pakken toen bleek dat de licentie weg genomen zou worden. En stel je voor dat het toen over "maar "30 miljoen ging.

Stuttgart geen goede club? Excuseer!
Vfb is DE club in de jeugdopleiding. Ze winnen alles.
Het eerste team is de laatste jaren europees vertegenwoordigd en zitten dus dicht achter de top.
En de top is breed geworden in duitsland. waar vroeger een kampeioen zeker te weten in Lederhosen liep zijn er nu meerderen die op dat niveau spelen.
Wolfsburg noem ik dan ook geen top. Dat waren ze vorig jaar ja. Helemaal verdiend met schitterend voetbal. Maar dat is voor het eerst in jaren dat de Volkswagenclub presteerde. Pas als hun net zoals Werder....Schalke...VfB....etc jaren europees hebben gehaald dan mogen ze zich top noemen.

Mensen die even verder kijken als alleen een naam van een club zal zien dat er goede...zelfs erg goede spelers rond lopen die zo goed zijn dat ze nooit en nimmer in de nederlandse comp zouden spelen.
Kijk eens naar Stuttgart
Lehman
Delpierre (frans international)
Tasci { duits international...Milan wil hem)
Magnin (zwitsers aanvoerder)
Osorio (mexicaans international
Hitzlsberger (duits international die ook in de Premier league een naam heeft gemaakt)
Khedira (wacht 3 jaar en je hebt de beste 8 van europe/net O21 kampioen geworden met duitsand en duits A international)
Hilbert (duits international, al ben ik niet gecharmeerd door hem)
Gebhard (duits o21 international, groot talen)
Basturk
Elson
Marica (roemeens international)
Cacau( duits international)
etc
etc

dus materiaal waar je u tegen zegt

Ook in europa blijkt dat het duitse clubvoetbal weer wat succesvoller is. Nog ca 1 jaar en duitsland heeft de derde plek van italie weer gepakt. Stel je eens voor dat er ook in duitsland zo veel mogelijk zou zijn met schulden...

But on topic. Huntelaar is natuurlijk een topper en VfB zal erg blij moeten zijn als ze hem binnen kunnen halen.

BTW.: Hamburg is toch zo in trek bij de hollanders. Stuttgart is groter en ook wat betreft supporters zijn er weinig clubs in de Bundesliga die aan VfB kunnen tippen
(Dortmund)
pi_70823692
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Robben speelde als hij fit was
Sneijder speelde meestal als hij fit was
Van der Vaart speelde bijna niet als hij fit was
Huntelaar speelde bijna niet als hij fit was

Als je naar de selectie van Real kijkt is het behoorlijk duidelijk wie buiten de boot gaan vallen
Zoals ik al zei heeft Huntelaar nooit een kans gekregen. Toen ie flink begon te scoren en 1 wedstrijd niet werd ie meteen op de bank gezet. Zo zou Torres nog floppen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')